Moderators: henkie, Moderafo's
Mortlach schreef:Wat koddig. Omega vindt het niet leuk als 'ie op zijn gedrag wordt aangesproken en haalt dan snel stukjes uit mijn posts weg.
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/229 ... 2#reacties
Ik had het in een ander topic al over mensen die anderen het zwijgen proberen op te leggen, dus dit is wel weer veelzeggend.
Chaya schreef:Ik vind het helemaal niet koddig, jij misbruikt op deze manier je reactiebevoegdheid.
Discussiëren moet op het forum en niet daar!
henkie schreef:Nu wordt het helemaal koddig: Omega heeft ook delen van zijn eigen bijdragen verwijderd. Of....?
henkie schreef:Nee, van 2 anderen ook. Een nette discussie is wel zo prettig.
Dat vrouwen door hun schoonheid begeerlijk zijn, is zo geschapen. God heeft de vrouw die schoonheid gegeven.Tja. Vrouwen uberhaupt wekken begeerte op. Ook maar verbieden Dan? Of is wen burka voldoende?
xsidd schreef:@Cicero
Dat vrouwen door hun schoonheid begeerlijk zijn, is zo geschapen. God heeft de vrouw die schoonheid gegeven.
En even voor de duidelijkheid... Vrouwen hoeven echt niet in een Burka te lopen!!
Wat een tegenstrijdig antwoord. Vrouwen zijn begeerlijk, dat is door God gegeven en dat is dus goed. Vrouwen zijn begeerlijk omdat ze hakken dragen, dat mag dan weer niet.
Wist je trouwens dat hakken oorspronkelijk mannenschoenen waren?
xsidd schreef:In de tekst die ik aanhaalde, word gezegd, dat men het vlees niet moet verzorgen, OM begeerten op te wekken. Dus niet doelbewust je lichaam verzorgen, of kleden, om begeerten op te wekken. Het is toch een verschil, of iemand DOELBEWUST de ander wil prikkelen, of dat diegene door natuurlijke schoonheid begeerlijk is?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten