Compliment dat er niet meegegaan wordt in het gestook van deze vraagsteller.
Tip: Het zou best benadrukt kunnen worden dat open zijn over je seksuele voorkeur voor velen die het betreft van levensbelang is.
Moderators: henkie, Moderafo's
Dat klopt, en wat zegt de bijbel erover?Race406 schreef: Of je als homoseksueel in een relatie mag leven daar verschillen de meningen over.
Hoe weet jij dat? En waarom zou het stoken zijn? (Ps. de vraag is niet van mij hoor.)Maar dit is weer een voorbeeld van iemand die of niet verder kijkt dan de neus lang is of gewoon volslagen doorgeslagen is er alles en iedereen die anders is/denkt meteen naar de hel verwijst.
Het lijkt wel een vraag van Burggraaf sympathisanten.......![]()
![]()
![]()
Race406 schreef:Correctie: Ik bedoel niet ds. D. Burggraaf. Ik bedoel G.P.P. Burggraaf. Die knakker van die rokende vlaswiek......
Dan is het weer duidelijk hoop ik.
Arco schreef:In reactie op deze vraag: Joden over de lijdende Knecht.
Het 'verboden hoofdstuk' in de Tenach
Cicero schreef:Het enige wat ik zeg is dat de uitlegoptie dat er een poortje in Jeruzalem was dat het oog van de naald genoemd zou zijn, een bekende misvatting is. Die uitleg is ontstaan in de middeleeuwen, maar er is geen enkel bewijs dat er in de tijd van Jezus zo'n poortje was.
Het antwoord zoals het er nu staat, laat dus misvattingen bestaan. Fijn.
Precies. Maar ja, de dominee zal het wel weten hè.Klopt inderdaad. Ik las het antwoord en zuchtte, daar gaan we weer.
Katlheen schreef:Waardeloos waarom? Wat is jouw motivatie om dat te vinden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten