Weer een vervolgvraag over dit onderwerp. En deze keer kan het niet duidelijker: het panellid weet niets van evolutie en heeft het boek niet gelezen, maar toch weet hij dat het allemaal fout moet zijn.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Moderators: henkie, Moderafo's
MoesTuin schreef:Die vragenrubriek kan maar beter afgeschaft worden denk ik.
Verwijs iedereen gewoon door naar dit forum.
Ze willen daar toch de meeste vragen niet meer beantwoorden heb ik het idee en de antwoorden die gegeven worden....tja....
Ook de vragen zelf... hoe serieus is het....
Neem een vraag als "Ik heb geen zin om te werken"![]()
"ik wordt niet opgewonden"![]()
Mortlach schreef:http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/25159/en-de-aarde-bracht-voort-prof-dr-gijsbert-van-den-brink-2-/
Weer een vervolgvraag over dit onderwerp. En deze keer kan het niet duidelijker: het panellid weet niets van evolutie en heeft het boek niet gelezen, maar toch weet hij dat het allemaal fout moet zijn.
Moestuin schreef:Die vragenrubriek kan maar beter afgeschaft worden denk ik.
imro schreef:En serieuze vragen blijven liggen. ik zit nog steeds te wachten namelijk![]()
henkie schreef:Ik zie niet in waarom je het boek moet lezen om daar een mening over te hebben.
henkie schreef:Via interviews en recensies kun je volgens mij veel te weten komen over de insteek en de grote lijnen. Diverse lijnen zijn ook niet nieuw, die zie je ook terug bij aanhangers van Intelligent Design. Ik zie niet in waarom je het boek moet lezen om daar een mening over te hebben.
henkie schreef:Helpt het als we er een liedtekst onderzetten met een Youtube-filmpje?
MoesTuin schreef:Neem een vraag als "Ik heb geen zin om te werken"![]()
MoesTuin schreef:"ik wordt niet opgewonden"![]()
henkie schreef:Heb je de zoekfunctie gebruikt? 99% kans dat je vraag in het archief staat.
henkie schreef:
Heb je de zoekfunctie gebruikt? 99% kans dat je vraag in het archief staat.
henkie schreef:Via interviews en recensies kun je volgens mij veel te weten komen over de insteek en de grote lijnen. Diverse lijnen zijn ook niet nieuw, die zie je ook terug bij aanhangers van Intelligent Design. Ik zie niet in waarom je het boek moet lezen om daar een mening over te hebben.
harinck schreef:De apostel zegt: “Door het geloof verstaan wij, dat de wereld door het Woord Gods is toebereid, alzo dat de dingen die men ziet, niet geworden zijn uit dingen die gezien worden.” Dr. van den Brink heeft dit geloof dus niet, want hij gelooft dat de dingen die wij nu zien, voortgekomen zijn uit een eerste ruwe schepping, dus uit dingen die gezien worden.
Cicero schreef:Ik wel. Om te beginnen om te voorkomen dat je een geheel verkeerde weergave geeft van de bedoeling van de schrijver. Dat doet ds. Harinck namelijk, en dan gooit hij er een knalharde veroordeling overheen.
Chaya schreef:Ik zou het antwoord echt niet weten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast