populariteit Forum RefoWeb

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor hans0166 » 27 jun 2021 11:47

Haaibaai schreef:
Nou @Hans 0166 onze ervaring is dat met mensen die exentriek zijn juist wel mee te discussieren is


Je reageert hier op een ouder onderwerp, de mensen waar dit op doelde zijn al behoorlijke tijd inactief,weg , en sommigen zijn inmiddels geborgen in de handen van de Vader.

Ik vind het onkies om hier de verwijzingen te gaan geven naar die posts, vanwege bovenstaande reden, maar ze zijn wel terug te vinden.

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Haaibaai » 27 jun 2021 11:56

hans0166 schreef:Je reageert hier op een ouder onderwerp, de mensen waar dit op doelde zijn al behoorlijke tijd inactief,weg , en sommigen zijn inmiddels geborgen in de handen van de Vader.

Ik vind het onkies om hier de verwijzingen te gaan geven naar die posts, vanwege bovenstaande reden, maar ze zijn wel terug te vinden.



Wij zijn ons van geen kwaad bewust, en dat er mensen zijn die hier op Aarde niet meer zijn dat kan ja.Maar daar gaat in deze draad toch niet over.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor hans0166 » 27 jun 2021 12:08

Haaibaai schreef:Maar daar gaat in deze draad toch niet over.


mijn post die je quote is gelinkt aan onderwerpen door die personen.

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Haaibaai » 27 jun 2021 12:10

hans0166 schreef:mijn post die je quote is gelinkt aan onderwerpen door die personen.



Wisten wij niet @Hans.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Marnix » 28 jun 2021 08:55

probleem is ook gewoon dat het concept "forum" ietwat gedateerd is. 20 jaar geleden was het internet nog betrekkelijk nieuw maar de ontwikkelingen gaan snel. Jongeren zitten vaak al nauwelijks meer achter hun computer behalve voor wat schoolwerk, meer op social media dan op he WWW. Dus het is een clubje hobbyisten die het nog wel gewend is en de boel in stand houdt. Weinig nieuwe mensen erbij.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Haaibaai » 28 jun 2021 09:11

Marnix schreef:probleem is ook gewoon dat het concept "forum" ietwat gedateerd is. 20 jaar geleden was het internet nog betrekkelijk nieuw maar de ontwikkelingen gaan snel. Jongeren zitten vaak al nauwelijks meer achter hun computer behalve voor wat schoolwerk, meer op social media dan op he WWW. Dus het is een clubje hobbyisten die het nog wel gewend is en de boel in stand houdt. Weinig nieuwe mensen erbij.




Daar heb je gelijk in,zo zijn er ook forums uit gestorven de leden werden steeds ouder en er kwamen geen leden bij,eigenaar er mee op gehouden ,was bij dat forum heel wat jaartjes moderator was een leuke en gezellige tijd.

RefoWeb is nog een van de laatste grote forums en ook nog met een signatuur.

Voorts de leden maken het forum :!:
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Marnix » 28 jun 2021 11:13

Haaibaai schreef:Daar heb je gelijk in,zo zijn er ook forums uit gestorven de leden werden steeds ouder en er kwamen geen leden bij,eigenaar er mee op gehouden ,was bij dat forum heel wat jaartjes moderator was een leuke en gezellige tijd.

RefoWeb is nog een van de laatste grote forums en ook nog met een signatuur.

Voorts de leden maken het forum :!:


Klopt hoewel je je niet op de cijfers moet blindstaren. De meesten zijn "papieren leden" dus leden die al lang niet meer actief zijn, die nooit actief zijn geweest, alleen meelezen of 1x per jaar komen. Beetje vergelijkbaar met de RKK ;-) :mrgreen:
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Mortlach » 28 jun 2021 14:51

Marnix schreef:probleem is ook gewoon dat het concept "forum" ietwat gedateerd is. 20 jaar geleden was het internet nog betrekkelijk nieuw maar de ontwikkelingen gaan snel. Jongeren zitten vaak al nauwelijks meer achter hun computer behalve voor wat schoolwerk, meer op social media dan op he WWW. Dus het is een clubje hobbyisten die het nog wel gewend is en de boel in stand houdt. Weinig nieuwe mensen erbij.


Ik kijk uit naar de oprichting van het Refoweb Discord channel! :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Haaibaai » 28 jun 2021 17:49

Mortlach schreef:Ik kijk uit naar de oprichting van het Refoweb Discord channel! :-)


Gaat ook wel gebeuren; de TV raakt ingeburgerd in refo kringen Internet hebben ze allemaal dus ook dat,rustig afwachten maar :P Het is wat met vertraging maar ze gaan gewoon mee met de tijd.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Marnix » 29 jun 2021 09:03

Mortlach schreef:Ik kijk uit naar de oprichting van het Refoweb Discord channel! :-)


Haha ik ben benieuwd of daar veel animo voor is, jij en ik gamen af en toe dus we kennen Discord en gebruiken het misschien af en toe maar de gemiddelde persoon boven de 35 doet dat denk ik niet :-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Haaibaai » 29 jun 2021 09:56

Marnix schreef:Haha ik ben benieuwd of daar veel animo voor is, jij en ik gamen af en toe dus we kennen Discord en gebruiken het misschien af en toe maar de gemiddelde persoon boven de 35 doet dat denk ik niet :-)

Nou kan wel is zijn dat het wel wat gaat worden,ook voor de jongens en meisjes van boven de 35 als ze de smaak te pakken krijgen,waarom niet. :-k
Laatst gewijzigd door Haaibaai op 29 jun 2021 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Marnix » 29 jun 2021 10:32

Haaibaai schreef:Nou kan wel is zijn dat het wel wat gaat worden,ook voor de jongens en meisje van boven de 35 als ze de smaak te pakken krijgen,waarom niet. :-k


Omdat die doorgaans wat drukker zijn met werk, sport, kerk, huishouden, kinderen etcetera. De tijd van avonden achter de computer hangen zijn voor mij ook wel een beetje voorbij hoor :-D
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Haaibaai » 29 jun 2021 10:45

Marnix schreef:Omdat die doorgaans wat drukker zijn met werk, sport, kerk, huishouden, kinderen etcetera. De tijd van avonden achter de computer hangen zijn voor mij ook wel een beetje voorbij hoor :-D


Ja daar is iets bij voor te stellen zeer zeker mensen met een drukke werkkring.Voorts avonden achter de computer en op een forum hangen is nooit goed en zeer zeker niet met mooi zomerweer.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Calvin
Sergeant
Sergeant
Berichten: 309
Lid geworden op: 18 okt 2002 12:34
Contacteer:

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Calvin » 29 jun 2021 11:48

Voor het eerst in meer dan een decennium weer eens ingelogd hier... In mn inbox zag ik nog allemaal pb' s staan van mensen die al jaren niet meer actief zijn hier. Mn avatar doet het ook niet meer, weet niet eens meer welke het was :wink:

Viel me idd op dat het rustig geworden is hier. Forums is niet meer zo van deze tijd. Merk dat bij veel andere fora ook dat de levendigheid flink is afgenomen. Daarnaast is dit een refoweb maar dat refo valt vaak een beetje tegen. Die wijken dan toch uit naar elders denk ik.

Vaste constante hier is Marnix geloof ik.

Doei en tot over 10 jaar :lol:
Mijn volk gaat verloren omdat het geen kennis heeft.

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Haaibaai » 29 jun 2021 23:19

Forums is niet meer zo van deze tijd. Merk dat bij veel andere fora ook dat de levendigheid flink is afgenomen. Daarnaast is dit een refoweb maar dat refo valt vaak een beetje tegen. Die wijken dan toch uit naar elders denk ik.



Het zou wat meer leven in de brouwerij moeten hebben hier,maar daar zijn de mensen niet naar dat mag niet gewoon ingetogen zijn en meer niet,maar daar van afgezien, er komen toch steeds leden bij dus ja wij zien jou over 10 jaar :lol: een papieren forumlid,ach ook wel leuk toch :P ::)) [:]|
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten