Eeeey, gefeliciteerd allemaal!
En voor de gezakten: sterkte. Je mag dan gezakt zijn, maar zak niet in de put

Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:[...]
mag je me wel ff uitleggen watinhoud, want ik ben niet zo thuis op dat gebied!academie autonome kunst
sela schreef:*Annet* schreef:[...]
mag je me wel ff uitleggen watinhoud, want ik ben niet zo thuis op dat gebied!academie autonome kunst
nu, het was inderdaad erg druk en een beetje stressvol [misschien wel te vergelijken met een verbouwing]
ahm.. vrije kunst zeg maar. je maakt 'iets' zonder dat je er een opdracht van iemand voor hebt. bijv. foto's, film, audio.
Wat een heerlijk nieuws: 'JE BENT GESLAAGD'. Haast niet te geloven, toen die morgen de telefoon NIET ging. Of bij een herexamen gebeld met de fijne mededeling, dat je toch geslaagd bent!
En dan D.V. volgende week de diploma-uitreiking. Geweldig. 't Lijkt allemaal wel een droom. Natuurlijk volgt er een (net) gezellig avondje met familie en vrienden. En dan op naar de volgende opleiding of een fijne baan.
Graag wil ik je hierbij ook feliciteren met je behaalde diploma. En ten diepste, je begrijpt het al: geef God de eer!
Wat ik nog even kwijt wil is het volgende: mogelijk wil je CONCREET iets van je dankbaarheid tonen. Dat kan.
De SDOK, (Stichting De Ondergrondse Kerk), waarbij ik werk, houdt zich dit jaar 40 jaar bezig met de hulpverlening aan de (200 miljoen!) vervolgde christenen over heel de wereld. En daar kan JIJ bij helpen!
Hoe? Als je je naam en adres aan mij doormailt (pr@sdok.org) met vermelding 'examen', dan krijg je een leuke attentie thuisgestuurd, samen met een gratis nummer van ons maandblad ter kennismaking.
We hopen dan natuurlijk, dat je ook (nog meer) geinteresseerd raakt in dit werk.
Ook voor andere vragen en opmerkingen kun je mij altijd mailen.
Met vriendelijke groet,
T.W. Kruithof
Hoofd Voorlichting en Fondswerving SDOK
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten