Sars, Mers, Corona...

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 20 okt 2021 14:26

benefietdiner schreef:In dit topic wordt een stukje gepresenteerd wat veel weg heeft van 'The Great Reset'. Als je niet denkt zoals Marnix, die eigenlijk dit forum 24/7 kleemd en de ongelovig Mortlach waarbij een moderator Henkie blijkbaar genoegen in vind, dan trekken we de stekker er uit. Wat een schoffering naar ben db bd die de Bijbel als bron vermeld wordt een verwijd gemaakt dat hij geen bron zou vermeld en de dood voor een forum zou zijn. Als je maar de Mainstream media als bron verwijst is het goed en anders…… Tjonge wat een reformatorisch forum zeg..... nee dus.


Je hoeft echt niet te denken zoals Marnix of die vermaledijde Mortlach, maar als je keer op keer met 'bronnen' komt aanzetten waarvan elke keer opnieuw wordt aangetoond dat het leugens zijn, dan mag je toch op een zeker moment wel een zekere mate van hardleersheid worden verweten?

Maar goed, de slimste truc van de complotdenkers is mensen overtuigen dat alles wat het complot tegenspreekt, deel uitmaakt van het complot. En als je dat eenmaal hebt aangenomen, is je complot volledig kogelvrij en immuun voor kritiek. Het ondermijnen van het vertrouwen in de media en de overheid is mijns inziens geen gezonde ontwikkeling voor de maatschappij als geheel.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 20 okt 2021 15:37

"Waarom kijkt er niemand naar de cijfers waar ik mee kom?"

- Omdat die cijfers onzin zijn, kijk maar hier, hier, hier en hier!

"Waarom kijkt er niemand naar de cijfers waar ik mee kom?!!!"

Ad nauseam...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 20 okt 2021 16:11

Mortlach schreef:Je hoeft echt niet te denken zoals Marnix of die vermaledijde Mortlach, maar als je keer op keer met 'bronnen' komt aanzetten waarvan elke keer opnieuw wordt aangetoond dat het leugens zijn, dan mag je toch op een zeker moment wel een zekere mate van hardleersheid worden verweten?

Maar goed, de slimste truc van de complotdenkers is mensen overtuigen dat alles wat het complot tegenspreekt, deel uitmaakt van het complot. En als je dat eenmaal hebt aangenomen, is je complot volledig kogelvrij en immuun voor kritiek. Het ondermijnen van het vertrouwen in de media en de overheid is mijns inziens geen gezonde ontwikkeling voor de maatschappij als geheel.


Klopt. En nou is blinde gehoorzaamheid ook weer niet gezond, maar kritisch moet je zijn op basis van feiten ipv op voorhand dingen als onwaar te bestempelen omdat de overheid iets zegt of omdat experts iets zeggen en de media dat overneemt. En daarom juist het tegenovergestelde maar blind overnemen. Maar klopt, om het waterdicht te maken moeten alle instanties verdacht worden gemaakt, anders is het niet houdbaar. Overheid, politiek, media, wereldleiders, grote bedrijven, medici. Ze maken allemaal deel uit van het complot en hebben iedereen in hun greep, alleen een groepje verlichte denkers doorziet dit grote complot en houdt dapper stand. Inderdaad gevaarlijk want het zorgt voor steeds meer wantrouwen en op die manier krijg je een vicieuze cirkel. Het is niet voor niets dat de complottheorieen tegenwoordig als paddestoelen uit de grond schieten, Deep State, Qanon, The Great Reset, de pandemie die is bedacht, 5g enzovoorts. Het gevaar van blind alles wantrouwen....
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor benefietdiner » 20 okt 2021 16:29

Mortlach schreef:Je hoeft echt niet te denken zoals Marnix of die vermaledijde Mortlach, maar als je keer op keer met 'bronnen' komt aanzetten waarvan elke keer opnieuw wordt aangetoond dat het leugens zijn, dan mag je toch op een zeker moment wel een zekere mate van hardleersheid worden verweten?.
ben db bd schreef:Artsen voor Informatie” en “Artsen voor Waarheid” hebben hun krachten gebundeld met soortgelijke groepen deskundigen over de hele wereld, in de “World Doctors Alliance”. Deze historische alliantie verbindt meer dan honderdduizend medische beroepsbeoefenaars over de hele wereld. Zij onthullen hoe de pandemie de grootste misdaad uit de geschiedenis is, en bieden solide wetenschappelijk bewijs voor deze bewering.
Jij en Marnix hebben nooit geen antwoord geven op ben db bd zijn vraag hierboven. Ja jullie hebben cynisch gereageerd.

To the point zijn er veel mensen (genoemd op de gelinkte sites van ben db bd) die op het standpunt staan dat het coronavaccins onverantwoord is van wegen de nanodeeltjes die nodig zijn voor de werkzaamheid van deze vaccins. Op basis van hun expertise in de medische wereld spreken zij uit dat het vaccin niet grondig onderzocht is en ernstige bijeffecten kunnen hebben. Die bijwerkingen worden op een slinkse wijze onder de pet gehouden o.a. Agnes Kant (directeur van Lareb) over bijwerkingen coronavaccin: ’Ik wil geen onnodige onrust zaaien’. Maar het verslechter de gezondheid van de mens.
Over de risico’s van het gebruik van nanomaterialen voor de mens is echter nog weinig bekend. Er zijn aanwijzingen dat sommige nanomaterialen op langere termijn schadelijk zijn site RIVM.

Wat mij betreft hoeven jullie, jij en Marnix geen antwoord te geven op de vragen van ben db bd wat die weten jullie ook niet.

Antoon75

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Antoon75 » 20 okt 2021 16:48

ij en Marnix hebben nooit geen antwoord geven op ben db bd zijn vraag hierboven. Ja jullie hebben cynisch gereageerd.

Het is simpel, genoemde personen vanaf Mortlach/ Marnix, hebben nog nooit een goed antwoord gegeven, op de meest duidelijke stellingen, oversterfte van vlak na de spuit, verdraaing van gegevens door de media, verkeerde adviezen en zo kan ik een a4 volmaken van de janboel die instanties maken

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor hans0166 » 20 okt 2021 17:30

Antoon75 schreef:ij en Marnix hebben nooit geen antwoord geven op ben db bd zijn vraag hierboven. Ja jullie hebben cynisch gereageerd.

Het is simpel, genoemde personen vanaf Mortlach/ Marnix, hebben nog nooit een goed antwoord gegeven, op de meest duidelijke stellingen, oversterfte van vlak na de spuit, verdraaing van gegevens door de media, verkeerde adviezen en zo kan ik een a4 volmaken van de janboel die instanties maken


geef even de verifieerbare linkjes waar deze bewezen feiten te vinden zijn

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 20 okt 2021 17:34

benefietdiner schreef:Jij en Marnix hebben nooit geen antwoord geven op ben db bd zijn vraag hierboven. Ja jullie hebben cynisch gereageerd.


Eén gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden

To the point zijn er veel mensen (genoemd op de gelinkte sites van ben db bd) die op het standpunt staan dat het coronavaccins onverantwoord is van wegen de nanodeeltjes die nodig zijn voor de werkzaamheid van deze vaccins. Op basis van hun expertise in de medische wereld spreken zij uit dat het vaccin niet grondig onderzocht is en ernstige bijeffecten kunnen hebben. Die bijwerkingen worden op een slinkse wijze onder de pet gehouden o.a. Agnes Kant (directeur van Lareb) over bijwerkingen coronavaccin: ’Ik wil geen onnodige onrust zaaien’. Maar het verslechter de gezondheid van de mens.


Kijk, dat bedoel ik dus. Ik gooi zo'n citaatje even in Google en dan blijkt dat ze dat helemaal niet heeft gezegd.

https://www.bd.nl/brabant/agnes-kant-ov ... gle.com%2F

Ik weet dus niet waar jij jouw citaatje vandaan hebt gehaald, maar voorlopig ga ik er dus maar van uit dat het Brabants Dagblad dat citaat niet verzint.

Over de risico’s van het gebruik van nanomaterialen voor de mens is echter nog weinig bekend. Er zijn aanwijzingen dat sommige nanomaterialen op langere termijn schadelijk zijn site RIVM.

Wat mij betreft hoeven jullie, jij en Marnix geen antwoord te geven op de vragen van ben db bd wat die weten jullie ook niet.


Nanomaterialen zijn gewoon de nieuwste boeman. Het werd met 'gentherapie' geprobeerd en dat maakte blijkbaar onvoldoende indruk, want mensen zijn daar niet meer bang voor nu er zo veel goeds uit voortkomt, dus gooit men het maar op het nog nieuwere en dus onbekendere 'nanomaterialen'. En je kunt er lekker wazige microscoopfotootjes bij zoeken en dan zeggen dat je heel bang moet zijn. En dat die nanodeeltjes 'leven' en zichzelf ombouwen tot computer in je lichaam. En dan vind je het gek dat niemand dat serieus neemt?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 20 okt 2021 17:35

Antoon75 schreef:ij en Marnix hebben nooit geen antwoord geven op ben db bd zijn vraag hierboven. Ja jullie hebben cynisch gereageerd.

Het is simpel, genoemde personen vanaf Mortlach/ Marnix, hebben nog nooit een goed antwoord gegeven, op de meest duidelijke stellingen, oversterfte van vlak na de spuit, verdraaing van gegevens door de media, verkeerde adviezen en zo kan ik een a4 volmaken van de janboel die instanties maken


Volgens mij staat voor jou nog steeds de vraag open of dit ding echt bestaat of niet...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor lammetje » 20 okt 2021 18:00

Mortlach schreef:Eén gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden



Jij moet je echt schamen zo te reageren. Je schrijft zelf ergens dat je maurice de hond niet onder xandernieuws wil scharen. Dat ben ik helemaal met je eens en hij schrijft ook echt niet wat daar gezegd wordt. Ik kom verder niet op xandernieuws dus wat ze precies zeggen weet ik niet. Alleen dat ze het niet eens zijn met de gang van zaken. En dat is maurice de hond ook niet. Al is de basis waarop ze hun mening hebben heb gevormd anders, ze zijn beide kritisch.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 20 okt 2021 18:05

lammetje schreef:Jij moet je echt schamen zo te reageren. Je schrijft zelf ergens dat je maurice de hond niet onder xandernieuws wil scharen. Dat ben ik helemaal met je eens en hij schrijft ook echt niet wat daar gezegd wordt. Ik kom verder niet op xandernieuws dus wat ze precies zeggen weet ik niet. Alleen dat ze het niet eens zijn met de gang van zaken. En dat is maurice de hond ook niet. Al is de basis waarop ze hun mening hebben heb gevormd anders, ze zijn beide kritisch.


Moet je voor de grap eens op de site van Xandernieuws gaan kijken en dan hoor ik wel of je nog steeds vind dat ik me moet schamen dat ik mensen die dat als 'betrouwbare bron' proberen te verkopen voor gek verslijt...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor benefietdiner » 20 okt 2021 18:50

Mortlach schreef:Kijk, dat bedoel ik dus. Ik gooi zo'n citaatje even in Google en dan blijkt dat ze dat helemaal niet heeft gezegd.

https://www.bd.nl/brabant/agnes-kant-ov ... gle.com%2F

Ik weet dus niet waar jij jouw citaatje vandaan hebt gehaald, maar voorlopig ga ik er dus maar van uit dat het Brabants Dagblad dat citaat niet verzint.
Ik raad je aan nog maar eens goed te lezen dan.
Mortlach schreef:Nanomaterialen zijn gewoon de nieuwste boeman. Het werd met 'gentherapie' geprobeerd en dat maakte blijkbaar onvoldoende indruk, want mensen zijn daar niet meer bang voor nu er zo veel goeds uit voortkomt,
Gentherapie zit in de experimentele fase. Medici weten nog niet precies hoe de behandeling werkzaam is. Nanodeeltjes zijn dus niet gewoon zoals je laat overkomen in gentherapie.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 20 okt 2021 19:04

benefietdiner schreef:Ik raad je aan nog maar eens goed te lezen dan.


Ach, verrek, je hebt helemaal gelijk. Dat tweede zinnetje was geen deel van het citaat. My bad! Maar je maakt het wel gemakkelijk dat verkeerd te lezen door beide delen cursief te maken. Ik vraag me ook af waar je dat tweede gedeelte van precies vandaan hebt.

Gentherapie zit in de experimentele fase. Medici weten nog niet precies hoe de behandeling werkzaam is. Nanodeeltjes zijn dus niet gewoon zoals je laat overkomen in gentherapie.


https://newsroom.ucla.edu/releases/deca ... ll-healthy

Geboren met een dodelijke immuunziekte maar na 10 jaar nog steeds gezond dankzij gentherapie.... Aha... superexperimenteel en we weten het gewoon niet!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 20 okt 2021 21:26

Antoon75 schreef:ij en Marnix hebben nooit geen antwoord geven op ben db bd zijn vraag hierboven. Ja jullie hebben cynisch gereageerd.

Het is simpel, genoemde personen vanaf Mortlach/ Marnix, hebben nog nooit een goed antwoord gegeven, op de meest duidelijke stellingen, oversterfte van vlak na de spuit, verdraaing van gegevens door de media, verkeerde adviezen en zo kan ik een a4 volmaken van de janboel die instanties maken


Ik heb volgens mij op ongeveer alle vragen die gesteld zijn met fatsoenlijke onderbouwing geprobeerd te reageren. Mocht ik er nog een paar gemist hebben, dan hoor ik graag even wat de vragen waren en met een goede onderbouwing. Dus niet alleen "hoe komt het dat er miljoenen doden zijn gevallen door de vaccinaties" maar dan ook even met bronvermelding of zo waaruit blijkt dat dat ook echt zo is. Dan ga ik er graag op in.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 20 okt 2021 21:37

lammetje schreef:Jij moet je echt schamen zo te reageren. Je schrijft zelf ergens dat je maurice de hond niet onder xandernieuws wil scharen. Dat ben ik helemaal met je eens en hij schrijft ook echt niet wat daar gezegd wordt. Ik kom verder niet op xandernieuws dus wat ze precies zeggen weet ik niet. Alleen dat ze het niet eens zijn met de gang van zaken. En dat is maurice de hond ook niet. Al is de basis waarop ze hun mening hebben heb gevormd anders, ze zijn beide kritisch.


Even weer die website geopend, wat ik op de eerste pagina al tegenkom:

Echt of hoax? Vermeende video CCP officials over Westen: ‘Iedere gevaccineerde is ter dood veroordeeld”
Georganiseerd sadistisch kindermisbruik door Nederlandse elite eindelijk op politieke agenda – of toch niet?
Cijfers Public Health England?: Totaal falen immuunsystemen alle 30+ vaxxers in maart 2022?
Bekende Oostenrijkse filosoof voorspelde eeuw geleden vaccin dat spiritualiteit blokkeert
Amerikaanse special forces op Taiwan; Chinese staatsmedia: ‘Derde Wereldoorlog kan ieder moment uitbreken’
Manager universitair hospitaal: ‘Vaccins voor volgende geplande pandemie liggen al klaar’

(Leuk ook dat een groot deel van de artikelen eindigt met een vraagteken, een opmerking als "Of toch niet" of "echt of hoax?". Om zichzelf maar vast een beetje in te dekken. Bij een normale mediasite zou je het dan dus niet plaatsen en eerst uitzoeken of het klopt of niet.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 20 okt 2021 22:30

Marnix schreef:(Leuk ook dat een groot deel van de artikelen eindigt met een vraagteken, een opmerking als "Of toch niet" of "echt of hoax?". Om zichzelf maar vast een beetje in te dekken. Bij een normale mediasite zou je het dan dus niet plaatsen en eerst uitzoeken of het klopt of niet.


Er is een ... hoe noem je zo iets?... een traditie, dat wanneer een (kranten)kop of die tussenschermen in televisie uit een vraag bestaat, het antwoord altijd 'Nee' is. "Fluoride in het drinkwater; vergiftigt u uw kinderen?" is een vraag en dus is het antwoord Nee. Maar het blijkt dat dat soort koppen de meeste aandacht trekken want ze creëren onzekerheid en een dreiging, en daar kunnen mensen niet heel goed mee omgaan. De mens wil zekerheid en dus blijft men kijken!

Maar ik moest ook erg lachen om die kop dat we met zijn allen in maart 2022 dood neervallen vanwege dat vaccin. Hopelijk haal ik mijn verjaardag nog net!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten