Ook als je niet op deze 2 personen reageert, gaan ze door met de Bijbel te verkrachten.
Denk je niet dat je daar een taak hebt, naar God toe?
De Bijbel is tenslotte het Woord van God.
De Bijbel is niet tenslotte het Woord van God, het ìs het onfeilbare Woord van God en het is belangrijk dat het Woord bestudeerd wordt, met als doel dat mensen opgebouwd worden in de kennis van Christus. Het is God Zelf Die dat proces bewaakt en stuurt door de leiding van de Heilige Geest.
Als je wilt ageren tegen mensen die niet goed met de Schrift omgaan, is er een hele taak op dit forum omdat er ook niet christenen meepraten.
Ik denk niet dat het onze taak is om te ageren, maar zo kijk ik er persoonlijk tegen aan.
Schelpje spreekt als ik het goed begrijp over mensen die op de afgrond afstevenen.
Wat dat betreft is er genoeg werk aan de winkel als je die mensen wilt behoeden voor de afgrond.
Ga de wereld in en verkondig het evangelie tot redding van deze mensen.
Nee niet de volkeren, maar individuen, want God werkt op dit moment een werk aan mensen individueel, het evangelie voor de volkeren laat nog even wachten.
De Bijbel verkrachten vind ik persoonlijk een vreselijke uitspraak en zou die niet voor mijn rekening willen nemen.
En wat is jouw suggestie?