Moderators: Memmem, Moderafo's
opensignatuur schreef:Hallo,
Al een tijdje ben ik opzoek naar een betrouwbare masseur (m).
Betrouwbaar in de zin van rein en geen energetische/spirituele invloeden.
Veel masseurs hebben dat wel of gaan om met andere masseurs die dat aanbieden of zich hiermee inlaten.
Vandaar dat ik het hier probeer.
Ik ben nette man van 41jaar (daarom zoek ik ook een mannelijke masseur) en kan ontvangen in Zwolle.
Heb een massagetafel in bezit (ooit gekocht op marktplaats).
Ben jij masseur en woonachting in (omgeving) Zwolle en christelijk en laat je je niet in met energetische massages ect. dan zou ik graag met je in contact komen.
Groet Johan
Rembrand schreef:Bij deze vraag krijg ik een beetje een niet pluis gevoel. Zoekt u langs deze weg lichamelijke aanraking door een christelijke man ? Het is niet dat ik dat een verkeerd verlangen vind.
Rembrand schreef:Ik denk inderdaad aan sensuele behoeftes, maar natuurlijk kan die gedachte kan niet kloppen. In dat geval biedt ik mijn excuses aan.
Toch vind ik refoweb een bijzondere plaats om een masseur te zoeken. Informeren bij een fysiotherapeut of een sportvereniging ligt meer voor de hand. Ook vreemd dat de vragensteller al bij voorbaat een massagetafel heeft gekocht. Zo'n tafel koopt iemand die een massage cursus gaat volgen en thuis wil oefenen.
StillAwake schreef:Om eerlijk te zijn herken ik dit gevoel wel.
Ik had eigenlijk hetzelfde idee...
Als je de schijn van sensualiteit wilt voorkomen, waarom moet het dan thuis?
StillAwake schreef:Zou kunnen, maar iemand die binnen komt dwarrelen, slechts één vraag stelt en verder niet reageert: ik denk er het mijne van...
opensignatuur schreef:Hallo,
Dank voor jullie reacties.
Dat ik aangeef dat ik een massagetafel thuis heb is meer bedoeld als in het doorgeven dat ik naast verplaatsen kan ook kan ontvangen.
(waarbij de massage dus niet op een bed hoeft plaats te vinden wat ik ook niet wil)
En ik heb geen bijbedoelingen verder in sensuele zin oid, daar heb ik dit forum niet voor nodig als ik dat wel zou hebben.
Dit forum is wellicht niet gepast maar ik wilde het gewoon proberen.
Mocht mijn topic ongepast zijn dan mag deze verwijderd worden.
Het is niet mijn intentie om aanstootgevend te zijn.
Marnix schreef:Geen zorgen, maar af en toe worden hier ook wel eens dingen met een ander oogmerk geplaatst, vandaar dat men altijd wat kritisch is.
Maar één vraag heb je nog niet beantwoord. Als je graag een goede massage ontvangt, waarom ga je dan niet gewoon naar een fysio, niet zweverige massagesalon/praktijk of een
sauna / spa / wellness waar je ook massages kan boeken? Dat is toch veel makkelijker? Of wil je er niet voor betalen maar zoek je een hobbyist om mee te oefenen / ruilen of zo? Wat wil precies en waarom?
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten