Zoek betrouwbare masseur (m)

Moderators: Memmem, Moderafo's

opensignatuur
Verkenner
Verkenner

Zoek betrouwbare masseur (m)

Berichtdoor opensignatuur » 20 okt 2024 12:55

Hallo,
Al een tijdje ben ik opzoek naar een betrouwbare masseur (m).
Betrouwbaar in de zin van rein en geen energetische/spirituele invloeden.
Veel masseurs hebben dat wel of gaan om met andere masseurs die dat aanbieden of zich hiermee inlaten.
Vandaar dat ik het hier probeer.
Ik ben nette man van 41jaar (daarom zoek ik ook een mannelijke masseur) en kan ontvangen in Zwolle.
Heb een massagetafel in bezit (ooit gekocht op marktplaats).
Ben jij masseur en woonachting in (omgeving) Zwolle en christelijk en laat je je niet in met energetische massages ect. dan zou ik graag met je in contact komen.
Groet Johan

Pcrtje
Majoor
Majoor

Re: Zoek betrouwbare masseur (m)

Berichtdoor Pcrtje » 20 okt 2024 18:49

Ik drink dagelijks een lekkere kop koffie. Dat bevat cafeïne, waar ik energie van krijg. En ik heb gevoel voor humor. Dat heet ook wel geestig, zeg maar de Nederlandse vertaling van 'spiritueel". Het is duidelijk dat er zich dus energetische en spirituele invloeden in mij bevinden.
"Een libelle zweeft over het water..."

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 21 okt 2024 10:40

opensignatuur schreef:Hallo,
Al een tijdje ben ik opzoek naar een betrouwbare masseur (m).
Betrouwbaar in de zin van rein en geen energetische/spirituele invloeden.
Veel masseurs hebben dat wel of gaan om met andere masseurs die dat aanbieden of zich hiermee inlaten.
Vandaar dat ik het hier probeer.
Ik ben nette man van 41jaar (daarom zoek ik ook een mannelijke masseur) en kan ontvangen in Zwolle.
Heb een massagetafel in bezit (ooit gekocht op marktplaats).
Ben jij masseur en woonachting in (omgeving) Zwolle en christelijk en laat je je niet in met energetische massages ect. dan zou ik graag met je in contact komen.
Groet Johan

Ik denk niet dat je die hier gaat vinden. Overigens zijn er best wel genoeg niet-zweverige masseurs te vinden als je even een beetje zoekt, het idee dat ze allemaal in de spiritualiteit zitten klopt niet echt. Maar meestal komen ze niet bij je thuis langs maar moet je gewoon bij iemand langs. Dat de massage door iemand van het zelfde geslacht moet worden uitgevoerd vind ik trouwens wel een wat bijzondere eis, als je een keer naar de fysio moet heb je dat ook niet altijd voor het uitzoeken maar als de massage puur is voor ontspanning of tegen fysiek ongemak, is dat dan zo'n probleem?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Rembrand
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rembrand » 21 okt 2024 22:02

Bij deze vraag krijg ik een beetje een niet pluis gevoel. Zoekt u langs deze weg lichamelijke aanraking door een christelijke man ?  Het is niet dat ik dat een verkeerd verlangen vind.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 21 okt 2024 22:25

Rembrand schreef:Bij deze vraag krijg ik een beetje een niet pluis gevoel. Zoekt u langs deze weg lichamelijke aanraking door een christelijke man ?  Het is niet dat ik dat een verkeerd verlangen vind.

Bij deze reactie krijg ik ook een niet pluis gevoel. De man zoekt een masseur. Maar geen vrouw want dat vindt hij niey gepast. Met “lichamelijke aanraking” impliceer je iets seksueels of sensueels maar waar haal je dat vandaan? Je kan naar een masseur gaan voor een ontspannende massage, een sportmassage of naar een fysio die knopen en andere vormen van spanning wegmasseert. Daar lijkt me niets mis mee toch?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Rembrand
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rembrand » 22 okt 2024 08:13

Ik denk inderdaad aan sensuele behoeftes,  maar natuurlijk kan die gedachte kan niet kloppen.  In dat geval biedt ik mijn excuses aan.
Toch vind ik refoweb een bijzondere plaats om een masseur te zoeken. Informeren bij een fysiotherapeut of een sportvereniging ligt meer voor de hand.  Ook vreemd dat de vragensteller al bij voorbaat een massagetafel heeft gekocht. Zo'n tafel koopt iemand die een massage cursus  gaat volgen en thuis wil oefenen.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 okt 2024 08:42

Rembrand schreef:Ik denk inderdaad aan sensuele behoeftes,  maar natuurlijk kan die gedachte kan niet kloppen.  In dat geval biedt ik mijn excuses aan.
Toch vind ik refoweb een bijzondere plaats om een masseur te zoeken. Informeren bij een fysiotherapeut of een sportvereniging ligt meer voor de hand.  Ook vreemd dat de vragensteller al bij voorbaat een massagetafel heeft gekocht. Zo'n tafel koopt iemand die een massage cursus gaat volgen en thuis wil oefenen.

Hij schreef: "Ik ben nette man van 41jaar (daarom zoek ik ook een mannelijke masseur)"

Daaruit maak ik juist op dat hij graag een mannelijke masseur wil om sensualiteit of de schijn daarvan te voorkomen.

Dat Refoweb een vreemde plaats is om een masseur te zoeken snap ik, maar hij zoekt een christelijke masseur, dat zal de keus verklaren, ook al denk ik niet dat je hier een chirsten uit regio Zwolle vindt die denkt: Ja dat lijkt me me wel wat.

Wat de tafel betreft, misschien heeft Johan ooit zo'n cursus gehad of zo ja. Kan je daar wat over vertellen? Ik ben namelijk sowieso wel benieuwd waarom je kiest voor een ingewikkelde constructie met massage aan huis. Als je naar een praktijk / salon gaat of naar een spa/wellness waar je een massage kan boeken is dat toch veel makkelijker? Dan weet je dat je met professionals te maken hebt en er zijn er genoeg die niet zweverig zijn, hoef je ook niet bang te zijn voor dingen waar je blijkbaar bij een massage aan huis wel bang voor bent.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 22 okt 2024 09:19

-
Laatst gewijzigd door StillAwake op 09 dec 2024 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 okt 2024 09:35

StillAwake schreef:Om eerlijk te zijn herken ik dit gevoel wel.
Ik had eigenlijk hetzelfde idee...
Als je de schijn van sensualiteit wilt voorkomen, waarom moet het dan thuis?

Tja maar waarom zegt hij er dan bij "Ik ben nette man van 41jaar (daarom zoek ik ook een mannelijke masseur)". En dan nog graag een christelijke ook. Dat zou wat vreemd zijn alsn hij juist op zoek was naar sensualiteit. Maar ik snap ook niet precies waarom het thuis zou moeten, maar allicht kan de topicstarter dat toelichten.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 22 okt 2024 11:49

-
Laatst gewijzigd door StillAwake op 09 dec 2024 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 okt 2024 12:26

StillAwake schreef:Zou kunnen, maar iemand die binnen komt dwarrelen, slechts één vraag stelt en verder niet reageert: ik denk er het mijne van...

Even afwachten maar, het topic is nog geen 48 uur oud en niet iedereen heeft dagelijks de tijd om het bij te houden en te reageren.

opensignatuur
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor opensignatuur » 22 okt 2024 17:45

Hallo,

Dank voor jullie reacties.

Dat ik aangeef dat ik een massagetafel thuis heb is meer bedoeld als in het doorgeven dat ik naast verplaatsen kan ook kan ontvangen.
(waarbij de massage dus niet op een bed hoeft plaats te vinden wat ik ook niet wil)
En ik heb geen bijbedoelingen verder in sensuele zin oid, daar heb ik dit forum niet voor nodig als ik dat wel zou hebben.

Dit forum is wellicht niet gepast maar ik wilde het gewoon proberen.
Mocht mijn topic ongepast zijn dan mag deze verwijderd worden.
Het is niet mijn intentie om aanstootgevend te zijn.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 okt 2024 23:38

opensignatuur schreef:Hallo,

Dank voor jullie reacties.

Dat ik aangeef dat ik een massagetafel thuis heb is meer bedoeld als in het doorgeven dat ik naast verplaatsen kan ook kan ontvangen.
(waarbij de massage dus niet op een bed hoeft plaats te vinden wat ik ook niet wil)
En ik heb geen bijbedoelingen verder in sensuele zin oid, daar heb ik dit forum niet voor nodig als ik dat wel zou hebben.

Dit forum is wellicht niet gepast maar ik wilde het gewoon proberen.
Mocht mijn topic ongepast zijn dan mag deze verwijderd worden.
Het is niet mijn intentie om aanstootgevend te zijn.

Geen zorgen, maar af en toe worden hier ook wel eens dingen met een ander oogmerk geplaatst, vandaar dat men altijd wat kritisch is.

Maar één vraag heb je nog niet beantwoord. Als je graag een goede massage ontvangt, waarom ga je dan niet gewoon naar een fysio, niet zweverige massagesalon/praktijk of een
sauna / spa / wellness waar je ook massages kan boeken? Dat is toch veel makkelijker? Of wil je er niet voor betalen maar zoek je een hobbyist om mee te oefenen / ruilen of zo? Wat wil precies en waarom?

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 23 okt 2024 13:44

-
Laatst gewijzigd door StillAwake op 09 dec 2024 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.

opensignatuur
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor opensignatuur » 23 okt 2024 17:26

Marnix schreef:Geen zorgen, maar af en toe worden hier ook wel eens dingen met een ander oogmerk geplaatst, vandaar dat men altijd wat kritisch is.

Maar één vraag heb je nog niet beantwoord. Als je graag een goede massage ontvangt, waarom ga je dan niet gewoon naar een fysio, niet zweverige massagesalon/praktijk of een
sauna / spa / wellness waar je ook massages kan boeken? Dat is toch veel makkelijker? Of wil je er niet voor betalen maar zoek je een hobbyist om mee te oefenen / ruilen of zo? Wat wil precies en waarom?

Een fysio is meer voor klachtbehandeling denk ik en ik heb geen blessures oid.
Een Spa of Wellness vind ik echt te duur daarom zoek ik een masseur hier.
Iemand die niet het maximale tarief vraagt.

Terug naar “Psychologie & Gezondheid”