Toegespitst: Great Reset in volle gang

Moderators: Memmem, Moderafo's

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor ben db bd » 22 nov 2021 23:17

Durf dat eens te bestuderen!

Persoonlijk kom ik uit de diverse bronnen, welke ik niet meer weet te scheiden, de volgende informatie tegen:
Klaus Schwab stuurt in zijn boeken naar een verbinding, samenvoeging van menselijk lichaam en computer, met grote kennis tot gevolg.
Die versmelting wordt aangestuurd middels 5G straling, waarvoor het menselijk lichaam digitaal moet worden aangepast.
Daartoe zijn grafeen, (met een koolstofoorsprong) en nano-metaaloxiden goede geleiders. Deze zijn o.a. in Spanje in de vaccins gevonden.
Die door de elite bediende computers nemen de sturing van heel ons denken over, waardoor we voor God onbruikbaar worden en dus geen hemelse toekomst meer kunnen tegemoet zien, omdat we volgens Openbaring duivelsaanbidders worden (Op.13:8)
Is het geïnjecteerde vaccin dan al het teken van het Beest? M.i. nog lang niet natuurlijk, maar hoe meer genen-manipulerende vaccin we ingespoten krijgen, des temeer wordt ons lichaam aangepast aan die 'benodigde' evolutie.

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor Tante Pollewop » 23 nov 2021 00:15

Het wappiecircus is begonnen!

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2016
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor gravo » 23 nov 2021 00:19

Heb me net voorgenomen om het boek "The Great Reset" van die (verschrikkelijke) professor Klaus Schwab van het WEF eens helemaal grondig door te lezen, zodat ik het goed kan bespreken in de Bijbelkring die ik regelmatig bezoek. Dan weet ik tenminste waar ik het over heb. Kennis is macht.

En dan hoef ik de inhoud ook niet langer te hanteren als een onbekende grootheid, waarvan ik alleen maar heb horen zeggen dat het reusachtig, onafwendbaar en gevaarlijk is. Dergelijke kennisvergaring is voor de dommen. Van horen zeggen....tja.

Immers: "een mens lijdt dikwijls 't meest door 't lijden dat hij vreest, doch dat nooit op komt dagen".

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2016
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor gravo » 23 nov 2021 00:20

Tante Pollewop schreef:Het wappiecircus is begonnen!

"O wappie day!"

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor Mortlach » 23 nov 2021 01:34

ben db bd schreef:Persoonlijk kom ik uit de diverse bronnen, welke ik niet meer weet te scheiden, de volgende informatie tegen:
Klaus Schwab stuurt in zijn boeken naar een verbinding, samenvoeging van menselijk lichaam en computer, met grote kennis tot gevolg.
Die versmelting wordt aangestuurd middels 5G straling, waarvoor het menselijk lichaam digitaal moet worden aangepast.
Daartoe zijn grafeen, (met een koolstofoorsprong) en nano-metaaloxiden goede geleiders. Deze zijn o.a. in Spanje in de vaccins gevonden.
Die door de elite bediende computers nemen de sturing van heel ons denken over, waardoor we voor God onbruikbaar worden en dus geen hemelse toekomst meer kunnen tegemoet zien, omdat we volgens Openbaring duivelsaanbidders worden (Op.13:8)
Is het geïnjecteerde vaccin dan al het teken van het Beest? M.i. nog lang niet natuurlijk, maar hoe meer genen-manipulerende vaccin we ingespoten krijgen, des temeer wordt ons lichaam aangepast aan die 'benodigde' evolutie.



Vertel mij eens het technische verschil tussen 5G- en 4G-straling...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor Mortlach » 23 nov 2021 01:37

ben db bd schreef:Als ik dat fout begrijp, word ik graag deskundig gecorrigeerd, (als tegenhanger van dom tegengesproken), doch op frontnieuws, artsen voor de waarheid (die de leugens dus spoegzat zijn,) xandernieuws, ninefornews, artsencollectief, wakkernieuws.be, weltschmerz, de blauwe tijger, De Nieuwe Wereld, ON, ach, maar ook in m'n christelijke magazines als AMEN, kom ik verhelderende artikelen tegen hoor.
Mijn vrouw googled een hele rij op met ' Alle goede (beste) alternatieve Nederlandse nieuwssites'. Ze spreken elkaar zelden tegen, valt mij steeds op.


Omdat ze allemaal dezelfde Amerikaanse sites napraten... Echt, de helft van de content die jij tot je neemt is gerecyclde en vertaalde content van Natural News en de Hal Turner show.

Ze leggen een mogelijke link vanaf de Coronavaccins naar de Great Reset. Durf dat eens te bestuderen!


Dat durf ik echt niet.

Die sites leggen trouwens ook mogelijke links tussen de vaccins en het feit dat we er straks allemaal AIDS van krijgen...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2016
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor gravo » 23 nov 2021 07:57

ben db bd schreef:(...) Alle goede (beste) alternatieve Nederlandse nieuwssites'. Ze spreken elkaar zelden tegen, valt mij steeds op. (...)

Dit lijkt me precies het probleem. De echokamers van deze nep-nieuws sites doen hun werk.

Het geeft ook direct de diep gevoelde behoefte aan om alles eenvoudig, simpel en ongecompliceerd te houden. Kritische beschouwingen, tegenspraak of tegenargumenten zijn niet gewenst. Dan stoppen we onze oren dicht.

Maar ik verwacht van christenen een andere houding, wetend dat wij als mens beperkt zijn en vaak gecorrigeerd moeten worden.

Bovendien vind ik het kwalijk om zich in kringen te begeven die aantoonbaar tot gevaren en geweld leiden.
Of het nu gaat om bewuste risico's die men neemt voor zichzelf of anderen als men zich niet laat vaccineren, of dat het gaat om ophitsing, rellen en woedende meutes die de straat op gaan. Daarin speelt nepnieuws en wappie-geloof ook een rol.

Vertel me wie jou vrienden zijn, ben db bd, en ik zal zeggen wie jij bent.

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Antoon75

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor Antoon75 » 23 nov 2021 08:33

Er zijn een of meerdere complotten, bewust of onbewust, het is gewoon zo als iemand schreef "Je ziet het pas als je het door hebt" Maarja daarvoor zal je onbevooroordeeld moeten onderzoeken, doe je dat niet dan blijf je in je eigen bubbel gevangen.
En jij Mullog voordat je weer opstelten raakt, raad ik je sterk aan om eens te onderzoeken en alles te lezen, ik hoef het niet voor jou te doen en ben het ook niet van plan.
Als je hier komt is het van belang om te weten wat er speelt, anders kan je beter wegblijven.
Met vriendelijke groet overigens

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor Marnix » 23 nov 2021 12:56

ben db bd schreef:Dan leert Gods Heilig Woord ons dat die een schrikbewind optuigen waar '1984' bij in het niet valt en Klaus Schwab van watertanden zal.


Ik haal je enige zin die iets van waarheid bevat even aan. Niet dat ik denk dat Schwab watertandt bij een situatie zoals beschreven in Openbaring 13 maar waar je gelijk in hebt is dat wat in Openbaring genoemd wordt veel erger is dan wat we nu meemaken. De eindtijd is niet een pandemie met wat beperkingen maar veel meer.

Overigens lijkt het plan om het menselijke brein onklaar te maken wel aardig te werken, want zelden zoveel onzin bij elkaar gelezen. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat iemand die zo sceptisch is over vaccinatie dat voor elkaar te krijgen, blijkbaar hebben ze ook nog een heel goed backup-plan voor de weigeraars. Dat nog veel beter werkt!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor ben db bd » 23 nov 2021 17:14

'Coronavaccin is een gave uit Gods hand' durfde Hugo te stellen. Al die extra doden na vaccinatie ook? vraag ik...
"Hou je smoel" zou hij ook gezegd hebben tegen iemand die hem aansprak op straat. Als ik lieg, is dat dus in commissie...
correctie 26-11: Ja dat lieg ik, ik verneem nu dat hij gewoon zei: "hou je muil"
Ik haal je enige zin die iets van waarheid bevat even aan.

dank Marnix, dit is voor mij de eerste zin immer van u waarin u naast op de man ook een heel klein beetje op de bal speelt.
Vertel me wie jou vrienden zijn, ben db bd, en ik zal zeggen wie jij bent.

oké gravo, er liggen hier twee (christelijke) 'vriendenmagazines' naast mij op tafel, dan hoef ik niet eens verder te grijpen.
De eerste welke ik reeds decennia opensla is het gerenommeerde blad Middernachtsroep. Met actuele Bijbelse profetie, ooit door Dr. Wim Malgo (1922-1992) 'van de grond getild'. ik lees daar boven een foto:
De Amerikaanse ondernemer Elon Musk wil nog dit jaar beginnen met het implanteren (als je genoeg injecteert behoef je straks niet eens meer te implanteren, verwacht ik. ben) van microships bij mensen voor kunstmatige intelligentie-doeleinden. Dit zou niet alleen de deur openen naar een geïmplanteerde digitale identiteit voor de mens, doch ook volledige controle over de mens geven. (zie factum 4/2021, pag.11)

net als hier door de 'forumvrienden' waarschuwt ook dr. Pflaum in zijn 3 pagina's tellende betoog o.a.:
'Vandaag de dag doet ook veel twijfelachtige informatie de ronde die uit duistere bronnen afkomstig is'. enz.
Hij besluit zijn boodschap met Rom. 13:12, waar we lezen: "De nacht is ver gevorderd en de dag is nabij gekomen. Laten we dus de werken van de duisternis afleggen en de wapens van het licht aandoen."enz.
Hiermee weersta ik de neiging om het hele zeer leerzame artikel over te gaan zitten tikken, maar vergun mij nog één m.i. leuke:
'Vroeger werd in de kerken nog wel gevraagd: 'bent u gered? bent u gedoopt?' (in mijn gereformeerde gezindte zou men m.i. eerder vragen: 'bent u bekeerd? Bent u er wel diep genoeg onderdoor gegaan? ben)
Zal er straks aan de kerkdeur worden gevraagd: 'Bent u getest? Bent u gevaccineerd?' ( trouwens in mijn KPN is er al één kerk waar de QR code wordt gevraagd, las ik). Het gaat best hard hoor.

Dan sla ik ook het 'mij vriendelijke' Magazine Amen nog even open, het orgaan van Het Morgenrood, gebr. Slagter enz., en prik de tekst:
Transhumanisme, de laatste stap in de ontmanteling van alles wat God gemaakt en verordineerd heeft.

Op wikipedia las u al: 'Transhumanisten willen hun huidige lichaam upgraden met nieuwe technieken, zodat het niet meer veroudert en meer zou presteren dan 'natuurlijk' is, bijvoorbeeld met een verbinding van hersenen en een computer, voor meer intelligentie, zodat de mens een cyborg wordt en evolueert tot posthuman '....... enz.
in vervette letters lees ik ergens: 'Klaus Schwab (Build Back Better) voorziet dat de mens en computertechnologie samensmelten in een nieuw supermens door ondermeer de chipimplementatie in het menselijk brein met behulp van de Neuralink-technologie' (bron: bestebank.org)

Wat zou het leerzaam voor de lezers zijn om ook deze 7 pagina's (+ wordt vervolgd) helemaal over te nemen.
En lazen jullie toen al de column van Gerhard Hormann in het Reformatorisch Dagblad van 28 aug. l.l.?
Zelf las ik hem niet helemaal, maar in een positieve recensie lees ik:
' Coronavirus laat politici proeven aan absolute macht zonder tegenspraak'. Is dat '1984' en Op.13 of niet? vraag ik dan.
Laatst gewijzigd door ben db bd op 26 nov 2021 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor Marnix » 23 nov 2021 17:27

ben db bd schreef:'Coronavaccin is een gave uit Gods hand' durfde Hugo te stellen. Al die extra doden na vaccinatie ook? vraag ik...


Er zijn netto een hoop levens gered door vaccinatie. Als er daardoor veel minder mensen zijn overleden dan anders het geval was geweest is dat inderdaad een gave uit Gods hand. Ook als het vaccin heel incidenteel ook een bijwerking kan hebben. In totaal zijn er levens gered en dat is winst.

dank Marnix, dit is voor mij de eerste zin immer van u waarin u naast op de man ook een heel klein beetje op de bal speelt.


Ik heb heel vaak inhoudelijk gereageerd alleen krijg ik daar 0 respons op, alleen maar nieuwe complotten en daarom ben ik er een beetje mee gestopt ;-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1465
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor hans0166 » 23 nov 2021 17:58

ben db bd schreef: Als ik lieg, is dat dus in commissie...


nee daar kun je je niet meer achter verschuilen.
Je komt met feiten, of je zwijgt.

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2016
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor gravo » 23 nov 2021 21:08

ben db bd schreef:(...) oké gravo, er liggen hier twee (christelijke) 'vriendenmagazines' naast mij op tafel, dan hoef ik niet eens verder te grijpen.

Ja, schijnheil, nu opeens met de vrome John the Lord krantjes aankomen!

Ik doelde uiteraard op je onchristelijke vrienden van de leugenachtige websites die je zo rap (en zo trots) hebt opgesomd en die je klaarblijkelijk ook blindelings volgt. Dát zijn je vrienden momenteel! Maar waar je mee omgaat, word je mee besmet.

Ik kan dat met de beste wil van de wereld niet meer in verband brengen met geloof of christendom.
Laat staan met de echte vroomheid die ik heus wel erken bij christenen die een uitgesproken eschatologie hebben.

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor ben db bd » 26 nov 2021 17:43

gravo, de theoloog zei (en dat zou m.i. best eerlijk kunnen zijn, ben):
Ik kan dat met de beste wil van de wereld niet meer in verband brengen met geloof of christendom.
Laat staan met de echte vroomheid die ik heus wel erken bij christenen die een uitgesproken eschatologie hebben.


Mortlach, de bekroonde maarschalk zei (en jammer genoeg kan dat allebei ook waar zijn, ben):
Waar het natuurlijk wél een complot wordt, is dat overheden de pandemie expres hebben veroorzaakt om die Great Reset te kunnen uitvoeren en dat we straks allemaal met het teken van het beest zitten en al het geld wordt afgeschaft (alleen digitaal). DAT maakt het allemaal een complottheorie!

ik ben natuurlijk niet belast met het idee dat wat er in de Bijbel staat 'waar' is, en ook niet dat het allemaal de komende paar jaar staat te gebeuren. Maar als je wél zo denkt, dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je zo denkt.
:wink:

Die laatste zin verdient van mij een knipoogje, dat mag wel hè?
ja, hier zit natuurlijk wel het knelpunt: Durven we Gods Woord onvoorwaardelijk voor waar aan te nemen, of hoort dat alleen bij wappies?
ik getuig van mijzelf dat als ik dat niet doe als wappie, dan raak ik het Goddelijk licht over Gods heilig Woord daarmee kwijt.
Snap ik dan alles? Voor zover van belang, best een beetje, vind ik. (of u dit aub als een kwetsbaar opgestelde opmerking wilt behandelen.)
We weten allemaal dat in onze gereformeerde theologie voor Israël in Openbaring heel lang de kerk moest worden ingevuld.
Dat leest er bepaald niet begrijpelijker op, wat zich nu nog steeds wreekt om daar gewoon gelovig mee om te gaan.

Maar ja, het wordt zo ongelofelijk mooi als de Here Jezus terug komt (verder als op de wolken hoor, ook op de Olijfberg, en dan loopt Hij door de nu nog dichtgemetselde Oostpoort Zijn stad in, naar de troon van Zijn vader David, weten we nog?) En dan komt er 1000 jaar vrede op aarde, hoewel Hij met een 'ijzeren roede' zal regeren hoor. Hé, en al die schare christenen die niemand tellen kan, martelaren geweest, doch met de eerste opstanding weer levend geworden, mogen dan heel die 1000 jaar met Hem mee regeren, lezen we in Openbaring 20. Zullen we dat hoofdstuk voortaan regelmatig lezen? Want het wordt wel zaak ons daaraan vast te klampen hoor, in de komende verdrukking. (en dit uiteraard met even terzijde stelling van de hopelijke Opname voor velen)
Want ja, vóór die wederkomst van de Heere Jezus - zie hoofdstuk 19, waar ook blijkt dat Hij meer als de Leeuw van Juda terug komt dan als 'een Lam ter slachting' - zijn 7 jaren grote verdrukking voorzegd, zoals nooit eerder geschied. Dat tekent zich nu al een beetje af.

Als nu de enorme weerstand met alle uitspattingen tegen de Corona-dictatuur groot genoeg wordt om onze overheid - en dat wereldwijd hè! wat ons gerust zeer angstig mag maken! - tot bezinning terug te brengen, nou dan normaliseert de boel zich weer.
Als we slaafs blijven doorgaan met de 'maatregelen' te omhelzen, - met of zonder liefde - nou dan wint de Gread Reset het hoor.
Wat ik het smerige vind (maar wel slim) is dat men vaccindoden geheel of gedeeltelijk, - mogelijk wel deels terecht, - als coronadoden te boek stelt. Want dan kan men doorgaan met injecteren tot er helemaal niemand meer natuurlijke weerstand, immuniteit heeft.
Als de ongevaccineerden dan steeds de schuld maar blijven krijgen, komt er geen einde aan.

Nou, als er genoeg mensen buigen onder de druk om zich steeds te laten injecteren, kan het restje onwilligen wel opgesloten worden in ' lock-down'-concentratie-kampen. En in een volgende fase 'kalt gestelt' per financiële en economische uitsluiting... En dat is Op. 13.

Antoon75

Re: Toegespitst: Great Reset in volle gang

Berichtdoor Antoon75 » 26 nov 2021 18:26

ben db bd schreef:'Coronavaccin is een gave uit Gods hand' durfde Hugo te stellen. Al die extra doden na vaccinatie ook? vraag ik...
"Hou je smoel" zou hij ook gezegd hebben tegen iemand die hem aansprak op straat. Als ik lieg, is dat dus in commissie...
correctie 26-11: Ja dat lieg ik, ik verneem nu dat hij gewoon zei: "hou je muil"

dank Marnix, dit is voor mij de eerste zin immer van u waarin u naast op de man ook een heel klein beetje op de bal speelt.

oké gravo, er liggen hier twee (christelijke) 'vriendenmagazines' naast mij op tafel, dan hoef ik niet eens verder te grijpen.
De eerste welke ik reeds decennia opensla is het gerenommeerde blad Middernachtsroep. Met actuele Bijbelse profetie, ooit door Dr. Wim Malgo (1922-1992) 'van de grond getild'. ik lees daar boven een foto:

net als hier door de 'forumvrienden' waarschuwt ook dr. Pflaum in zijn 3 pagina's tellende betoog o.a.:
'Vandaag de dag doet ook veel twijfelachtige informatie de ronde die uit duistere bronnen afkomstig is'. enz.
Hij besluit zijn boodschap met Rom. 13:12, waar we lezen: "De nacht is ver gevorderd en de dag is nabij gekomen. Laten we dus de werken van de duisternis afleggen en de wapens van het licht aandoen."enz.
Hiermee weersta ik de neiging om het hele zeer leerzame artikel over te gaan zitten tikken, maar vergun mij nog één m.i. leuke:
'Vroeger werd in de kerken nog wel gevraagd: 'bent u gered? bent u gedoopt?' (in mijn gereformeerde gezindte zou men m.i. eerder vragen: 'bent u bekeerd? Bent u er wel diep genoeg onderdoor gegaan? ben)
Zal er straks aan de kerkdeur worden gevraagd: 'Bent u getest? Bent u gevaccineerd?' ( trouwens in mijn KPN is er al één kerk waar de QR code wordt gevraagd, las ik). Het gaat best hard hoor.

Dan sla ik ook het 'mij vriendelijke' Magazine Amen nog even open, het orgaan van Het Morgenrood, gebr. Slagter enz., en prik de tekst:

Op wikipedia las u al: 'Transhumanisten willen hun huidige lichaam upgraden met nieuwe technieken, zodat het niet meer veroudert en meer zou presteren dan 'natuurlijk' is, bijvoorbeeld met een verbinding van hersenen en een computer, voor meer intelligentie, zodat de mens een cyborg wordt en evolueert tot posthuman '....... enz.
in vervette letters lees ik ergens: 'Klaus Schwab (Build Back Better) voorziet dat de mens en computertechnologie samensmelten in een nieuw supermens door ondermeer de chipimplementatie in het menselijk brein met behulp van de Neuralink-technologie' (bron: bestebank.org)

Wat zou het leerzaam voor de lezers zijn om ook deze 7 pagina's (+ wordt vervolgd) helemaal over te nemen.
En lazen jullie toen al de column van Gerhard Hormann in het Reformatorisch Dagblad van 28 aug. l.l.?
Zelf las ik hem niet helemaal, maar in een positieve recensie lees ik:
' Coronavirus laat politici proeven aan absolute macht zonder tegenspraak'. Is dat '1984' en Op.13 of niet? vraag ik dan.


Het is niet christelijk van mij om dit te schrijven maar ik walg van dat rapalje, ze zijn voor heel wat verantwoordelijk en niet voor goeds
Kwestie ook van willen zien


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten