jip_86 schreef:Ok uit onze foto's:
Wat wil je nog meer?
Wow.. inderdaad! Als dat jullie vakantiehuis'je' was...!
Tof, ook die waterval!
Moderator: Moderafo's
Rainbowgirl schreef:jip_86 schreef:Ok uit onze foto's:
http://img162.imageshack.us/img162/2430/vakantieitali139smallmy8.jpg
Wat wil je nog meer?
Wow.. inderdaad! Als dat jullie vakantiehuis'je' was...!
Tof, ook die waterval!
leentje schreef:Dippie schreef:leentje schreef:Aragorn schreef:Noord Italië (dit is het Lago d'Orta); ik vind hem ook erg grappig ja.
zat je nou aan lago d'orta of lago maggiore? ik zag je bij maccagno lopen, wij zijn ook nog een dagje in orta geweest
Tlijkt wel of ik daar ook geweest ben![]()
Ik ben vanuit Oostenrijk 1 dag naar Italie geweest. Iig in de stad Mirano ofzo, en verder weet ik het nie meer...
Maar tzal dr wel op lijken
Smurffie schreef:Hm, ik was zowel op de heenweg, als op de terugweg blij dat we weer veilig en wel door de Gottart-tunnel heen waren. 17 km lang zonder vluchtstrook, met tegenliggers op maar 2 hele smalle banen zonder scheidingswand. Er zijn daar al wat ongelukken gebeurd. hij is zelfs een tijd afgesloten geweest vanwege een brand, meen ik.
leentje schreef:Smurffie schreef:Hm, ik was zowel op de heenweg, als op de terugweg blij dat we weer veilig en wel door de Gottart-tunnel heen waren. 17 km lang zonder vluchtstrook, met tegenliggers op maar 2 hele smalle banen zonder scheidingswand. Er zijn daar al wat ongelukken gebeurd. hij is zelfs een tijd afgesloten geweest vanwege een brand, meen ik.
Hij is pas ook weer een paar weken dicht geweest omdat net voor de tunnel een groot rotsblok op de weg was gevallen, boven op een auto, 2 doden.
Wij gaan heen altijd over de gotthardpas en terug door de tunnel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten