Sars, Mers, Corona...

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23587
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 03 aug 2021 20:14

En zich laat vaccineren. Want als je dat niet doet kan je nog een jaar je aan allerlei beperkingen houden, als je versoepelt komt het dan net zo hard weer terug. Dat hebben we al een aantal keren gezien.

gravo schreef:Is het meest treurige van het geval niet dat ook christenen zich hiervoor lenen? Ik dacht altijd dat de bekering, het afdoen van de oude mens en het aandoen van de nieuwe mens, zichtbaar werd in een ander leven!
Waarin de leugens geen plaats meer hebben. Een leven zonder vals getuigenis of onwaarheid. Zonder valse voorstellingen van zaken of bedriegerijen. Zonder achterklap, kwaadsprekerij.
Het is natuurlijk sneu en lachwekkend, maar het is voor een christen meer dan dat, vrees ik.
Wie als christen bewust valse informatie aaneen rijgt om een religieuze betekenis aan onze tijd te verlenen is een valse profeet.

gravo


Klopt. Het is erg jammer maar geregeld speelt er ook een of andere beperking een rol als mensen zo argwanend zijn richting richting wat normaal en onderbouwd is, terwijl ze ondertussen allerlei onzin blind wel aannemen en geloven….
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 04 aug 2021 00:41

Volgens Worldometers zijn nu meer dan 200 miljoen mensen met COVID besmet (geweest), oftewel ongeveer 2,5% van de gehele wereldbevolking. En dat zijn dan bevestigde gevallen, er zullen ongetwijfeld nog veel meer mensen zijn die besmet zijn (geweest) maar zich nooit hebben kunnen laten testen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
BladeStraight
Luitenant
Luitenant
Berichten: 739
Lid geworden op: 13 okt 2014 14:45

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor BladeStraight » 04 aug 2021 16:30

Mortlach schreef:Volgens Worldometers zijn nu meer dan 200 miljoen mensen met COVID besmet (geweest), oftewel ongeveer 2,5% van de gehele wereldbevolking. En dat zijn dan bevestigde gevallen, er zullen ongetwijfeld nog veel meer mensen zijn die besmet zijn (geweest) maar zich nooit hebben kunnen laten testen.


Dit lijken me onmogelijk te verifiëren (en dus vrij zinloze) statistieken. Er kan nooit meer achterhaald worden hoeveel mensen in, zeg, Nigeria of India besmet zijn geweest. De infrastructuur voor vrijwel de gehele wereldbevolking is natuurlijk totaal onvergelijkbaar met Nederland, en zelfs hier weten we het niet precies.
“You contribute nothing to your salvation except the sin that made it necessary.”
― Jonathan Edwards

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 04 aug 2021 16:46

BladeStraight schreef:Dit lijken me onmogelijk te verifiëren (en dus vrij zinloze) statistieken. Er kan nooit meer achterhaald worden hoeveel mensen in, zeg, Nigeria of India besmet zijn geweest. De infrastructuur voor vrijwel de gehele wereldbevolking is natuurlijk totaal onvergelijkbaar met Nederland, en zelfs hier weten we het niet precies.


Sorry, Worldometer is een aggregator van officiële nationale aankondigingen. Die 200 miljoen bevestigde gevallen is dus een betrouwbaar cijfer. Aangezien het er niet minder kunnen zijn geweest (immers bevestigde gevallen), en het niet zo is dat ALLE gevallen ook bevestigd zijn, zullen het er allicht meer zijn. Ik begrijp niet wat hier zo zinloos aan is.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor ben db bd » 04 aug 2021 16:49

over ons:
terwijl ze ondertussen allerlei onzin blind wel aannemen en geloven….

Wat is dat toch ongelofelijk laf van de smaakmakers op dit christelijke forum. En maar schelden en tieren i.p.v. weerleggen.
Toon aan wat er onzin is aan de alternatieve media. Ja, ze noemen heel andere getallen dan de mainstream. (m.i. zeer logische)
Voor mij en miljoenen andere christenen klinken die cijfers aannemelijker dan die van mark de leugenaar cs. (doet hij ook niet altijd hoor.)
Ik hoor verslagen van griezelige gevolgen van het vaccineren; bloedklonteringen o.a. Waarom volgen jullie dat niet? Durf je niet?
ik lees weerleggingen van de 'officiële' berichtgevingen, waarom weerleggen jullie die informatie niet, i.p.v. slechts 'schuimbekken' ?
Zouden meelezers (waarvoor we schrijven) nou zo onder de indruk zijn van onze 'vlagofficieren' hier?
De eminente vaccinexpert dr. Geert Vanden Bossche, die voorheen samenwerkte met de GAVI alliantie en de Bill & Melinda Gates Foundation, heeft een artikel gepubliceerd met de veelzeggende titel ‘Laatste Waarschuwing‘. Als de wereld nu niet onmiddellijk stopt met de Covid vaccinaties, zal er naar zijn overtuiging een onstuitbare golf ernstige, ongeneeslijke en dodelijke zieken op ons afkomen.

Zou die doctor Geert er nou echt niks van afweten vraag ik mij af. Een paar woorden, alineakoppen, daarover:
Deze vaccinaties hebben tegenovergestelde effect’, 'Zware gevolgen door supervarianten als we doorgaan met vaccineren’, ‘Massa vaccinatie is de enige echte boosdoener’

en op ieder van deze noodkreten volgt dan een volkomen betrouwbaar klinkende verklaring!
(Een kopie van deze brief werd gestuurd aan de WHO, het NIH, de CDC, de Bill & Melinda Gates Foundation, GAVI, de FDA, de EMEA en aan de R&D leiders van Pfizer, Moderna, Astra-Zeneca, J&J, Novavax en GSK) volgens de Hal Turner Radioshow

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor gravo » 04 aug 2021 17:30

Er zijn nu ruim 20.000.000 vaccins gezet in Nederland. De ziekenhuizen lopen niet langer vol met Covid 19 patiënten en we worden ook niet gealarmeerd door mensen die vanwege de bijwerkingen van het vaccin worden opgenomen!

Kortom, tot nu toe lijken de vaccins precies toedoen waarvoor ze ontwikkeld zijn. En is er geen reden om iets anders te vermoeden.

Er moet dus een andere reden zijn waarom sommige mensen zich zo paniekerig gedragen en ons vele doemscenario's voor de voeten werpen met de strikte opdracht om die direct en onvoorwaardelijk te geloven. Op een toontje van: bewijs maar eens dat ik geen gelijk heb met mijn verzameling internet-weetjes.

Nou, rustig aan mensen, denk ik dan. Laten we ons nu niet voor het blok laten zetten door een paar gebrekkig geïnformeerde paniekzaaiers.
Even het hoofd koel houden, makkers!

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor ben db bd » 04 aug 2021 17:46

als het mag van de moderators wil ik hier toch een keer alle postings noemen welke Xander dit jaar aan dit topic heeft geweid.
(Xander is een uitgesproken christen hoor!) lees en huiver:
Xandernieuws Een (X)ander perspectief op het wereldnieuws
Eminente pro-vaccinexpert eist onmiddellijke stop vaccinaties vanwege ontstaan ‘super varianten’
Posted on 28/07/2021
‘Zogenaamde experts die beweren dat de varianten door ongevaccineerden ontstaan hebben geen enkel wetenschappelijk inzicht. De enige echte oorzaak is massa vaccinatie. Deze vaccins onderdrukken de natuurlijke immuniteit van gevaccineerden’
Zie ook o.a.:
23-07: Johns Hopkins studie onder 48.000 ‘besmette’ kinderen constateert NUL doden door Covid
22-07: MIT studie: Vaccinweigeraars zijn geen complotdenkers, maar weloverwogen en goed geïnformeerd
21-07: Hoofd wetenschap Britse overheid erkent dat 60% nieuwe ziekenhuisopnames volledig gevaccineerden zijn ( / Amerikaanse advocaat begint rechtszaak tegen staat omdat VAERS klokkenluider bewijs heeft dat er al minstens 45.000 vaccindoden in VS zijn )
20-07: Stichting Wij de Ouders stselt Hugo de Jonge persoonlijk aansprakelijk voor alle vaccinschade bij kinderen
18-07: Tienduizenden Europese artsen krijgen brief met nieuwste wetenschappelijke feiten over Covid vaccins ( / Aantal officiële vaccinatiedoden VS en EU nadert de 30.000 )
17-07: Ex-Pfizer VP: Fact checkers mainstream media vertellen ‘louter leugens’ over vaccinaties
14-07: Canadese arts test zijn gevaccineerde patiënten: 62% heeft nu al bloedpropjes
14-07: Nu ook officieel meer vaccinatie- dan Covid doden in VS; Britse minister erkent op tv dat vaccin mensen veel kwetsbaarder maakt voor corona
11-07: Dr. Zelenko, bedenker HCQ-zink protocol, noemt corona angstcrisis ‘misdaad van historische en Bijbelse omvang’
09-07: Meer dan 60% van artsen VS weigert Covid vaccin; ‘Sterfte nu hoger dan 70 vaccins in 30 jaar bij elkaar opgeteld’
07-07: Valse angst voor delta variant: Gevierde Nederlandse hartchirurg beschuldigt regering van mind control
29-06: Professor Bhakdi: ‘Onderzoek bewijst dat 30% tot 40% gevaccineerden bloedpropjes krijgen’
18-06: Professor Pierre Capel; ‘Stilte voor de storm?’, bloedklonters en ‘Zien we wat we zien’
13-06: Nu ook in VS en Groot Brittannië explosie sterfgevallen, zieken en gehandicapten na vaccinaties
15-06: Ex-VP Pfizer beschuldigt regeringen en hun wetenschappelijke adviseurs van massamoord
03-06: Wereldwijd erkende immunoloog: ‘Gevaccineerden die zeggen nergens last van te hebben zijn onwetend over de wetenschap’
01-06: Virale immunoloog geschokt na onderzoek werking Covid vaccins: ‘We hebben grote fout gemaakt, we injecteren mensen met gif’
27-05: Prominente Covid-19 professor beschuldigt VS van toedekken ‘onvoorstelbare aantallen’ vaccinslachtoffers
08-05: Prestigieuze pro-vaccinatie Salk Institute impliceert dat de Covid vaccins levensgevaarlijk zijn
05-05: Ook gevestigde wetenschappers waarschuwen nu dat spike eiwit aangemaakt door Covid vaccins zeer schadelijk is en dodelijk kan zijn
03-04: Oud-vicepresident Pfizer bevestigt dat coronavaccins massale depopulatie kunnen veroorzaken
15-03: Meest gelezen Britse medische auteur geeft ongekende waarschuwing af voor Covid vaccins
12-03: Groep topwetenschappers dringt bij EU en EMA aan op intrekken toestemming Covid vaccins
07-03: ‘Zij die sterven groeten u’; Hoogleraar Capel vergelijkt werking Covid vaccins met een plofkraak
05-03: ‘Deze vaccins zijn het beste wat ons kon overkomen’ – een bloemlezing
02-03: Frans universitair onderzoek constateert ‘tientallen tot honderden keren hogere sterfte door Pfizer vaccin’
24-02: Peer reviewed studie in Nature: Nano deeltjes vaccins kunnen hersenschade veroorzaken
16-02: Professor Pierre Capel: ‘Kinderoffers waren toch verleden tijd?’ (‘Maatschappij verschuilt zich achter een stel dwazen’)
13-02: Oud-directeur spoedhulp afdeling VS verwacht over 4 tot 14 maanden ernstige gevolgen vaccinaties
03-02: Professor Pierre Capel: ‘Vaccinatie 3.0 is Vaccinatie 3 keer NIKS’
22-01: ‘Staat de V van Vaccin voor Victorie of Verdoemenis?’ (video college Pierre Capel)

opm.: al was nou maar 1/4 van deze postings waar, dan was het toch nog overweldigend griezelig? al was het maar 10%, toch?

grapje: Komt een man bij de dokter: ‘Dokter wanneer is het klaar met die corona ellende’?
De dokter: ‘Dat weet ik niet, heb ik dan verstand van politiek soms’?

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 04 aug 2021 17:49

ben db bd schreef:als het mag van de moderators wil ik hier toch een keer alle postings noemen welke Xander dit jaar aan dit topic heeft geweid.
(Xander is een uitgesproken christen hoor!) lees en huiver:

opm.: al was nou maar 1/4 van deze postings waar, dan was het toch nog overweldigend griezelig? al was het maar 10%, toch?


Gelukkig is 0% waar :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 04 aug 2021 18:06

Edit: er ging even iets mis met knippen en plakken...

ben db bd schreef:
over ons:
Wat is dat toch ongelofelijk laf van de smaakmakers op dit christelijke forum. En maar schelden en tieren i.p.v. weerleggen.
Toon aan wat er onzin is aan de alternatieve media. Ja, ze noemen heel andere getallen dan de mainstream. (m.i. zeer logische)
Voor mij en miljoenen andere christenen klinken die cijfers aannemelijker dan die van mark de leugenaar cs. (doet hij ook niet altijd hoor.)
Ik hoor verslagen van griezelige gevolgen van het vaccineren; bloedklonteringen o.a. Waarom volgen jullie dat niet? Durf je niet?
ik lees weerleggingen van de 'officiële' berichtgevingen, waarom weerleggen jullie die informatie niet, i.p.v. slechts 'schuimbekken' ?
Zouden meelezers (waarvoor we schrijven) nou zo onder de indruk zijn van onze 'vlagofficieren' hier?



Hé, je gebruikt "je" in plaats van dat suffe u. Een stap in de goede richting!

En luister, het zou iedereen ondertussen glashelder moeten zijn dat aangezien jij niks accepteert dat niet van een complotsite komt, we die zaken waar jij zo mee schermt ook niet kunnen weerleggen. Xander zegt A; het CDC zegt B; aha, zeg jij dan direct, maar het CDC is 'mainstream' en dus kloppen die cijfers niet! Zie jij zelf ook het probleem? Je hebt je positie volledig kogelvrij gemaakt; dat is een vervelend trekje van complotaanhangers. Alles is onderdeel van het complot: iets bevestigt het complot, of spreekt het tegen, maar in dat laatste geval is het dus onderdeel van het complot!

Het is dus een beetje flauw om steeds maar om weerlegging te lopen zeuren terwijl iedereen weet dat je die toch nooit zou accepteren. Het is trouwens ongetwijfeld mogelijk om op Xandernieuws rond te gaan lopen speuren naar gevallen waar ze zichzelf tegenspreken, maar wie heeft daar nou tijd voor?

En ja, bloedklontering komt in extreem zeldzame gevallen voor. Ik ken iemand op Twitter die aan het AZ-vaccin een longembolie heeft overgehouden en die het nu best zwaar heeft. En nu blijkt dat de wetgeving in zijn land zo verouderd is dat hij wellicht niets van de staat kan claimen. Dit komt dus voor, dat ontkent niemand. Maar het is ook extreem zeldzaam. Als in minder dan 1 op de miljoen, geloof ik. Jij doet het voorkomen alsof het een gegarandeerd is.

Zou die doctor Geert er nou echt niks van afweten vraag ik mij af. Een paar woorden, alineakoppen, daarover:

en op ieder van deze noodkreten volgt dan een volkomen betrouwbaar klinkende verklaring!
(Een kopie van deze brief werd gestuurd aan de WHO, het NIH, de CDC, de Bill & Melinda Gates Foundation, GAVI, de FDA, de EMEA en aan de R&D leiders van Pfizer, Moderna, Astra-Zeneca, J&J, Novavax en GSK) volgens de Hal Turner Radioshow



Hal Turner, een extremistische 'white supremacist' volgens de Southern Poverty Law Center, de Amerikaanse groep die dit soort hatelijke figuren volgt.
https://www.splcenter.org/fighting-hate ... hal-turner

Pro-tip: altijd even de namen die je noemt googlen, want dan sta je wat minder in je hemd als je weer eens een of andere aan cocaïne verslaafde neonazi aanvoert als bron.

Edit: https://en.wikipedia.org/wiki/Hal_Turner Ha, onze vriend Hal is blijkbaar ook nog eens een Holocaustontkenner. Wat een schavuit!

Wat betreft Geert vandenBossche:
The short version: Geert Vanden Bossche has recently published a letter in which he argues that the vaccination campaign against COVID-19 is going to precipitate a public health disaster because the vaccines will select for viral variants that can escape their protection and drive them towards higher virulence. His claims are speculative, he offers no evidence to support his arguments, and makes several comments which are blatantly incorrect. The core of his argument relies on the assumption that COVID-19 vaccines do not have a significant effect on transmission. This has been repeatedly confirmed to be false in multiple studies. Furthermore, even if his assumptions about the effects of the vaccine on transmission are true, his conclusions are incorrect based on established precedent from Marek’s disease, a viral illness of birds with a vaccine that does not strongly affect transmission- but it still shows meaningful public health benefits in the populations of chickens where it is used.

https://www.deplatformdisease.com/blog/ ... hes-claims

Ik neem aan dat je het Engels machtig genoeg bent?

Aan wie je allemaal kopietjes van brieven stuurt, is natuurlijk een bijzonder raar argument voor de betrouwbaarheid. Iets wordt niet ineens méér waar als je het naar meer mensen stuurt. Voor de zekerheid kopieer ik dit bericht maar even naar Koning Willem Alexander, de President van Polen, de topman van Shell, de afdeling juridische zaken van het Waterschap, en naar mijn oude lagere-schoolleraar Meneer Kunst.
Laatst gewijzigd door Mortlach op 04 aug 2021 19:01, 4 keer totaal gewijzigd.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor ben db bd » 04 aug 2021 18:09

als u die 1 en nog een o vergat, neem ik u dat kleine essentiële foutje niet kwalijk hoor. Durf nog wat meer te lezen als je stoer bent.

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor gravo » 04 aug 2021 18:09

ben db bd schreef:als het mag van de moderators (...)

Ik ben niet zo van censuur, want klinkklare onzin manifesteert zich over het algemeen toch wel overduidelijk als...klinkklare onzin, maar dat neemt niet weg dat ik toch benieuwd ben naar het antwoord van de Refoweb-moderators op de bovenvermelde vraag.

Ik weet dat Refoweb een aantal eisen stelt aan vorm en inhoud op dit forum. Maar is dat beleid ook van toepassing op lange lijsten afkomstig van complot-sites die hier worden gepost?

Van mij mag het, maar ik heb dan wel de neiging om het hier wat minder leuk te gaan vinden en ook vooral veel minder boeiend.

Knippen en plakken, daar had ik ook een 10 voor, maar dan wel op de kleuterschool!

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 04 aug 2021 18:18

ben db bd schreef:als u die 1 en nog een o vergat, neem ik u dat kleine essentiële foutje niet kwalijk hoor. Durf nog wat meer te lezen als je stoer bent.


Gaat u ook nog op de rest in? Of blijft u achter uw nieuwe vriend Hal staan?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 04 aug 2021 18:58

(Een kopie van deze brief werd gestuurd aan de WHO, het NIH, de CDC, de Bill & Melinda Gates Foundation, GAVI, de FDA, de EMEA en aan de R&D leiders van Pfizer, Moderna, Astra-Zeneca, J&J, Novavax en GSK) volgens de Hal Turner Radioshow


Hal Turner, een extremistische 'white supremacist' volgens de Southern Poverty Law Center, de Amerikaanse groep die dit soort hatelijke figuren volgt.
https://www.splcenter.org/fighting-hate ... hal-turner

Pro-tip: altijd even de namen die je noemt googlen, want dan sta je wat minder in je hemd als je weer eens een of andere aan cocaïne verslaafde neonazi aanvoert als bron.

Edit: https://en.wikipedia.org/wiki/Hal_Turner Ha, onze vriend Hal is blijkbaar ook nog eens een Holocaustontkenner. Wat een schavuit!


Ik weet dat de redactie van Xandernieuws het natuurlijk Ont-zettend druk heeft met het knippen en plakken van onzin journalistiek, maar het is natuurlijk wel een beetje slordig dat ze hun bronnen in dit geval niet even hebben opgezocht. Misschien komt er nog een naschrift van de redactie en een eventuele intrekking met excuses. Als ze een beetje journalistieke integriteit hadden dan. Maar dat is natuurlijk weer veel te mainstream.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
BladeStraight
Luitenant
Luitenant
Berichten: 739
Lid geworden op: 13 okt 2014 14:45

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor BladeStraight » 04 aug 2021 19:32

Mortlach schreef:Sorry, Worldometer is een aggregator van officiële nationale aankondigingen. Die 200 miljoen bevestigde gevallen is dus een betrouwbaar cijfer. Aangezien het er niet minder kunnen zijn geweest (immers bevestigde gevallen), en het niet zo is dat ALLE gevallen ook bevestigd zijn, zullen het er allicht meer zijn. Ik begrijp niet wat hier zo zinloos aan is.


Ik denk dat je de aanname dat officiële nationale aankondigingen uit het grootste gedeelte van de landen op deze planeet enige correlatie hebben met de eigenlijke cijfers beter kunt laten varen.
“You contribute nothing to your salvation except the sin that made it necessary.”
― Jonathan Edwards

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 04 aug 2021 19:35

BladeStraight schreef:Ik denk dat je de aanname dat officiële nationale aankondigingen uit het grootste gedeelte van de landen op deze planeet enige correlatie hebben met de eigenlijke cijfers beter kunt laten varen.


Je denkt dat landen MEER positieve testresulaten melden dan er daadwerkelijk zijn?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten