Suggesties

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

mona
Majoor
Majoor

Re: Suggesties

Berichtdoor mona » 03 sep 2013 10:51

Ik ben het met blijblij eens. Bij het eerste bericht zou refoweb gelijk actie moeten ondernemen. Het lijkt me van groot belang om de privacy van je leden te waarborgen.
Ik vind dan ook dat het refoweb zou sieren als men een soort van excuses of verontschuldiging aan haar leden zou maken. Ik zou het kunnen waarderen als ze dat op zo'n leuke manier zouden doen, als de schrijverijen met GeenStijl. Met een leuke cartoon erbij ofzo. Refoweb kruipende in het stof....
Maar goed, het is maar een idee.... :-)
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
hoe staat het met mijn binnenkant?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 03 sep 2013 11:49

mona schreef:Ik ben het met blijblij eens. Bij het eerste bericht zou refoweb gelijk actie moeten ondernemen. Het lijkt me van groot belang om de privacy van je leden te waarborgen.
Ik vind dan ook dat het refoweb zou sieren als men een soort van excuses of verontschuldiging aan haar leden zou maken. Ik zou het kunnen waarderen als ze dat op zo'n leuke manier zouden doen, als de schrijverijen met GeenStijl. Met een leuke cartoon erbij ofzo. Refoweb kruipende in het stof....
Maar goed, het is maar een idee.... :-)

Wij trekken eigenlijk gewoon aan het kortste eind, eigen schuld, dikke bult.
En stap je op uit boosheid, maakt dat verder niet uit, want je e mailadres blijft hier gewoon staan.
Dan zou je echt je account moeten laten verwijderen dus.(?)
Het forummen op zich is wel gratis (voor ons) maar dankzij ons zijn er wel bedrijven die hier willen adverteren!
Als forummers massaal weg gaan blijven, is het voor adverteerders niet zo interessant meer.
Mona: misschien in de toekomst even een gmail-adres of hotmail-adres aanmaken, en dan een naam die niet te herleiden is verder.
We hebben via m.p. wat dingetjes verkocht en aangekocht en daar hebben wij ook een apart e mailadres voor aangemaakt.
Ik denk ook niet dat dit de laatste actie is van g.s. :neeschudden:

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 03 sep 2013 13:02

Een apart emailadres voor fora en dat soort activiteiten is idd geen overbodige luxe. ;)

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 03 sep 2013 13:59

Er is zondagmiddag naar Refoweb gemaild wat er precies aan de hand was en dat is maandagnacht hersteld. Sneller kan niet.
Het is overigens nog steeds mogelijk (en dat blijft ook zo) om het wachtwoord naar je te laten mailen. Zoals dat al vanaf 2008 kan. Dat kan ook door een ander gedaan worden.

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 03 sep 2013 14:13

Het ging er niet om dat er wachtwoorden gemaild kunnen worden, maar dat je email-adres inzichtelijk was voor derden.

Maar goed. Dat is dus gefixt.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 03 sep 2013 22:39

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 11 dec 2017 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 05 sep 2013 18:29

Memmem schreef:Nee verworpen, veel te discriminerend voor de vrouwen hier [-X :wink: :^o

Dan krijgen jullie gewoon het predicaat VROUW. :P

Overigens, inzake de mailings: ik neem alleen mails van Henkie aan.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 07 okt 2013 16:58

Suggestie: iets doen aan de topics vol met de meest idiote theorieën in het Open Religieforum.

yobem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor yobem » 07 okt 2013 17:03

ik snap je suggestie. Maar het kenmerk van een open forum is nu eenmaal dat je over idiote onderwerpen iets mag zeggen. Voor je het weet gaat iemand bepalen wat idioot is op religieus gebied.

Ik zou zeggen; laat ze hun gang gaan in een beperkt aantal topics. Dan is het eenvoudig te mijden.

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 07 okt 2013 17:05

Lijkt me een goed plan.

Ik blijf nieuwsgierig, je verwacht niet dat het nog gekker wordt. Maar niets is minder waar.. :mrgreen:

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 07 okt 2013 21:49

Suggestie: spotters en dwaallichten verbannen van het forum.

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 07 okt 2013 22:26

Dan heb je geen forum meer, maar een groepje mensen die het met elkaar eens zitten te zijn.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 08 okt 2013 09:20

Optimatus schreef:Overigens, inzake de mailings: ik neem alleen mails van Henkie aan.

Met dank! :mrgreen:

Tante Pollewop schreef:Suggestie: iets doen aan de topics vol met de meest idiote theorieën in het Open Religieforum.

Het is in elk geval niet de bedoeling om alleen teksten van een website te knippen en te plakken op dit discussieplatform. Een aantal topics zijn dus verwijderd.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 okt 2013 09:59

Tante Pollewop schreef:Dan heb je geen forum meer, maar een groepje mensen die het met elkaar eens zitten te zijn.

Dat is pertinent niet waar!
Er zijn hier forummers die BEWUST allerlei kwetsende opmerkingen maken en een dwaalleer verkondigen, met de intentie de boel hier te verstoren!
Mensen die hier komen voor een eerlijke discussie of vraag, christen en niet-christen, zijn wat mij betreft van harte welkom.
In real life zeg ik er ook iets van als iemand zich onbeschoft gedraagt.
Waarom zou ik dat op een forum dan niet mogen doen?
Je hebt nu eenmaal mensen die graag alle grenzen willen opzoeken en het liefst eroverheen gaan.
Die moet je tegen zichzelf beschermen en de belangen van de goedwillende forummers bewaken, dat is o.m. de taak van een moderator.
Als hier iemand binnen komt rollen met een idiote stelling zoals het gegeven dat de aarde een pannenkoek is, (sorry pannenkoek :D ) moet je die met zn allen negeren. Er tegenin gaan helpt niet.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 08 okt 2013 10:10

"Vraag niet wat Refoweb voor jou kan doen, maar wat jij voor Refoweb kan doen" :)

Als er niemand reageert op een dwaalleer aluhoedje dwaallicht mallerd bijzondere theorie, dan is de lol er erg snel vanaf.

Terug naar “RefoWeb”