Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Gebruikersavatar
Cicero
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3394
Lid geworden op: 01 okt 2004 14:06
Locatie: Holland

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Cicero » 11 nov 2019 19:16

Het doet er niet toe wat ik ervan denk. Het gaat om consequente moderatie. Wat jij zegt klopt beslist niet met de gangbare reformatorische opvatting. Ik wil daar best verder over praten, maar dan in een ander topic.

Gebruikersavatar
Origenes
Luitenant
Luitenant
Berichten: 626
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:49

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Origenes » 11 nov 2019 20:51

Ik begrijp het probleem niet. Gelden er bij de vragenrubriek strengere regels dan op het forum?
'Zoals de boze aandrift de mens tot zonde poogt te verleiden, zo probeert hij hem er ook toe te verleiden om te rechtvaardig te worden'.
[Rabbi Michaël]

Yoshi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Yoshi » 11 nov 2019 20:54

Origenes schreef:Ik begrijp het probleem niet. Gelden er bij de vragenrubriek strengere regels dan op het forum?

Zonder meer. De beantwoorder mag in geen geval tegengesproken worden. Andere visies dan die van de beantwoorder zijn ook niet gewenst. Ongewenste reacties worden snel verwijderd. Eigenlijk mag je enkel ja en amen zeggen op het antwoord en een diepe buiging maken voor de beantwoorder.

Gebruikersavatar
Origenes
Luitenant
Luitenant
Berichten: 626
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:49

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Origenes » 11 nov 2019 21:07

Yoshi schreef:Zonder meer. De beantwoorder mag in geen geval tegengesproken worden. Andere visies dan die van de beantwoorder zijn ook niet gewenst. Ongewenste reacties worden snel verwijderd. Eigenlijk mag je enkel ja en amen zeggen op het antwoord en een diepe buiging maken voor de beantwoorder.

Bedankt voor de informatie. We zouden dus kunnen concluderen: wat Jesaja40 kan dat kunnen wij ook! :lol:
'Zoals de boze aandrift de mens tot zonde poogt te verleiden, zo probeert hij hem er ook toe te verleiden om te rechtvaardig te worden'.
[Rabbi Michaël]

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor henkie » 13 nov 2019 10:48

Cicero schreef:Waarom blijft de reactie van jesaja40 in de vragenrubriek staan? Het is ten eerste onzin, en ten tweede zou geen enkele reformatorische theologie erin meegaan.

Goed punt. Het is inderdaad niet conform de voorwaarden voor plaatsing.

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor irmo » 13 nov 2019 20:05

Hey Henkie,


Durfde je mijn post over kaarsjes branden weer es niet te laten staan? En wat ga je doen aan het onzin antwoord in de vragenrubriek? Ga je je ooit nog eens fatsoenlijk informeren of blijft het rond dit bedenkelijke niveau hangen? :roll: :-k

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor henkie » 14 nov 2019 09:00

Als je gewoon inhoudelijk en zonder grof te worden, reageert op een topic, blijven je berichten staan. Dus het tiental wat de afgelopen weken is verwijderd was dat niet. Over bedenkelijk niveau gesproken...

Yoshi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Yoshi » 14 nov 2019 09:05

henkie schreef:Als je gewoon inhoudelijk en zonder grof te worden, reageert op een topic, blijven je berichten staan. Dus het tiental wat de afgelopen weken is verwijderd was dat niet. Over bedenkelijk niveau gesproken...

Je antwoord in de vragen rubriek was al grotendeels oftopic en niet inhoudelijk op de vraag en bovenmatig grof. Waarom geef jezelf niet het goede voorbeeld?

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor MoesTuin » 14 nov 2019 09:36

Cicero schreef:Waarom blijft de reactie van jesaja40 in de vragenrubriek staan? Het is ten eerste onzin, en ten tweede zou geen enkele reformatorische theologie erin meegaan.

Om welke vraag en reactie gaat dit precies?
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor irmo » 14 nov 2019 16:54

henkie schreef:Als je gewoon inhoudelijk en zonder grof te worden, reageert op een topic, blijven je berichten staan. Dus het tiental wat de afgelopen weken is verwijderd was dat niet. Over bedenkelijk niveau gesproken...


Ik was helemaal niet grof, ik hield het nog heel netjes. En eerlijk gezegd, vergeleken met die troep die jij in de vragenrubriek neerschrijft gedraag ik me voorbeeldig. Dat jij het niet aankunt om te begrijpen dat mensen anders denken dan jij is geen reden om je er maar op deze manier vanaf te maken. Ga je schamen. EN je fatsoenlijk informeren.

Gebruikersavatar
Origenes
Luitenant
Luitenant
Berichten: 626
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:49

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Origenes » 22 nov 2019 10:31

Henkie schreef:Als je gewoon inhoudelijk en zonder grof te worden, reageert op een topic, blijven je berichten staan. Dus het tiental wat de afgelopen weken is verwijderd was dat niet. Over bedenkelijk niveau gesproken...

Al met al ging het over een reactie van Jesaja40 in de vragenrubriek. Wat was er mis aan die reactie in de sfeer van een 'bedenkelijk niveau'? Ik heb het er niet in kunnen ontdekken.
'Zoals de boze aandrift de mens tot zonde poogt te verleiden, zo probeert hij hem er ook toe te verleiden om te rechtvaardig te worden'.
[Rabbi Michaël]

Yoshi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Yoshi » 22 nov 2019 17:42

Origenes schreef:Al met al ging het over een reactie van Jesaja40 in de vragenrubriek. Wat was er mis aan die reactie in de sfeer van een 'bedenkelijk niveau'? Ik heb het er niet in kunnen ontdekken.

Inmiddels waren we al verder en ging het over;
https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/27 ... van-maria/

Gebruikersavatar
Origenes
Luitenant
Luitenant
Berichten: 626
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:49

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Origenes » 22 nov 2019 19:34

Yoshi schreef:Inmiddels waren we al verder en ging het over;
https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/27 ... van-maria/

Tja, maakt niet uit eigenlijk. Als ik de mededeling van Henkie letterlijk mag nemen, waarbij ik sterk betwijfel of dat de bedoeling is, dan betekent het dus dat elke fatsoenlijk getoonzette reactie van Rooms Katholieke aard op de vraagstelling en op het antwoord van M.J. Paul door de beugel kan. Dat geldt natuurlijk voor elke reactie die een positieve duiding geeft aan de verschijningen in Fatima.
'Zoals de boze aandrift de mens tot zonde poogt te verleiden, zo probeert hij hem er ook toe te verleiden om te rechtvaardig te worden'.
[Rabbi Michaël]

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor pindas83 » 22 nov 2019 23:54

Klopt het antwoord niet dan? En wie is Fatima eigenlijk? :-k

Gebruikersavatar
Origenes
Luitenant
Luitenant
Berichten: 626
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:49

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Origenes » 23 nov 2019 09:24

pindas83 schreef:Klopt het antwoord niet dan? En wie is Fatima eigenlijk? :-k

Fatima is een plaats in Portugal. In 1917 is daar volgens de overlevering de heilige maagd Maria zes keer verschenen aan drie herderskinderen.

M.J. Paul is tamelijk terughoudend in zijn beoordeling. Ik denk dat de meeste reformatorische christenen het verhaal zonder meer verwijzen naar het rijk der fabelen. Paul betwijfelt het waarheidsgehalte: als het waar is dan hoort het tot het domein van de valse profetie. Voor Rooms Katholieke gelovigen natuurlijk genoeg reden om het niet met Paul eens te zijn.

Misschien iets om te bespreken onder 'wat geloven de Katholieken'?
Laatst gewijzigd door Origenes op 23 nov 2019 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
'Zoals de boze aandrift de mens tot zonde poogt te verleiden, zo probeert hij hem er ook toe te verleiden om te rechtvaardig te worden'.
[Rabbi Michaël]


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten