Sars, Mers, Corona...

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor hans0166 » 31 jul 2021 06:34

Stel je toch eens voor dat we de virus en vaccin wappies niet zouden hebben.. 262 pagina's leesvoer ende vermaeck zouden ons onthouden zijn

noot: vanzelfsprekend zijn er ook goede redenen om tegenvaccinatie te zijn, maar die hebben geen fantasierijke verhaaltjes nodig.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Chaya » 31 jul 2021 10:38

hans0166 schreef:Stel je toch eens voor dat we de virus en vaccin wappies niet zouden hebben.. 262 pagina's leesvoer ende vermaeck zouden ons onthouden zijn

:lol: En zouden we ook nooit geweten hebben dat er scharen en messen aan je blijven kleven als je gevaccineerd bent.
En dat je spontaan blauwe plekken krijgt als je langs iemand loopt die gevaccineerd is.

Ben ik iets vergeten? :-oo
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor hans0166 » 31 jul 2021 11:29

Chaya schreef:Ben ik iets vergeten? :-oo


automatisch nachtlampje .. sommigen geven licht in het donker

track en tracing voor de kinderen, de chip geeft moeders automatisch door waar het kroost uithangt ( of andersom... kan ook handig zijn voor deugnieten)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 31 jul 2021 17:23

ben db bd schreef:Als dat zo was zou u m.i. gelijk hebben. Maar u kunt zeker wel 10 stuks van die 101 leugens met name weerleggen! in afwachting dus.
Begin maar bij mijn laatste 3 postings.....
Overigens lees ik ook de 1234e 'boodschap' van de mainstream hoor en dat doet X. en al die anderen ook. Daarom ook die reacties.
Let er trouwens op dat alles wat X. schrijft uit de pen van grote terzake kundigen komt. Dus zomaar liegen kan allang niet meer zonder gepakt te worden door de ambtelijke nepnieuwszoekers. U weet inmiddels ook wel hoe hoge boetes op fake meldingen staan, toch?
En op mogelijk onwelgevallige herkenningen komt dat verbod ook weten we samen, omdat dat reeds onderweg is en de bigmedia dat al grotelijks toepassen. Maakt u wel eens studie van hoe vaak berichten worden gewist bij de mediamachthebbers?


Het wezenloze voor mij is dat u best redelijk van de klachten af weet, maar uw ogen daarvoor sluit. Van mij mag dat hoor als ik de mijne maar open mag houden voor een maatschappij die zeer terecht steeds meer in opstand komt.
En natuurlijk geloof ik wel in de vervolgonderzoeken. Maar hoe de uitslagen worden gemanipuleerd, om de goegemeente te misleiden, daar schaam ik mij voor. ik kom cijfers tegen van tot 90% verkrachte cijfers, maar ik durf dat niet zomaar over te nemen, omdat ik hoop dat onze mainstream voorlichters toch nog niet zo rot zijn als wat ik verneem.
En wéér weerlegt u niet met cijfers en feiten. En tegengesproken heeft u al steeds. Dat maakt toch geen indruk?

Dus pakken ze van de bigfarma die kansen constant, waar ik dan wel de cijfers van tegenkom bij de nog vrije media.


Daarmee erkent u de oorzaak waarom we een vaccinabonnement tegemoet kunnen zien met bijbehorend onderdrukkend paspoort.
Zijn we het hier eindelijk een beetje met malkander eens?


Jouw media is niet vrij. Het is gewoon gebonden door angst en achterdocht tegen alles wat mainstream is. En als je in de ban van de leugen bent ben je het tegenovergestelde van vrij.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 31 jul 2021 18:07

ben db bd schreef:Als dat zo was zou u m.i. gelijk hebben. Maar u kunt zeker wel 10 stuks van die 101 leugens met name weerleggen! in afwachting dus.
Begin maar bij mijn laatste 3 postings.....
Overigens lees ik ook de 1234e 'boodschap' van de mainstream hoor en dat doet X. en al die anderen ook. Daarom ook die reacties.
Let er trouwens op dat alles wat X. schrijft uit de pen van grote terzake kundigen komt. Dus zomaar liegen kan allang niet meer zonder gepakt te worden door de ambtelijke nepnieuwszoekers. U weet inmiddels ook wel hoe hoge boetes op fake meldingen staan, toch?
En op mogelijk onwelgevallige herkenningen komt dat verbod ook weten we samen, omdat dat reeds onderweg is en de bigmedia dat al grotelijks toepassen. Maakt u wel eens studie van hoe vaak berichten worden gewist bij de mediamachthebbers?


Hé Ben, heb je zelf ook door dat zodra je een beetje tegengas krijgt, je meteen van dat geconstipeerde taalgebruik begint te bezigen? Waarom doe je dat? Denk je dat het intimideert? Denk je dat je er academischer mee overkomt? Het doet namelijk geen van beide en is vooral nogal knullig. Ik ken(de) nog zo'n kerel die dit deed als je hem geen gelijk gaf; echt een ontzettend naar sujet toen zijn ware aard aan het licht kwam.

En natuurlijk geloof ik wel in de vervolgonderzoeken. Maar hoe de uitslagen worden gemanipuleerd, om de goegemeente te misleiden, daar schaam ik mij voor. ik kom cijfers tegen van tot 90% verkrachte cijfers, maar ik durf dat niet zomaar over te nemen, omdat ik hoop dat onze mainstream voorlichters toch nog niet zo rot zijn als wat ik verneem.
En wéér weerlegt u niet met cijfers en feiten. En tegengesproken heeft u al steeds. Dat maakt toch geen indruk?


Alsof jij je door cijfers en feiten laat overtuigen... Dat kun je me dus moeilijk verwijten.

Daarmee erkent u de oorzaak waarom we een vaccinabonnement tegemoet kunnen zien met bijbehorend onderdrukkend paspoort.
Zijn we het hier eindelijk een beetje met malkander eens?


Kijk, dat is het nadeel als je het continu met leugens moet doen om punten te scoren. Dan ga je namelijk dit soort tactiekjes toepassen. Als je ook de rest van het citaat had gepakt... Ik doe het wel even voor je:

Daarnaast is allang bekend dat antistoffen afnemen. Ik zal het je sterker vertellen: dat gebeurt na een infectie met het echte Coronavirus OOK! Of denk je nou echt dat je lichaam continu antistoffen gaat aanmaken voor elke infectieziekte die je ooit hebt gehad? Gelukkig bestaat het menselijke afweersysteem wel uit ietsjes meer dan alleen antistoffen.


Misschien moet je eens opzoeken wat T-lymfocieten zijn, bijvoorbeeld. O nee, je hebt immers al eerder aangegeven dat dit je eigenlijk allemaal niet zo interesseerde, nietwaar? Je blijft je liever wentelen in je onwetendheid.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Dorpeling
Luitenant
Luitenant
Berichten: 682
Lid geworden op: 14 mei 2018 19:14

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Dorpeling » 31 jul 2021 22:21

Wat een gemier toch. Het staat me steeds meer tegen , dat gevaccineerden vs. ongevaccineerden.

Vaccineren doe je voor jezelf, niet voor anderen. Je neemt hem, of neemt hem niet.
Elkaar een schuldgevoel aanpraten of wappietheorieen en fantasie verwijten helpt niets.

Als die prik zo goed werkt als gezegd hoeven gevaccineerden niet bang te zijn, hoeven vaccinweigeraars niet achtergesteld te worden en kunnen we weer overgaan naar een normale maatschappij. Hè hè..!
Zie het Lam Gods, Dat de zonde der wereld wegneemt! Joh. 1:29

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor ben db bd » 31 jul 2021 23:42

Marnix schreef ' Jouw media is niet vrij. Het is gewoon gebonden door angst en achterdocht tegen alles wat mainstream is. En als je in de ban van de leugen bent ben je het tegenovergestelde van vrij.

Wat zou het heerlijk zijn als u gelijk krijgt mijnheer Marnix. Wat zal ik blij zijn voor mijn (achter-)en(klein-) en kinderen en jullie allemaal.
ik zal hieronder een klein stukje linken aan een brief van 'viruswaarheid', waarbij we met enkele maanden reeds de uitkomst moeten zien.
Moeilijker is het niet, vind u ook?:
Volgens een gelekt document van het RKI, het Duitse RIVM, is een nieuwe lockdown voor de herfst en winter in voorbereiding. Het regime Rutte volgt doorgaans trouw het bewind van de oosterburen. Je hoeft geen complotdenker te zijn om te zien dat het demissionaire kabinet de aangekondigde vierde golf van staatsterreur ook over ons uitstort.
En ja, de verhaallijn van deze fantasten is dat een nieuwe lockdown noodzakelijk is omdat er nog steeds geen groepsimmuniteit bestaat, de vrees voor nieuwe nog gevaarlijkere varianten en afwezigheid van een beschermende werking van de injectiestoffen waarvoor de belastingbetaler zojuist voor ruim een miljard euro opgelicht werd.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 01 aug 2021 06:59

Opnieuw veel geschreeuw en weinig wol. Nul argumenten, alleen wat dom geblaat. Ja het kan zijn dat de ziekenhuizen weer zo vol
raken dat dit nodig is. Er zullen dan vooral nuet-gevaccineerden in het ziekenhuis te vinden zijn. Dus als wappies hier bang voor zijn, het is eenvoudig te voorkomen.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor MoesTuin » 01 aug 2021 21:02

In de bible belt ligt het allemaal blijkbaar wat complexer... :-k

dan maar stiekem :^o .....t moet toch niet gekker worden ook [-X

https://cip.nl/86692-ggd-en-huisartsen- ... -biblebelt
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor gravo » 02 aug 2021 11:27

MoesTuin schreef:In de bible belt ligt het allemaal blijkbaar wat complexer... :-k

dan maar stiekem :^o .....t moet toch niet gekker worden ook [-X

https://cip.nl/86692-ggd-en-huisartsen- ... -biblebelt

Als hier inderdaad gebruik van wordt gemaakt door sommige inwoners van deze plaatsen, is dat alleen maar een bevestiging van de daar aanwezige sociale druk. Immers, als het werkelijk zo is dat iedereen vrij gelaten wordt om zich al dan niet te laten vaccineren, dan zou er van zo'n stiekeme mogelijkheid weinig gebruik gemaakt worden. Het is dus best interessant om te weten of dit initiatief ook zinnig is geweest. Hoeveel extra vaccinaties heeft het opgeleverd? Weet iemand dat?

Overigens zou ik het geen "stiekeme" mogelijkheid willen noemen, maar eerder een "discrete" mogelijkheid. Met "stiekem" komt er al een soort waardeoordeel mee, alsof je iets doet dat eigenlijk niet mag. En dan is er direct al een subtiele vorm van sociale druk aanwezig.

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 02 aug 2021 14:52

ben db bd schreef:ik zal hieronder een klein stukje linken aan een brief van 'viruswaarheid'


Viruswaarheid, dat is toch die sneue groep met Willem Engel aan het hoofd? Die kwast die toen die Deense voetballer in elkaar zakte tijdens het EK direct op Twitter wist te vertellen dat het door het vaccin kwam? Die kerel toch? En waarom zouden we wat die gast zegt serieus nemen?

"Volgens een gelekt document van het RKI..."

Ik durf er bijna geld op in te zetten dat als ik 3 seconden ga zoeken, dit gewoon een aankondiging van het RKI is, maar ja, "gelekt document" klinkt zo veel smeuïger, nietwaar, alsof er allerlei geheimzinnige dingen aan de hand zijn... Geen kans onbenut laten om de angst waar je volgers onder leven te bekrachtigen...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 02 aug 2021 15:10

Mortlach schreef:"Volgens een gelekt document van het RKI..."

Ik durf er bijna geld op in te zetten dat als ik 3 seconden ga zoeken, dit gewoon een aankondiging van het RKI is, maar ja, "gelekt document" klinkt zo veel smeuïger, nietwaar, alsof er allerlei geheimzinnige dingen aan de hand zijn... Geen kans onbenut laten om de angst waar je volgers onder leven te bekrachtigen...


Lol. DIT "gelekte" document op de site van het RKI.de zelf?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 02 aug 2021 18:15

Ja, dat zijn tegenwoordig de bronnen die worden aangehaald en dan verwacht en nog dat je er serieus op gaat reageren ook. Maar een deel van de bevolking zoekt en hoort alleen wat ze wil horen en nemen dan de meest belachelijke bronnen en de meest absurde verdraaingen van de waarheid serieus in de hoop gelijk te krijgen. Lachwekkend en tegelijkertijd sneu.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor gravo » 03 aug 2021 08:36

Marnix schreef:Ja, dat zijn tegenwoordig de bronnen die worden aangehaald en dan verwacht en nog dat je er serieus op gaat reageren ook. Maar een deel van de bevolking zoekt en hoort alleen wat ze wil horen en nemen dan de meest belachelijke bronnen en de meest absurde verdraaingen van de waarheid serieus in de hoop gelijk te krijgen. Lachwekkend en tegelijkertijd sneu.

Is het meest treurige van het geval niet dat ook christenen zich hiervoor lenen? Ik dacht altijd dat de bekering, het afdoen van de oude mens en het aandoen van de nieuwe mens, zichtbaar werd in een ander leven!
Waarin de leugens geen plaats meer hebben. Een leven zonder vals getuigenis of onwaarheid. Zonder valse voorstellingen van zaken of bedriegerijen. Zonder achterklap, kwaadsprekerij.
Het is natuurlijk sneu en lachwekkend, maar het is voor een christen meer dan dat, vrees ik.
Wie als christen bewust valse informatie aaneen rijgt om een religieuze betekenis aan onze tijd te verlenen is een valse profeet.

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Haaibaai » 03 aug 2021 11:10

ben db bd schreef:Wat zou het heerlijk zijn als u gelijk krijgt mijnheer Marnix. Wat zal ik blij zijn voor mijn (achter-)en(klein-) en kinderen en jullie allemaal.
ik zal hieronder een klein stukje linken aan een brief van 'viruswaarheid', waarbij we met enkele maanden reeds de uitkomst moeten zien.
Moeilijker is het niet, vind u ook?:

Tja de pandemie loopt wel ten einde zo als het zich laat aan zien,maar laat men zich nou gewoon aan de regels houden en zich niet van de wijs laten brengen door een gek Willem Engel en nog meer van die corona ontkenners.

Als iedereen zich aan de regels houdt of men het nou leuk vindt of niet des te sneller is de pandemie tot verleden tijd.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten