Suggesties

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 23 nov 2005 18:09

Ach...ik denk dat er slechts een minderheid is die het oneens was met de sluiting en/of er goed in kan komen. Bij COD ligt de verdeling op de helft, schat ik.
Mocht je daar een wetenschappelijke verhandeling in 3voud over willen hebben dan ben je van harte welkom op de koffie.

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 23 nov 2005 18:56

een tagknop met als functie een quote te slitsen.. is dat mogeljk ?

:mrgreen:

met het typen realiseer ik me dat dat soort dingen vrij standaard zijn en het dus weinig zin heeft om dit voor te stellen. Maar ik wou u mijn idee niet onthouden!
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 23 nov 2005 20:42

Ik weet niet of het kan maar je kan ook gewoon een gedeelte tekst selecteren en dan quote indrukken. Dan komen er aan het begin en aan het eind van de selectie de quote tags te staan. Aan het begin en aan het eind moet je dan nog ff de oude quote tag verwijderen.

Zo heb je hem met relatief weinig werk toch nog gesplitst :wink:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 23 nov 2005 21:03

Jullie bedoelen wel de hele posting gebruiken, maar dan in gedeeltes?

Dat doe ik altijd met kopiëren en plakken, [qoute="..."] kopiëren, dan zet je achter het deel wat je eerst wilt beantwoorden weer [/quote] als je dan het volgende deel wilt beantwoorden, plak je wat je gekopieërd hebt.

amigo
Mineur
Mineur

Berichtdoor amigo » 23 dec 2005 17:56

Een idee van mijn kant :oops: Misschien wat om bij de rubrieken die met het geloof te maken hebben, een maximaal aantal tekens te kunnen plaatsen. Die grote lappen tekst lezen niet echt eenvoudig.
Ik vloog over de wolken, naar een land hierver vandaan.....

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 23 dec 2005 18:12

Bedankt voor je suggestie. Kan een idee zijn, maar helaas is dat technisch met dit forum niet mogelijk. Laten we deze suggestie dan maar gebruiken om mensen die grote lappen tekst posten op te roepen dit leesbaar te doen.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 23 dec 2005 18:37

@Amigo, ik wil echt niet vervelend zijn, maar misschien vind jíj lange lappen tekst vervelend :) (Zelf vind ik het soms ook lastig, en zeker als het moeilijke onderwerpen aangaat :wink: ) Maar; sommigen die een tijdje niet op het forum geweest zijn en dus niet hebben kunnen reageren op een bepaald onderwerp, moeten de kans krijgen, om alle reacties waarop ze willen reageren, te quoten. en tja, dan krijg je soms enorme lappen tekst.
Het ís niet anders :)

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 23 dec 2005 18:50

Ben het eens met amigo. Daarbij moedigt het mij ook niet aan om er mee te beginnen als ik zoveel moet lezen.

Technico

Berichtdoor Technico » 04 feb 2006 14:07

Volgens mij wordt deze smile Afbeelding erg veel gebruikt door inside refowebbers. Is het geen idee om hem in de emoticonlijst op te nemen?

Daarbij, het is het logo van SaP, een gerenomeerd gezelschapke binnen RW Afbeelding

Als het kan, en gaat gebeuren, is de code ;/

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 04 feb 2006 14:21

Het fijne van de 'snotsmiley' <--- (volgens Smurfin 8) ) is dat je het voor álles kan gebruiken. :P net als deze trouwens --> 8)

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 04 feb 2006 15:34

Technico schreef:Volgens mij wordt deze smile Afbeelding erg veel gebruikt door inside refowebbers. Is het geen idee om hem in de emoticonlijst op te nemen?

Daarbij, het is het logo van SaP, een gerenomeerd gezelschapke binnen RW Afbeelding

wat een spuuglelijke smiley! Kan die tekenaar direct uit zijn ambt gezet worden!? :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 04 feb 2006 15:36

henkie schreef:
Technico schreef:Volgens mij wordt deze smile Afbeelding erg veel gebruikt door inside refowebbers. Is het geen idee om hem in de emoticonlijst op te nemen?

wat een spuuglelijke smiley! Kan die tekenaar direct uit zijn ambt gezet worden!? :mrgreen:

Haal die smérige grijns van je gezicht af! :shock: 8)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 04 feb 2006 18:37

Henkie ik heb hem ook in donkerrood, die is veeeel leuker :P

Maaike

Berichtdoor Maaike » 04 feb 2006 20:12

NEejoh, groen is het allergaafst jah

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 05 feb 2006 00:27

henkie, als je toch met die quotes bezig ben, kun je gelijk een check uitvoeren naar die smilie. Block erop, dan zien we die tenminste niet meer terug. Vergeet die rode niet :mrgreen:
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

Terug naar “RefoWeb”