Moderator: Moderafo's
S-je schreef:
M'n ma heeft nu zo'n dieet-boekje. Is van een voedingsconsulente (Sonja Bakker) die zelf ook ... blalbla...blalblablala.... En dat schijnt dus te werken: zeggen ze
Nu gaat m'n ma daaraan beginnen, ik heb beloofd mee te doen. Dus dat doe ik dan maar.
trijntjejohanna schreef:S-je schreef:
M'n ma heeft nu zo'n dieet-boekje. Is van een voedingsconsulente (Sonja Bakker) die zelf ook ... blalbla...blalblablala.... En dat schijnt dus te werken: zeggen ze
Nu gaat m'n ma daaraan beginnen, ik heb beloofd mee te doen. Dus dat doe ik dan maar.
dat werkt inderdaad ontzettend goed!! ik zit op een ander forum en daar zijn veel mensen bezig dat te volgen!! en dat werkt goed! het is niet echt een dieet.. maar meer de combinaties die ze maakt....!
ik wil, als ik gestopt ben met borstvoeding geven, dit ook gaan volgen...
Smurffie schreef:Hm, ik probeer ook een beetje uit te kijken wat ik eet, maar dat is vrij lastig..
Ten eerste werk ik bij een bakker![]()
Zoals MissF 3 maaltijden per dag en 2 tussendoortjes, ga ik sowieso niet redden. Ik begin smorgens om 5 uur, ben om 5 uur smiddags klaar en als ik de volgende dag vrij ben, blijf ik gerust tot 2 uur snachts op. Dan redt je het dus nooit met 5 maaltijden.
Dus behalve een gezond eetpatroon, is ritme ook een belangrijke factor denk ik![]()
Goed, het wordt zomer, dus dat betekent minimaal 3,5 liter water per dag. Dát haal ik dan weer wel, in tegenstelling tot vele andere mensen volgens mij.
Mensen, moedig me aan, ik wil er 4 kilo af. Nee, ik ben niet te dik, maar wil wel voorkomen dat ik het wordt. Voorkomen is beter dan genezen
Collateral schreef:Smurffie, kijk maar uit, anders moet je straks nog uitkijken dat je niet door het putje spoelt tijdens het douchen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten