Sars, Mers, Corona...

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor lammetje » 19 mar 2021 16:52

Oh maar het is gewoon veilig hoor. Er zijn nog helemaal niet veel onverwachte overlijdens na vaccinatie en die trombose is gewoon toeval. Zijn vast dames geweest die al jaren de anticonceptie pil gebruiken, kun je tenslotte ook trombose van krijgen. 8-[ ](*,)

Waarom hoor ik toch zo ontzettend veel mensen die heel voorzichtig zeggen dat ze het vaccin (nog) niet willen... Je moet wel doorvragen want sommige schamen zich ervoor en durven er niet voor uit te komen. Blijkbaar is het niet zo vrijblijvend en voelen veel mensen zich verplicht.

Vanmorgen gaf iemand aan dat ze 1 vaccin van astra zeneca had gehad maar de tweede niet meer wil. Nou zegt hugo, dan kom je achteraan in de rij. Prima, ze heeft het zelf al gehad en weinig klachten dus voor zichzelf hoeft ze het niet te doen.

Meeste collega's hebben pfizer gehad, bewoners ook, maar ook van een aantal van hen hoor ik dat ze het achteraf liever niet hadden gehad. Veel bijwerkingen, ook langer dan 2 weken niet fit. Of juist na een week pas onverklaarbare malaise. Zegt de huisarts dat het burn out achtige problemen zijn, zelf hebben ze daar toch hun twijfels bij. En wel bijzonder dat ze de corona periode overleefd hebben maar 2 weken na vaccin overlijden aan algemene achteruitgang #-o

Overigens wordt het dan dus ook niet gemeld. Als iemand gevallen is en binnen 3 maanden overlijd, komt er een onderzoek van een onafhankelijke arts om te kijken wat de doodsoorzaak is.
Als je binnen 3 maanden na vaccin overlijd aan ouderdom kijken ze nergens naar. Niet dat het altijd echt te achterhalen is, maar toch vind ik het onlogisch.

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor pindas83 » 19 mar 2021 19:44

lammetje schreef:Oh maar het is gewoon veilig hoor. Er zijn nog helemaal niet veel onverwachte overlijdens na vaccinatie en die trombose is gewoon toeval. Zijn vast dames geweest die al jaren de anticonceptie pil gebruiken, kun je tenslotte ook trombose van krijgen. 8-[ ](*,)

Waarom hoor ik toch zo ontzettend veel mensen die heel voorzichtig zeggen dat ze het vaccin (nog) niet willen... Je moet wel doorvragen want sommige schamen zich ervoor en durven er niet voor uit te komen. Blijkbaar is het niet zo vrijblijvend en voelen veel mensen zich verplicht.

Vanmorgen gaf iemand aan dat ze 1 vaccin van astra zeneca had gehad maar de tweede niet meer wil. Nou zegt hugo, dan kom je achteraan in de rij. Prima, ze heeft het zelf al gehad en weinig klachten dus voor zichzelf hoeft ze het niet te doen.

Meeste collega's hebben pfizer gehad, bewoners ook, maar ook van een aantal van hen hoor ik dat ze het achteraf liever niet hadden gehad. Veel bijwerkingen, ook langer dan 2 weken niet fit. Of juist na een week pas onverklaarbare malaise. Zegt de huisarts dat het burn out achtige problemen zijn, zelf hebben ze daar toch hun twijfels bij. En wel bijzonder dat ze de corona periode overleefd hebben maar 2 weken na vaccin overlijden aan algemene achteruitgang #-o

Overigens wordt het dan dus ook niet gemeld. Als iemand gevallen is en binnen 3 maanden overlijd, komt er een onderzoek van een onafhankelijke arts om te kijken wat de doodsoorzaak is.
Als je binnen 3 maanden na vaccin overlijd aan ouderdom kijken ze nergens naar. Niet dat het altijd echt te achterhalen is, maar toch vind ik het onlogisch.


Ik herken dat wel. Had het vandaag nog met een klant daarover. Men zegt dat een vaccinatiegraad halen van 75-80% geen probleem is maar ik hoor zelf ook veel twijfelaars of ronduit tegenstanders. Het is dus ookmaar de vraag of dat percentage haalbaar is. Ik ben daar ook wel blij mee eigenlijk dat niet iedereen bij voorbaat al met opgestroopte mouw klaarstaat om het volgende proefkonijn te worden maar daar eens rustig over na gaat denken of dat wel zo zaligmakend is.

Nu is de jeugd misschien wel vatbaar voor het eventueel uitsluiten van festivals en beperkt kunnen reizen, maar mijn leeftijdscategorie is daar wat minder gevoelig voor, denk ik althans. Hoop dat er mensen zullen blijven die zich niet laten dicteren iets te nemen wat ze niet nodig hebben.
Wat ik voorzie dat je een tweedeling krijgt tussen wel-niet gevaccineerden waarbij de niet-club als tweederangsburgers door het leven mogen. Ik hoop dat dat losloopt maar als je ziet hoe snel dat soort geluiden al opkwamen (vaccinatiepaspoort) en uitsluiting van het publieke leven ben ik weinig optimistisch.

Ik heb dus geen vertrouwen in dit type vaccinatie. Het idee dat rond of na de zomer de malaise achter de rug trek ik dan ook in twijfel. Maar het moet een vrijblijvende keuze zijn, ik wil ook niemand schofferen die dit wel ziet zitten, dat vooropgesteld :)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 19 mar 2021 22:56

pindas83 schreef:Ik herken dat wel. Had het vandaag nog met een klant daarover. Men zegt dat een vaccinatiegraad halen van 75-80% geen probleem is maar ik hoor zelf ook veel twijfelaars of ronduit tegenstanders. Het is dus ookmaar de vraag of dat percentage haalbaar is. Ik ben daar ook wel blij mee eigenlijk dat niet iedereen bij voorbaat al met opgestroopte mouw klaarstaat om het volgende proefkonijn te worden maar daar eens rustig over na gaat denken of dat wel zo zaligmakend is.

Nu is de jeugd misschien wel vatbaar voor het eventueel uitsluiten van festivals en beperkt kunnen reizen, maar mijn leeftijdscategorie is daar wat minder gevoelig voor, denk ik althans. Hoop dat er mensen zullen blijven die zich niet laten dicteren iets te nemen wat ze niet nodig hebben.
Wat ik voorzie dat je een tweedeling krijgt tussen wel-niet gevaccineerden waarbij de niet-club als tweederangsburgers door het leven mogen. Ik hoop dat dat losloopt maar als je ziet hoe snel dat soort geluiden al opkwamen (vaccinatiepaspoort) en uitsluiting van het publieke leven ben ik weinig optimistisch.

Ik heb dus geen vertrouwen in dit type vaccinatie. Het idee dat rond of na de zomer de malaise achter de rug trek ik dan ook in twijfel. Maar het moet een vrijblijvende keuze zijn, ik wil ook niemand schofferen die dit wel ziet zitten, dat vooropgesteld :)


Haha dat denk jij. Als je gevaccineerd moet zijn om naar Frankrijk of Spanje op vakantie te kunnen denk ik heel veel mensen heel snel een prik gaan halen :-D Ik niet maar ik kan alsnog niet wachten om het volgende proefkonijn te worden. Overigens hebben ze nieuwe info hoe die mensen nu goed behandeld kunnen worden als er stolsels / tekort aan bloedplaatjes optreedt nav het vaccin.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor lammetje » 20 mar 2021 09:24

Marnix schreef:Overigens hebben ze nieuwe info hoe die mensen nu goed behandeld kunnen worden als er stolsels / tekort aan bloedplaatjes optreedt nav het vaccin.


Dat hebben ze voor corona ook

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 20 mar 2021 13:07

lammetje schreef:Dat hebben ze voor corona ook


Hoe bedoel je? Ze hebben volgens mij juist ontdekt dat ze problemen hiermee nav het vaccin met andere medicatie moeten behandelen dan normaal.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Emma1960
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2021 16:45

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Emma1960 » 20 mar 2021 13:33

Ik ben er ook niet gerust op, maar zelf denk ik dat covid een mistgordijn is..en de vaccinatie in mijn ogen van de duivel...De gewone griep is opeens verdwenen..in mijn ogen is covid de gewone jaarlijkse griep...Omdat ik denk dat deze griep die de hele economie kapot maakt...wat eigenlijk ook de bedoeling is...heb regeringsleiders horen praten over één wereldmacht en mensen alles kwijtraken zoals hun huis en auto..ik ben op deze situatie niet gerust..slaap slecht..houd me bezig

Gebruikersavatar
DeDwaler
Luitenant
Luitenant
Berichten: 703
Lid geworden op: 13 okt 2015 16:45
Contacteer:

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor DeDwaler » 20 mar 2021 18:51

Emma1960 schreef:Ik ben er ook niet gerust op, maar zelf denk ik dat covid een mistgordijn is..en de vaccinatie in mijn ogen van de duivel...De gewone griep is opeens verdwenen..in mijn ogen is covid de gewone jaarlijkse griep...Omdat ik denk dat deze griep die de hele economie kapot maakt...wat eigenlijk ook de bedoeling is...heb regeringsleiders horen praten over één wereldmacht en mensen alles kwijtraken zoals hun huis en auto..ik ben op deze situatie niet gerust..slaap slecht..houd me bezig


Hoi Emma! Welkom :wink:

Waarom denk je dat allemaal? Wat zou het uiteindelijke doel van die ene wereldmacht zijn? Denk je dat alle overheden, regeringsleiders, deskundigen, medici, verpleegkundigen, verzorg- en verpleeghuispersoneel, thuiszorgpersoneel, GGD's, huisartsen, Covid-19-patienten, media, etc. allemaal liegen en samenspannen tegen burgers? Wat heeft de duivel aan een vaccin dat daadwerkelijk helpt tegen het virus en dus voor de economie? Waarom zijn er economische steunpakketten? Waarom maatregelen treffen om Covid-19 in te perken en mensenlevens te redden?

Stel dat het je plan is om zoveel mogelijk mensen te vaccineren en de economie kapot te maken, waarom zou je dan het Covid-19-virus proberen te onderdrukken met maatregelen zodat de ernst van de situatie minder wordt en de vaccinatie-bereidheid bij mensen afneemt? Constant ernstige beelden tonen van volle ziekenhuizen, dode mensen, lijkwagens, ellende en narigheid is toch veel effectiever? Paniek is goed voor de vaccinatie-bereidheid en slecht voor de economie.

De gewone griep is niet verdwenen, er is alleen vanwege alle Covid-19-maatregelen nauwelijks sprake van een griepgolf.

Als ik (ex-complot- en doemdenker) je een paar tips mag geven... en die wens ik je van harte toe: Laat het nieuws en de sociale media een poosje links liggen. Stel kritische vragen en laat je niet misleiden. Ga veel naar buiten, lekker wandelen. Doe gezellige, leuke, lieve, mooie, vrolijke dingen en probeer te ontspannen.

Nog veel belangrijker: Vertrouw op God en dank Hem in alles! Hij is de Schepper van hemel en aarde en alle schepselen! God is dé Enige Almachtige en alles is in Zijn hand, zoals Paulus schrijft:

"Wat zullen wij dan over deze dingen zeggen? Als God voor ons is, wie zal tegen ons zijn? Hoe zal Hij, Die zelfs Zijn eigen Zoon niet gespaard maar voor ons allen overgegeven heeft, ons ook met Hem niet alle dingen schenken?

Wie zal beschuldigingen inbrengen tegen de uitverkorenen van God? God is het Die rechtvaardigt. Wie is het die verdoemt? Christus is het Die gestorven is, ja wat meer is, Die ook opgewekt is, Die ook aan de rechterhand van God is, Die ook voor ons pleit.

Wie zal ons scheiden van de liefde van Christus? Verdrukking, of benauwdheid, of vervolging, of honger, of naaktheid, of gevaar, of zwaard? Zoals geschreven staat: Want omwille van U worden wij de hele dag gedood, wij worden beschouwd als slachtschapen. Maar in dit alles zijn wij meer dan overwinnaars door Hem Die ons heeft liefgehad.

Want ik ben ervan overtuigd dat noch dood, noch leven, noch engelen, noch overheden, noch krachten, noch tegenwoordige, noch toekomstige dingen, noch hoogte, noch diepte, noch enig ander schepsel ons zal kunnen scheiden van de liefde van God in Christus Jezus, onze Heere.
"

( Romeinen 8:31-39, zie heel Romeinen 8 )
.

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor lammetje » 20 mar 2021 19:37

Marnix schreef:Hoe bedoel je? Ze hebben volgens mij juist ontdekt dat ze problemen hiermee nav het vaccin met andere medicatie moeten behandelen dan normaal.


Klopt, dat heb ik ook gelezen, maar waarom zou je zo'n vaccin willen terwijl ze voor behandeling bij corona ook steeds meer te weten komen hoe ze dat kunnen doen.

Maw is het middel nu niet erger dan de kwaal? En waarom verder gaan met zo'n vaccin als er ook anderen zijn /komen? Die mogelijk minder heftige bijwerkingen hebben?

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor lammetje » 20 mar 2021 19:50

Emma1960 schreef:Ik ben er ook niet gerust op, maar zelf denk ik dat covid een mistgordijn is..en de vaccinatie in mijn ogen van de duivel...De gewone griep is opeens verdwenen..in mijn ogen is covid de gewone jaarlijkse griep...Omdat ik denk dat deze griep die de hele economie kapot maakt...wat eigenlijk ook de bedoeling is...heb regeringsleiders horen praten over één wereldmacht en mensen alles kwijtraken zoals hun huis en auto..ik ben op deze situatie niet gerust..slaap slecht..houd me bezig


De situatie is zeker zorgelijk, je moet het niet naast je neer leggen. Maar je moet het ook zeker niet overdrijven of erin blijven hangen.

De gewone griep is niet verdwenen, we hebben nml hier thuis en op de basisschool de gewone griep gehad. Iedereen die getest is was negatief, maar wel degelijk klachten zoals zwaar verkouden, hoofdpijn, sommige ook koorts, spierpijn etc. Je hoort het alleen iets minder en het zal ook niet zo snel verspreiden want iedereen die zich een beetje ziek voelt blijft tegenwoordig thuis. Terwijl je normaal al snotterend gewoon ga winkelen, werken etc.

1 wereldmacht is ook van alle tijden. Geef iemand een beetje macht en hij wil meer... Denk aan oorlogen enzo.

Ik geloof dat het een oordeel is van God, maar niet anders dan de oordelen zoals andere ziektes. Denk aan kanker, diabetes, migraine... Zijn ook oordelen, alles wat meer is dan de dood is genade!
En ik denk ook wel dat we in de eindtijd leven, dat het christenen ook steeds moeilijker gemaakt wordt. Maar kijk dan ook even naar de kerken zelf. Wat gaat er eigenlijk nog vanuit? Hoeveel mensen geloven nu echt? Levend geloof, waar echt iets vanuit gaat, waar je jaloers op kunt zijn? Als je het zo bekijkt zie ik het ook zeker als oordeel naar de kerken toe.
Dus zeker redenen om bang te zijn, maar geen zorgen voor de toekomst als je mag geloven dat je dan mag schuilen bij Hem!

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor benefietdiner » 20 mar 2021 20:18

Emma1960 schreef:Ik ben er ook niet gerust op, maar zelf denk ik dat covid een mistgordijn is..en de vaccinatie in mijn ogen van de duivel...De gewone griep is opeens verdwenen..in mijn ogen is covid de gewone jaarlijkse griep...Omdat ik denk dat deze griep die de hele economie kapot maakt...wat eigenlijk ook de bedoeling is...heb regeringsleiders horen praten over één wereldmacht en mensen alles kwijtraken zoals hun huis en auto..ik ben op deze situatie niet gerust..slaap slecht..houd me bezig


misschien goed om dit filmpje te bekijken en het tot je te laten doordringen.



Stichting Artsen Voor Waarheid zijn dus complottheorieën: https://www.artsenvoorwaarheid.nl

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 20 mar 2021 20:37

lammetje schreef:Klopt, dat heb ik ook gelezen, maar waarom zou je zo'n vaccin willen terwijl ze voor behandeling bij corona ook steeds meer te weten komen hoe ze dat kunnen doen.

Maw is het middel nu niet erger dan de kwaal? En waarom verder gaan met zo'n vaccin als er ook anderen zijn /komen? Die mogelijk minder heftige bijwerkingen hebben?


Ik ben blij dat je de waarde van vaccins inziet en ik ben ook voor doorgaan met een ander vaccin, ook omdat AstraZeneca in de levering niet goed functioneert. Dat ze het beter kunnen behandelen is niet echt een reden want corona zorgt desondanks nog steeds voor veel beperkingen, drukte in ziekenhuizen waardoor dat de reguliere zorg niet goed kan draaien etc
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor MoesTuin » 21 mar 2021 10:32

Marnix schreef:Ik ben blij dat je de waarde van vaccins inziet en ik ben ook voor doorgaan met een ander vaccin, ook omdat AstraZeneca in de levering niet goed functioneert. Dat ze het beter kunnen behandelen is niet echt een reden want corona zorgt desondanks nog steeds voor veel beperkingen, drukte in ziekenhuizen waardoor dat de reguliere zorg niet goed kan draaien etc

de 1e vaccinatie hiervan gehad en zie uit naar de tweede.
Slaap er geen nacht minder om.
Overigens niet voor mezelf gevaccineerd maar wil geen door-geef-luik zijn....(werkzaam in de zorg)
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor MoesTuin » 21 mar 2021 10:36

Emma1960 schreef:Ik ben er ook niet gerust op, maar zelf denk ik dat covid een mistgordijn is..en de vaccinatie in mijn ogen van de duivel...De gewone griep is opeens verdwenen..in mijn ogen is covid de gewone jaarlijkse griep...Omdat ik denk dat deze griep die de hele economie kapot maakt...wat eigenlijk ook de bedoeling is...heb regeringsleiders horen praten over één wereldmacht en mensen alles kwijtraken zoals hun huis en auto..ik ben op deze situatie niet gerust..slaap slecht..houd me bezig


Mooie antwoorden al gehad zie ik Emma o.a vd Dwaler


Voor iedereen een de moeite waard te beluisteren lezing van vorige maand door Alie Hoek v Kooten (Arts)



Woensdag 17 februari 2021 was er in Wapenveld een gemeenteavond rondom het thema Covid-19 vaccinatie. De lezing over Covid-19 vaccinatie werd verzorgt door arts mw. Alie Hoek-Van Kooten.

Ik hoop dat je vanuit het eenvoudige Geloof in de Heer Jezus al je zorgen en de dingen die je verontrusten aan God kan overlaten en zo in geloof rust en vertrouwen verder kan leven.
Vraag maar aan de Heer Jezus of Hij die alles ziet en overziet, of Hij alle dingen ten goede wil werken en zegenen.
Zie uit naar Het (eeuwige) Leven met Hem na een korte tijd slechts hier op aarde....

Luister onderstaande met een gelovig gerust hart vol overgave en vertrouwen in op en met God...



Klik op de begeleidende tekst bij de Psalmen....
Rust gewenst in alles!
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor StillAwake » 22 mar 2021 11:21

Emma1960 schreef:Ik ben er ook niet gerust op, maar zelf denk ik dat covid een mistgordijn is..en de vaccinatie in mijn ogen van de duivel...De gewone griep is opeens verdwenen..in mijn ogen is covid de gewone jaarlijkse griep...Omdat ik denk dat deze griep die de hele economie kapot maakt...wat eigenlijk ook de bedoeling is...heb regeringsleiders horen praten over één wereldmacht en mensen alles kwijtraken zoals hun huis en auto..ik ben op deze situatie niet gerust..slaap slecht..houd me bezig

Dat de griep dit jaar niet is doorgezet is te danken aan de sociale isolatie waar we met zijn allen inzitten.
Overigens wel frappant om te zien dat Corona nog steeds doorzet omdat we ons "niet aan de maatregelen houden", terwijl de griep juist wegblijft omdat we dat wel doen...

Covid is echt wel wat anders dan griep, hoe graag de Wappies ons ook anders willen doen geloven.
Inmiddels 3 bekenden van mij overleden aan dit virus, en dat is me in geen enkele griepgolf overkomen.
En kun je mij 1 reden geven waarom overheden hun economie en hun welvaart kapot zouden willen maken ten behoeve van 1 wereldwijde regering?
En welke wereldleider heb jij (naast Thierry Baudet ;-)) horen roeptoeteren over 1 wereldmacht?
Angst is een slechte raadgever, vooral als deze angst echt werkelijk nergens op gebaseerd is...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 22 mar 2021 11:37

Het is dan wel weer mooi zijn als alle wereldleiders het zo unaniem met elkaar eens zijn. Meestal zijn ze het grondig met elkaar oneens. Conflicten tussen buurlanden, wereldmachten, Rusland vs Amerika, Noord- vs Zuid-Korea, Saudie-Arabie tegen Iran, Israel vs Palestina en ga zo nog maar een hele poos door. Allemaal mensen die alleen zichzelf de macht gunnen. Maar toch zijn ze het er met z'n allen nu blijkbaar over eens geworden dat het goed is om de economie om zeep te helpen en SAMEN een wereldmacht te gaan vormen. Dat kan dan ook nooit van de duivel komen want die probeert altijd verdeeldheid te zaaien en te zorgen dat mensen geld heel belangrijk vinden.

Het is wel bijzonder wat je tegenwoordig allemaal leest. The Great Reset, gecombineerd met een New World Order en een elitaire eenheid van politici die elkaar ondergronds in het geheim ontmoeten..... waar het wereldbeeld in de media (maar die zijn nep) op het tegenovergestelde lijkt te wijzen, namelijk dat er verdeeldheid zou zijn, is het tegenovergestelde blijkbaar aan de hand.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten