Het is werkelijk grote onzin om zomaar te stellen dat homoseksuele geaardheid niet bestaat. Wat Trobisch doet is allerlei manieren proberen te vinden om zijn eigen vooringenomen stelling te bewijzen. Dat moet hij ook wel doen, want zodra hij erkent (wat trouwens door echte wetenschappers al langer word begrepen) dat homoseksualiteit wel degelijk een geaardheid is valt z'n hele verhaal in het water.
Zareb, waar hecht jij meer waarde aan: wetenschap of wat de Schrift leert? Waarom ga je niet in op het bijbelse argument wat ik je heb gegeven? Wat wetenschappers beweren interesseert mij namelijk niet zoveel
P.S. Bovendien heb jij het boek van Trobisch niet eens gelezen, of wel soms?
Wat mij verbaast is dit: je kunt het zo gek niet bedenken wat topics betreft, zodra de woorden 'homo', 'homosexualiteit' 'homohuwelijk'vallen volgen er veroordelende woorden
Riska, begrijp mij goed. Ik ben tegen homoseksualiteit, maar niet tegen mensen. Vaak wordt dat niet begrepen, maar het is toch zo. Sterker nog, ik heb goed contact met homo's en kan vaak bijzonder goed met ze lachen. Echter, de homoseksualiteit verwerp ik. De persoon niet! Bovendien moeten wij niet bang zijn de dingen bij de naam te noemen. Het staat toch overduidelijk in de Bijbel?
heeeee Ruben! Leuk je hier te 'zien'.
(En nu mag je gaan uitzoeken wie hier achter zit... )
Ik zag het meteen aan je onderschrift
Leuk jou hier ook te zien!!!!