make-up

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
tweetietwee
Luitenant
Luitenant
Berichten: 663
Lid geworden op: 17 sep 2002 15:29

Berichtdoor tweetietwee » 15 mei 2006 13:47

nogmaals het advies: alleen een zonnebankje, mochten we geen heel mooie zomer krijgen en een dagcremetje!

meer zou ik niet doen als je normaal ook niks doet! (hij moet je nog wel herkennen!!)

Gebruikersavatar
Moontjuh
Mineur
Mineur
Berichten: 163
Lid geworden op: 15 mei 2006 20:17
Locatie: papendrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 18 mei 2006 09:55

kgebruik bijna elke dag wel make-up, zowiezo elke dag mascara soms een lichte oogschaduw en wat poeder..en lipgloss
- 4.5 kilo
aye voel me licht worde!!!

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 18 mei 2006 12:39

Aragorn schreef:
Acire schreef:Whahaha...
Shampo: huismerk van kruidvat.
Mouse: van de Lidl

En als er 1 vaak complimentjes over haar haar krijgt ben ik het wel :mrgreen:

Dat zegt dan weer helemaal niks over de mouse van de Lidl natuurlijk.


Tuurlijk wel. Als dat bocht zou zijn, zou mijn haar er achterlijk uit gaan zien....

annvisser
Sergeant
Sergeant
Berichten: 406
Lid geworden op: 13 apr 2005 20:51

Berichtdoor annvisser » 19 mei 2006 05:40

Acire schreef:
Aragorn schreef:
Acire schreef:Whahaha...
Shampo: huismerk van kruidvat.
Mouse: van de Lidl

En als er 1 vaak complimentjes over haar haar krijgt ben ik het wel :mrgreen:

Dat zegt dan weer helemaal niks over de mouse van de Lidl natuurlijk.


Tuurlijk wel. Als dat bocht zou zijn, zou mijn haar er achterlijk uit gaan zien....


Vaak zijn die goedkopere merken juist beter idd! En dan kun je het tenminste ook rijkelijk gebruiken ipv dat je bij iedere scheut denkt.. - daar gaat weer een euro - :P

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 19 mei 2006 14:00

Pff, goedkopere merken beter?
Nah, ik betaal me idd suf aan die rotzooi, maar als ik echt goedkoop spul gebruik houd ik helmaaal geen haar op mn hoofd over ;)

Ik gebruik shampoo van Elvive geloof ik en mousse en haarlak van Andrelon en aangezien mijn zusje al die spullen ook zo af en toe 'stiekem' gebruikt, betaal ik me motje :D Haha
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 19 mei 2006 14:07

MissF schreef:Pff, goedkopere merken beter?
Nah, ik betaal me idd suf aan die rotzooi, maar als ik echt goedkoop spul gebruik houd ik helmaaal geen haar op mn hoofd over ;)

Ik gebruik shampoo van Elvive geloof ik en mousse en haarlak van Andrelon en aangezien mijn zusje al die spullen ook zo af en toe 'stiekem' gebruikt, betaal ik me motje :D Haha


ik heb eigenlijk alleen maar dure merken en mijn lieve zusje van 14 gebruikt ook echt alles van mij dus dan is er ineens weer iets op :roll: maar goed ik vind opzich ook wel grappig! ik gebruik elke dag mascara en soms oogschaduw en nog meer van dat soort spul. maarniet als ik s ochtends vroeg moet werken :)
in de douche boven staan 2 rieten bakken bomvol met haartroep en make-up spullen

Gebruikersavatar
ahuibers
Majoor
Majoor
Berichten: 1729
Lid geworden op: 04 feb 2003 14:14
Locatie: Midden nederland

Re: make-up

Berichtdoor ahuibers » 19 mei 2006 14:13

MissF schreef:Naar aanleiding van de discussie over contactlenzen, gala en make up hier een echt make-up topic :D

Wat vind je dr van???

(alsjeblieft Evelien ;) )


Waarom zou je jezelf mooier maken als je bent?

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: make-up

Berichtdoor MissF » 19 mei 2006 14:36

ahuibers schreef:
MissF schreef:Naar aanleiding van de discussie over contactlenzen, gala en make up hier een echt make-up topic :D

Wat vind je dr van???

(alsjeblieft Evelien ;) )


Waarom zou je jezelf mooier maken als je bent?

Omdat dat een lekker gevoel geeft, mooier te zijn, en zoals ergens in het topic 'meidenzaken''ook aangegeven werd: het is tof als iemand je mooi vindt en helaas...de meeste mannen vinden een vrouw pas mooi en kijken pas naar een vrouw om op straat als ze een beetje of veel make-up gebruikt ;) Eerlijk is eerlijk :D

Ik vind het zo af en toe heeeerlijk me lekker op te tutten. Vanavond een bruiloft, dan gebruik ik wel mascara, oogpotlood en lipgloss, terwijl ik dat laatste echt zelden gebruik :) Maar voor 1 x is heerlijk :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

tulp
Sergeant
Sergeant
Berichten: 380
Lid geworden op: 30 apr 2006 14:42

Berichtdoor tulp » 19 mei 2006 14:47

Waarom zou je jezelf niet mooier maken dan je bent?

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 19 mei 2006 15:52

tulp schreef:Waarom zou je jezelf niet mooier maken dan je bent?


Of een poging doen jezelf mooi te maken omdat je het niet bent 8)

Gebruikersavatar
Poesje
Luitenant
Luitenant
Berichten: 571
Lid geworden op: 09 mar 2005 14:16

Re: make-up

Berichtdoor Poesje » 19 mei 2006 16:19

MissF schreef:de meeste mannen vinden een vrouw pas mooi en kijken pas naar een vrouw om op straat als ze een beetje of veel make-up gebruikt ;) Eerlijk is eerlijk :D

Uh, dat klopt niet helemaal MissF:) Mannen/jongens die ik ken vinden een vrouw zonder make-up veel mooier dan mét!

Smurffie schreef:Of een poging doen jezelf mooi te maken omdat je het niet bent 8)

Ghehe idd! Want een iets minder mooie vrouw bijv. word er niet mooier op met make-up... :wink:
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: make-up

Berichtdoor LeChat » 19 mei 2006 17:18

Poesje schreef:
Smurffie schreef:Of een poging doen jezelf mooi te maken omdat je het niet bent 8)

Ghehe idd! Want een iets minder mooie vrouw bijv. word er niet mooier op met make-up... :wink:


Misschien wel iets minder "lelijk" (voor zover je daarvan kunt spreken)... door goed gebruik van make-up kan ze wellicht oneffenheden e.d. camoufleren en het accent leggen op bijv haar stralende ogen...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Re: make-up

Berichtdoor Smurffie » 19 mei 2006 18:11

LeChat schreef:
Poesje schreef:
Smurffie schreef:Of een poging doen jezelf mooi te maken omdat je het niet bent 8)

Ghehe idd! Want een iets minder mooie vrouw bijv. word er niet mooier op met make-up... :wink:


Misschien wel iets minder "lelijk" (voor zover je daarvan kunt spreken)... door goed gebruik van make-up kan ze wellicht oneffenheden e.d. camoufleren en het accent leggen op bijv haar stralende ogen...


Juist :)

annvisser
Sergeant
Sergeant
Berichten: 406
Lid geworden op: 13 apr 2005 20:51

Berichtdoor annvisser » 19 mei 2006 18:19

liefie schreef:
ik heb eigenlijk alleen maar dure merken en mijn lieve zusje van 14 gebruikt ook echt alles van mij dus dan is er ineens weer iets op :roll: maar goed ik vind opzich ook wel grappig! ik gebruik elke dag mascara en soms oogschaduw en nog meer van dat soort spul. maarniet als ik s ochtends vroeg moet werken :)
in de douche boven staan 2 rieten bakken bomvol met haartroep en make-up spullen


Mijn zusje van 14 hoeft dus echt niet te proberen mijn spullen te gebruiken. Ik vind dat juist helemaal niet grappig! :P Sterker nog, tis zwaar irritant.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 19 mei 2006 18:38

annvisser schreef:
liefie schreef:
ik heb eigenlijk alleen maar dure merken en mijn lieve zusje van 14 gebruikt ook echt alles van mij dus dan is er ineens weer iets op :roll: maar goed ik vind opzich ook wel grappig! ik gebruik elke dag mascara en soms oogschaduw en nog meer van dat soort spul. maarniet als ik s ochtends vroeg moet werken :)
in de douche boven staan 2 rieten bakken bomvol met haartroep en make-up spullen


Mijn zusje van 14 hoeft dus echt niet te proberen mijn spullen te gebruiken. Ik vind dat juist helemaal niet grappig! :P Sterker nog, tis zwaar irritant.


ik heb zo iets van als ik een oudere zus had gehad had ik hetzelde gedaan haha
en ik heb er genoeg van al die spullen dus waarom niet


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 gasten