Aragorn schreef:Oh, je mag me best proberen iets te leren hoor, graag zelfs.Maar mijn standpunten hieromtrend zijn ondertussen redelijk gevormd dus verwacht niet dat ik het gelijk met je eens ben of zal worden.
Maw: Doe geen moeite..
Moderator: Moderafo's
Corine schreef:Aragorn schreef:Oh, je mag me best proberen iets te leren hoor, graag zelfs.Maar mijn standpunten hieromtrend zijn ondertussen redelijk gevormd dus verwacht niet dat ik het gelijk met je eens ben of zal worden.
Aragorn schreef:Corine schreef:Aragorn schreef:Oh, je mag me best proberen iets te leren hoor, graag zelfs.Maar mijn standpunten hieromtrend zijn ondertussen redelijk gevormd dus verwacht niet dat ik het gelijk met je eens ben of zal worden.
Vertel er dan wel even bij dat die andere woorden vooral joúw woorden zijn.![]()
Overigens hoeft het feit dat jij bepaalde dingen niet zou posten natuurlijk niet te betekenen dat anderen het niet interessant en leerzaam vinden om daar het eea over uit te wisselen.
Aragorn schreef:Ah, oke. Wat is jouw mening over ochtend- dan wel avondseks dan?![]()
Aragorn schreef:Overigens ben ik nog niet echt pikante details tegen gekomen, maar meer ontopic ben ik wel benieuwd naar nieuwe argumenten aangaande de schadelijke effecten van seks voor het huwelijk. Zijn hier nog ervaringsdeskundigen?
peter77 schreef:Even een prikkelende regel: Is de reden dat veel mensen binnen hun huwelijk goedkoop behandeld worden door hun echtgenoot, te wijten aan het fijt dat men zich buiten (voor) dat huwelijk goedkoop gemaakt heeft door seks te hebben voor het huwelijk
Corine schreef:Aragorn schreef:Overigens ben ik nog niet echt pikante details tegen gekomen, maar meer ontopic ben ik wel benieuwd naar nieuwe argumenten aangaande de schadelijke effecten van seks voor het huwelijk. Zijn hier nog ervaringsdeskundigen?
Helaas wel, maar das achteraf gepraat. Schadelijke effecten heb ik daarentegen niet ondervonden, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik wél met diezelfde persoon in het huwelijk ben getreden.
peter77 schreef:Als je seks hebt (gemeenschap) worden twee tot een vlees. Je geeft de helft van wat je bent aan die ander doordat je versmelt tot een.
Is het wellicht de reden dat zoveel jeugd hun identiteit kwijt zijn omdat ze zoveel vrije seks bedrijven en iedere keer weer een worden en daarmede ook een deel van zichzelf kwijtraken.
Zou kunnen, maar seks voor het huwelijk hoeft niet per se respectloos te zijn. Je vraag wat ik wil weggeven voor het huwelijk vind ik iets te persoonlijk.Vraag blijft: Wat wil je weggeven voor je huwelijk?
Even een prikkelende regel: Is de reden dat veel mensen binnen hun huwelijk goedkoop behandeld worden door hun echtgenoot, te wijten aan het fijt dat men zich buiten (voor) dat huwelijk goedkoop gemaakt heeft door seks te hebben voor het huwelijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten