hermanmulder schreef:ff vraagje:
Wat is jullie meest gebruikte openingszin? Als je voor het eerst contact legt met iemand...
hoi, ik zal me even voorstellen.........
Moderator: Moderafo's
topkok schreef:hermanmulder schreef:ff vraagje:
Wat is jullie meest gebruikte openingszin? Als je voor het eerst contact legt met iemand...
dat is zoooow uit hea om daar over te praten!!! stap gewoon op dr af en zie wel wat je doetm niet een of andere standaard openings zin, dan kom je echt over als een mietje!!
annvisser schreef:topkok schreef:hermanmulder schreef:ff vraagje:
dat is zoooow uit hea om daar over te praten!!! stap gewoon op dr af en zie wel wat je doetm niet een of andere standaard openings zin, dan kom je echt over als een mietje!!
Ho ho, iets minder kan ook wel.. jij vind dat misschien, omdat je er zelf geen last van hebt! Voor een ander hoeft dat helemaal niet zo "gewoon" te zijn. Het is wel zo dat je niet met een standaard zin in je hoofd op een ander af moet stappen, want dat komt behoorlijk stuntelig over. Laat het over je heen komen..
De date die ik binnenkort heb, istot stand gekomen door, na lang aandringen van vriend(inn)en een smsjes naar de zus te sturen om het nummer. En toen smsen maartweetietwee schreef:hermanmulder schreef:ff vraagje:
L'être extraterrestre schreef:De date die ik binnenkort heb, istot stand gekomen door, na lang aandringen van vriend(inn)en een smsjes naar de zus te sturen om het nummer. En toen smsen maartweetietwee schreef:hermanmulder schreef:ff vraagje:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten