Saaiheid te Zeist op vaste meetings?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rafaell

Berichtdoor rafaell » 16 mei 2006 14:39

henkie schreef:een goed flesje grolsch

Heeft Grolsch een nieuw soort bier op de markt gebracht? Je hebt bier en je hebt Grolsch, zelf drink ik het liefst bier 8)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 16 mei 2006 16:16

bij lagerhuisdebat pas ik!!

er is al een paar keer aangegeven dat je wel moet kijken naar wat voor iedereen intresant is.. en dat bestaat niet. Ik dnek dat een kennismakingsronde.. hetzij met spel of zoiets dergelijks het beste werkt!!

ennuh... laat die commissie oko een beetje bestaan uit mensen vanheel nederland en niet alleen regio rotterdam en arnhem :mrgreen: :mrgreen:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 16 mei 2006 16:22

Ik pas dan weer bij inhoudsloze kennismakingsspelletjes op het niveau van stoelendans.

André

Berichtdoor André » 16 mei 2006 16:29

henkie schreef:Ik voel er weinig voor om een discussie aan te gaan over de regels hier. Laten we het wiel niet opnieuw uit gaan vinden. Maar even beppen onder een goed flesje grolsch is prima hoor.

De komende meetink zal er nog weinig komen van de grote veranderingen. Dat is vrij kort dag en wat mij betreft houden we het nog even bij een ontvangstcommitee en wat extra te snaaien. Dan kan de boel meteen eens goed geobserveerd worden door Jeronimuz en co. :D
Stelde ik een verkeerde vraag?
Ik was gewoon nieuwsgierig/belangstellend, verder niet.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 mei 2006 16:51

henkie schreef:Ik voel er weinig voor om een discussie aan te gaan over de regels hier. Laten we het wiel niet opnieuw uit gaan vinden. Maar even beppen onder een goed flesje grolsch is prima hoor.

Nieuwe regels hoeft idd niet, zolang de bestaande maar op de juiste wijze toegepast worden. 8)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 16 mei 2006 17:42

rafaell schreef:Ik pas dan weer bij inhoudsloze kennismakingsspelletjes op het niveau van stoelendans.

ik bedoeol te zeggen met mijn stukje... dat er bij elk ding wel mensen zeggen dat ze passen!!

nu schiet het mij te binnen, dat al die passers dan ook wel bij elkaar opde bank kunnen gaankletsen!!!

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 16 mei 2006 22:55

rafaell schreef:
Heeft Grolsch een nieuw soort bier op de markt gebracht? Je hebt bier en je hebt Grolsch, zelf drink ik het liefst bier 8)

Alleen het flesje is ook maar goed ;-)

André...het eerste deel was tegen Smurf...het andere tegen jou. Valt mee dus ;-)

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 17 mei 2006 10:53

rafaell schreef:Ik pas dan weer bij inhoudsloze kennismakingsspelletjes op het niveau van stoelendans.
Normaal moet iedereen altijd gek doen, mag je eindelijk eens officieel gek en loos doen dan passen ze..

Alsof je de hele meeting lang, 4 uur gaat kennis maken. Het lijkt de kerk wel, als je iets niet leuk vind; pas je en begin je je eigen kerk (of zoekt een andere); terwijl gewoon mee doen; ookal vind je het minder leuk toch ook gewoon kan.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 17 mei 2006 11:00

Indien Opti en Gerdien te samen een variant op Sjeekspier (wots in a neem) uitvoeren, dan zal dat zeker extra publiek trekken ;-)
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 17 mei 2006 11:14

Omega schreef:Indien Opti en Gerdien te samen een variant op Sjeekspier (wots in a neem) uitvoeren, dan zal dat zeker extra publiek trekken ;-)

dit lolletje geven wij jou niet 8)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 mei 2006 12:07

André...het eerste deel was tegen Smurf...het andere tegen jou. Valt mee dus Wink

Valt helemáál niet mee :o 8)

Terug naar “Archief”