Sommige mensen zoeken nu eenmaal overal wat achter. Verstandige mensen laten die eigenschap achter zich als ze de puberteit gehad hebben
precies,
Moderator: Moderafo's
mystery schreef:Het ligt dan waarschijnlijk meer aan die meiden dat de sfeer met hoogverwachtende spanning op komt draven dan aan jou, tenminste zo lees ik het uit jouw verhaal. Ik denk dat je je er in dat geval minder van moet aantrekken, ookal is dat heel lastig. Want de sfeer voel je toch. Bespreekbaar maken lijkt me ook erg lastig, omdat je niet zeker weet of die meiden meer verwachten van jou. Het is vaak zo dat er meer (ook vanuit omgeving) verwacht wordt als je als jongen met een meisje omgaat of andersom. Daarom is het belangrijk dat je ook met jongens vriendschappen opbouwt. Je zou ook in groepsverband uit kunnen gaan, een paar jongens, een paar meiden. Dat maakt de sfeer meer ontspannen. Heb je hier iets aan?
Lalage schreef:Sommige mensen zoeken nu eenmaal overal wat achter. Verstandige mensen laten die eigenschap achter zich als ze de puberteit gehad hebben
contacten leggen...
Aragorn schreef:jip_86 schreef:Contacten via de computer leggen kan goed aflopen natuurlijk. Maar wel enorm oppassen. Je gaat jezelf zo gauw een beeld bij iemand scheppen wat niet altijd klopt met de werkelijkheid.
Tja, maar is dat irl vaak niet precies hetzelfde als je iemand net leert kennen?
Lalage schreef:Dus moet je die ander zo snel mogelijk irl ontmoeten en niet pas na een jaar. Maar dat doe je ook wel als je smoorverliefd geworden bent.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten