Johanne schreef:Ik houd van de weegschaal heheh (alleen momenteel dan denk ik) -29,5!
wat goed zeg!!!!
hier nu -14.2!!!
Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Smurffie schreef:essieee schreef:Ik heb zooooo'n zin in een lekker zout frietje met mayo!
Dan haal je dieJe hebt zout nodig met het weer, en je zweet veel, dus waarom niet?
Tsja...maar die kilos moeten eraf...maar ja...uhm.....
Smurffie schreef:essieee schreef:Smurffie schreef:essieee schreef:Ik heb zooooo'n zin in een lekker zout frietje met mayo!
Dan haal je dieJe hebt zout nodig met het weer, en je zweet veel, dus waarom niet?
1 porsie patat weegt maximaal 400 gram, ofzo![]()
Come on Essiee, je kan jezelf niet alles verbieden hoorEn je weet nu dat je kúnt lijnen, dus daarna gewoon weer rustig aan kan doen
essieee schreef:Smurffie schreef:essieee schreef:Smurffie schreef:essieee schreef:Ik heb zooooo'n zin in een lekker zout frietje met mayo!
1 porsie patat weegt maximaal 400 gram, ofzo![]()
Come on Essiee, je kan jezelf niet alles verbieden hoorEn je weet nu dat je kúnt lijnen, dus daarna gewoon weer rustig aan kan doen
Ik moet ook zeggen, het gaat weer verbasend goed...fijn!!!!!!
MrSokkie schreef:Poe, net de film Super Size Me gekeken. Hij is al een paar jaar oud maar ik had hem nog niet gezien. Voor diegene die hem niet kennen: het is een documentaire waarin iemand een maand lang alleen maar bij McDonalds eet, 3 maaltijden per dag, en alleen Mac-voer (als ze het daar niet verkopen, eet hij het niet). Nou, het resultaat was aardig schokkend; aan het eind zag zijn lever eruit alsof hij een zware alcoholist was. Dokters stonden ook te kijken van: ""Wow, we wisten niet dat dit zo heftig zou zijn, je kunt beter nu stoppen anders kun je wachten op je eerste hartaanval" (de documentairemaker is een jaar of 35)
Ik zet voorlopig in ieder geval geen voet meer binnen in een fastfood restaurant (deed ik gelukkig toch al weinig). Er zijn in Amerika gewoon bedrijven die frisdrank verkopen in 2-liter-bekers!! 2 liter! das toch niet te geloven?
Appeltje-glaasje water iemand?
Hippieblijhoofd schreef:Mijn Amerikaanse hostzus viel het op dat het eten van de Mac hier veel vetter is dan in Amerika, en bovendien hebben ze daar geen snackbars zoals hier, die ook erg vet zijn.
Bovendien geloof ik dat het echt niet zo erg is, als je het maar met mate doetAlleen maar groente eten is ook niet gezond, alleen maar vlees ook niet, alleen maar ... ook niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten