Moderator: Moderafo's
Ze kunnen anders toch genoeg geld pompen in oorlogen en wapenontwikkeling... Waarom zou ik in vredesnaam nou juist voor hun geld geven? Terwijl er in andere landen miljoenen mensen kreperen?Serenity schreef:Israel heeft problemen genoeg zonder oorlog. Water bijvoorbeeld.
Ze zullen vast geld hebben, maar stinkend rijk zijn ze volgens mij ook niet.
Ze kunnen anders toch genoeg geld pompen in oorlogen en wapenontwikkeling
Raido schreef:Ze kunnen anders toch genoeg geld pompen in oorlogen en wapenontwikkeling... Waarom zou ik in vredesnaam nou juist voor hun geld geven? Terwijl er in andere landen miljoenen mensen kreperen?
Ik vind dat idijood, belachelijk.
Zo snel Israel oorlog heeft ge maakt zijn ze zielig..
Niet Israel, maar organisaties die het nodig vinden om direct met geld te gaan leuren voor alle arme mensen in schuilkelders.je WILT dat het lijkt alsof Israel inspeelt op post-holocaust gevoelens.
Raido schreef:En waar mejuffrouw Yael heb ík dat gezegt?
Waar twee vechten hebben twee schuld dat geld in dit conflict even als in welk andere conflict dan ook. Ik ben het totaal eens dat Hezbollah vernietigd moet worden, weg, foetsie helemaal. Dat geld voor alle terroristische organisaties, waar ook ter wereld.
Alleen vind ik het totaal belachelijk dat Israel het land Libanon daarom aanvalt en niet enkel Hezbollah.
Het is hun conflict, en dat raakt de hele wereld, het had naar mijn gevoel ook anders gekunt. Ik ben niet tegen, maar ook totaal niet voor het conflict. Maar ik vind het nogal wat om daar direct acties voor op te zetten..
Alsof dit conflict erger is dan andere conflicten... enkel omdat het Israel is en dus de wereldopinie meer beinvloed.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten