Moderator: Moderafo's
Klopt hoor. Ik heb overigens tijden gehad dat ik zwarte kisten had, een zwarte broek en een zwarte leren jas, waarop men dacht dat ik goffik was; onder mijn jas had ik dan vaak een neongele truipol schreef:Ik heb 3 zwarte rokken! 1 positie en kan ik dus niet meer aan, wel jammer want het is een leuk model. En 2 gewone. Als ik die aan trek doe ik er wel iets fels op want anders vind ik het saai. Maar dat is natuurlijk smaakgebonden. Van shirts of truien heb ik niks zwart. Ben meer mens van contrasten. In de zomer heb ik eigenlijk nooit iets zwarts aan, veel te warm en ik vind in de zomer vrolijke kleuren het leukst. Maar dat is natuurlijk smaakgebonden en niet een kledingstyle of zo.
johannes1 schreef:als je het doordeweeks draagt dan is het niet netjes. onze dominee had het over speciale kleren voor die speciale dag. die kleren mag je alleen die dag aan.
Raido schreef:Kortom, mensen die op hun werk in een pak lopen mogen 's Zondags geen pak aan, mensen die een overal aan hebben mogen wel een spijkerbroek aan in de kerk?johannes1 schreef:als je het doordeweeks draagt dan is het niet netjes. onze dominee had het over speciale kleren voor die speciale dag. die kleren mag je alleen die dag aan.
Ik ben ook opgevoed met het nette kleding in de kerk, spijkerbroek kan ook netjes zijn, maar aangezien mensen in mijn kerk daar over het algemeen anders over denken doe ik niet snel een spijkbroek aan (heb maar 2 spijkerbroeken overigens). Verder weinig regels..
MissF schreef:Van de zomer is zwart weer in hoor![]()
Naja, oke, in combinatie met wit
Ik draag zelden zwart, in de winter, als ik een donkere kleur aantrek, bijna altijd donkerbruin, staat mij mooier
Nu zie je weer heel veel zwart/wit gestreept of zwart op wit enzo, dat trek ik dan wel aan, maar helemaal zwart, mwah, nee, vind ik zo stemmig
pol schreef:Lalage schreef:MissF schreef:hoor![]()
Wit staat me ook niet, wolwit wel. Maar wel handig dat wit in de mode is, kan ik mooi trouwschoenen kopen
Wat????????? Ga je binnenkort trouwen wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat trek je aan voor kleren![]()
pol schreef:Lalage schreef:MissF schreef:hoor![]()
Wit staat me ook niet, wolwit wel. Maar wel handig dat wit in de mode is, kan ik mooi trouwschoenen kopen
Wat????????? Ga je binnenkort trouwen wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat trek je aan voor kleren![]()
tweetietwee schreef: maar lalage, bij trouwzaken hebben ze altijd, ongeacht de mode, van die pumps in lichte kleuren, speciaal om op te trouwen.... (zie van mij waren in de opruiming!)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten