Mannenzaken (met mannenhumor)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 22 mei 2006 10:54

Othello schreef:Nu, terug naar mannenzaken dan.

Sorry zeggen, ergens op terug komen: hebben alle(en) mannen het daar zo moeilijk mee?

Nee, vrouwen ook. Om voor mezelf te spreken, ik heb daar moeite mee. Maar over het algemeen genomen denk ik dat mannen er iets meer moeite mee hebben.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 mei 2006 11:38

Sorry zeggen, ergens op terug komen: hebben alle(en) mannen het daar zo moeilijk mee?

Ik heb daar over het algemeen weinig moeite mee en geloof ook niet dat dat typisch iets voor mannen is. Misschien zelfs wel meer iets voor vrouwen..

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 mei 2006 11:48

Aragorn schreef:

Ik heb daar over het algemeen weinig moeite mee en geloof ook niet dat dat typisch iets voor mannen is. Misschien zelfs wel meer iets voor vrouwen..

Volgens mij ligt dat ook aan je karakter en ik denk dat degene met wie je eventueel wat uit te praten hebt ook een rol speelt. Aan sommige mensen geef je makkeliujker wat toe dan aan anderen.

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 22 mei 2006 18:13

Aragorn schreef:

Ik heb er op het moment zelf wel wat moeite mee, meestal zeg ik pas sorry na een nachtje nadenken :?

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 22 mei 2006 18:56

Ik heb er ook heel veel moeite mee terwijl ik toch echt een vrouw ben. Maar ik herken het wel dat het in mijn omgeving bij mannen meer voorkomt als bij vrouwen. Het is dus niet echt typisch een mannentrekje.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 mei 2006 19:08

Vonkie schreef:Ik heb er ook heel veel moeite mee terwijl ik toch echt een vrouw ben. Maar ik herken het wel dat het in mijn omgeving bij mannen meer voorkomt als bij vrouwen. Het is dus niet echt typisch een mannentrekje.

Ehm, dit is tegenstrijdig :)

Of heeft je eerste zin betrekking op je laatste zin? Dan klopt het weer :wink:

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 22 mei 2006 19:10

Het eerste heeft betrekking op haar zelf en het laatste op het algemene deel..

maar zullen we ontopic gaan :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 mei 2006 19:47

hermanmulder schreef:
Aragorn schreef:

Ik heb er op het moment zelf wel wat moeite mee, meestal zeg ik pas sorry na een nachtje nadenken :?

Oh, maar dat kan ik ook wel hebben hoor. Ik zeg ook pas sorry als ik er echt van overtuigd ben dat ik verkeerd bezig was, niet om de ander maar snel tevreden te stellen.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 22 mei 2006 20:10

Aragorn schreef:
hermanmulder schreef:
Aragorn schreef:

Oh, maar dat kan ik ook wel hebben hoor. Ik zeg ook pas sorry als ik er echt van overtuigd ben dat ik verkeerd bezig was, niet om de ander maar snel tevreden te stellen.

Misschien is dat ook meer wat ik bedoel: de snelheid waarmee ik ergens op terugkom of sorry zeg (als dat daadwerkelijk nodig is), is volgens mijn vrouw dramatisch laag. In het begin van onze relatie duurde dat proces in m'n kop maar zo een aantal uur. Nu heb ik het al weten terug te brengen tot rond de 15 minuten. Maar toch.

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 22 mei 2006 20:16

zullen we het nu over een ande mannen onderwerp hebben :lol: bijvoorbeeld over het moeten winkelen. Ik heb er een gigantische hekel aan om een paar uur rond te slenteren en dan wat kopen in de eerste winkel.... Vandaar dat ik ook bijna altijd alleen ga kleren kopen

suus_
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 22 mei 2006 20:17

whahaha...ik weet te goed weet ik wil 8)
Waarom kan een man niet knap en intelligent tegelijk zijn? dan zou het een vrouw zijn!!

Zenk
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Zenk » 23 mei 2006 10:45

Aragorn schreef:
hermanmulder schreef:
Aragorn schreef:

Op het moment dat ik echt ergens stelling voor heb genomen en er dan achter kom dat ik verkeerd zit, vind ik het wel erg lastig.
Het hangt er trouwens ook vanaf tegen wie je het zegt, sommigen genieten dan echt zo van hun overwinning :x
vergeet het korreltje zout niet

Centrifugist
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Centrifugist » 23 mei 2006 10:57

hermanmulder schreef:zullen we het nu over een ande mannen onderwerp hebben :lol: bijvoorbeeld over het moeten winkelen. Ik heb er een gigantische hekel aan om een paar uur rond te slenteren en dan wat kopen in de eerste winkel.... Vandaar dat ik ook bijna altijd alleen ga kleren kopen

offe zullen we het over autos hebben ?
de klompn mai anholn

Zenk
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Zenk » 23 mei 2006 11:00

Centrifugist schreef:
hermanmulder schreef:zullen we het nu over een ande mannen onderwerp hebben :lol: bijvoorbeeld over het moeten winkelen. Ik heb er een gigantische hekel aan om een paar uur rond te slenteren en dan wat kopen in de eerste winkel.... Vandaar dat ik ook bijna altijd alleen ga kleren kopen

offe zullen we het over autos hebben ?

Het constant willen veranderen van onderwerp, is dat ook typisch mannelijk? :P
vergeet het korreltje zout niet

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 23 mei 2006 11:27

Ik durf best toe te geven dat ik fout zat, ik durf best mijn mening te veranderen als iemand mij overtuigt. Maar niet zomaar, er moeten wel hele duidelijke redenen en argumenten in het spel zijn wil ik mijn ongelijk toegeven.

Terug naar “Archief”