Sars, Mers, Corona...

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 28 jun 2021 17:30

Afspraak voor tweede prik staat in de agenda! 8 juli!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor ben db bd » 28 jun 2021 17:49

Still Awake schreef o.a.: Het enige wat ietwat belachelijk aan het worden is is de roep van het anti-vaxxers-kamp, die blijven beweren dat de huidige afname mogelijk een andere oorzaak heeft dan het vaccinatieprogramma, die blijven gillen dat het allemaal wel meeviel, maar die nergens ook maar één inhoudelijk argument hebben gegeven.

Zag ik u nou in die zelfde posting een opmerking maken over voortschrijdend inzicht?
Die anti-vaxxers krijgen dagelijks voortschrijdende cijfers op hun scherm, welke er niét om liegen. (Xandernieuws):
Deze hier, een kleintje van alweer een paar weken oud, raap ik op, omdat ze toevallig voor het grijpen liggen:
Het aantal door de Covid-19 vaccins veroorzaakte sterfgevallen in de EU was op 19 juni gestegen naar 15.472. Bijna 600.000 mensen hebben ernstige gevolgen opgelopen, zoals auto-immuunziekten, handicaps (o.a. doof- en blindheid), hart- nier- en leverproblemen, en aandoeningen van het zenuwgestel en spieren/botten. Ruim anderhalf miljoen mensen kregen mildere, vooralsnog niet permanente bijwerkingen. De vaccinaties hebben ook andere pijnlijke gevolgen: in Groot Brittannië is het aantal spontane abortussen na inenting met 630% gestegen, en relatief zelfs met 3300%. (moet je je voorstellen, onze dochter is ook zwanger !! ben).
De officiële EMA cijfers tonen al het hele jaar aan dat de Covid-19 vaccinaties overal een extreem hoog aantal slachtoffers maken, meer dan alle andere vaccinaties in de afgelopen 10 jaar bij elkaar opgeteld. Desondanks staan mensen nog steeds te trappelen om deze met afstand gevaarlijkste naald ooit in hun arm te laten prikken. Waarom? Omdat ze dan van het ‘gezeur’ van hun werkgevers of familie af zijn en weer ‘vrij’ mogen zijn. Althans, dat is de gedachte, omdat het door de media en politiek zo wordt gepromoot.
In ruim een maand bijna 4000 doden en 284.000 ernstige gevallen erbij:
In eerdere artikelen hebben we het aantal doden en niet-herstelde zieken gespecificeerd weergegeven. We houden het voor nu bij een kort overzicht (stand 19 juni)
Doden resp. ernstige gevolgen Moderna 4147 49323. Pfizer 7420 238435. AstraZeneca 3364 292283. Janssen 541 11276. totaal 15472 591317.


Sinds onze vorige update, die was bijgewerkt tot 15 mei, is het aantal vaccinatiedoden met 3953 gestegen, en het aantal mensen dat met ernstige (/ blijvende) gevolgen met 284.187, bijna een verdubbeling. En dit voor het zogenaamd bestrijden van een virus dat ook over twee seizoenen gemeten cijfermatig nog steeds te vergelijken is met een stevige griep, en voor 70-minners zelfs met een milde griep. (Gemiddelde IFR van Covid is volgens ’s werelds top immunoloog en WHO adviseur professor John Ioannidis nog steeds slechts 0,15%. Voor 70-minners is dat 0,05%, de HELFT van een normale griep.)
Het Moderna vaccin is met 8,41% doden per melding het gevaarlijkst, gevolgd door Janssen (4,8%), Pfizer (3,11%) en AstraZeneca (1,15%). Het Janssen vaccin geeft het meeste aantal bijwerkingen (3,0 per melding), gevolgd door AstraZeneca (2,7), Moderna (2,5) en Pfizer (2,3). De vaccins van Moderna (55,91%) en AstraZeneca (55,32%) geven de meeste ernstige symptomen. Pfizer volgt met 41,96%, en Janssen met 33,77%.
Meeste meldingen uit Nederland, ondanks sektarisch geloof in ‘de wetenschap’.

We weten dat de EU deze cijfers verplicht is om te publiceren. Moesten ze dat wettelijk geen 2 jaar doen? (wet gauw schrappen dan).

Durf ook eens te kijken naar de bijzonder goede werking in andere landen van het geneesmiddel IVERMECTINE, wat ook bij ons duizenden Corona-doden had kunnen besparen, maar streng verboden is om discutabele redenen. ( €150 000 boete voor uw welwillende huisarts?)
Onze neef welke onlangs pleitte voor zijn nu dus gestorven vader, werd met geweld het ziekenhuis uit gejaagd. :(
Zullen we voor vandaag maar stoppen met de harde cijfers, ( waar ook € 0000 boete op staat als ze niet deugen? )

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 28 jun 2021 18:34

ben db bd schreef:...welke er niét om liegen. (Xandernieuws):


Lol. "Xandernieuws" en "niet liegen" in 1 zin. hoe krijg je het voor elkaar.

Durf ook eens te kijken naar de bijzonder goede werking in andere landen van het geneesmiddel IVERMECTINE, wat ook bij ons duizenden Corona-doden had kunnen besparen, maar streng verboden is om discutabele redenen. ( €150 000 boete voor uw welwillende huisarts?)


Dierenarts bedoel je? Zo te zien wordt het voornamelijk gebruikt om paarden te ontwormen en een paar andere parasieten. Een virus is geen parasiet, dus geen idee wat het zou moeten doen, maar blijkbaar "werkt het goed" in andere landen. heb je daar ook cijfers van, en dan het liefst niet van onze goede vriend Xander.

Onze neef welke onlangs pleitte voor zijn nu dus gestorven vader, werd met geweld het ziekenhuis uit gejaagd. :(
Zullen we voor vandaag maar stoppen met de harde cijfers, ( waar ook € 0000 boete op staat als ze niet deugen? )


Stoppen? Ik heb geen hard cijfer gezien. En gecondoleerd met het overlijden van je broer.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Haaibaai » 28 jun 2021 18:51

Afgezien van Xandernieuws is het waarschijnlijk waar maar wordt stil gehouden,want dan kan met het prikken helemaal wel vergeten als dit algemeen bekend wordt. :-k
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 28 jun 2021 19:42

Haaibaai schreef:Afgezien van Xandernieuws is het waarschijnlijk waar maar wordt stil gehouden,want dan kan met het prikken helemaal wel vergeten als dit algemeen bekend wordt. :-k


Ja, want kranten en nieuwszenders haten omzet maken, dat weten we allemaal.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor lammetje » 28 jun 2021 19:44

Ik vraag me ook veel af wat betreft overlijden na vaccinatie (er zijn in een paar weken tijd meerdere onverwachte, onverklaarbare overlijdens geweest in het vp huis waar ik werk, ook bij mijn vriendin zijn er 3 van de 10 onverwacht overleden op de groep in de week na vaccinatie) maar ik heb ook mijn vraagtekens bij xander nieuws. Ik geloof namelijk niet dat bijvoorbeeld een auto immuun ziekte al zo snel openbaar komt na het toedienen. Als je ziet hoe lang ze er over doen om zoiets op te sporen, soms is iemand 2 jaar aan het dokteren voor dit eruit komt. Ik geloof niet dat het dan nu opeens binnen een jaar bij zoveel mensen bevestigd is.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23587
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 28 jun 2021 20:05

ben db bd schreef:Zag ik u nou in die zelfde posting een opmerking maken over voortschrijdend inzicht?
Die anti-vaxxers krijgen dagelijks voortschrijdende cijfers op hun scherm, welke er niét om liegen. (Xandernieuws):
Deze hier, een kleintje van alweer een paar weken oud, raap ik op, omdat ze toevallig voor het grijpen liggen:



We weten dat de EU deze cijfers verplicht is om te publiceren. Moesten ze dat wettelijk geen 2 jaar doen? (wet gauw schrappen dan).

Durf ook eens te kijken naar de bijzonder goede werking in andere landen van het geneesmiddel IVERMECTINE, wat ook bij ons duizenden Corona-doden had kunnen besparen, maar streng verboden is om discutabele redenen. ( €150 000 boete voor uw welwillende huisarts?)
Onze neef welke onlangs pleitte voor zijn nu dus gestorven vader, werd met geweld het ziekenhuis uit gejaagd. :(
Zullen we voor vandaag maar stoppen met de harde cijfers, ( waar ook € 0000 boete op staat als ze niet deugen? )



Maar daar staat tegenover dat 24 miljard mensen hierdoor gered zijn. Aldus dezelfde “betrouwbare cijfers” en andere broodje-aap-verhalen :-) vertel eens, waar zijn die half miljoen ernstige, blijvende bijwerkingen dan? En die enorme oversterfte de afgelopen maanden?
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor ben db bd » 28 jun 2021 20:53

dat heb ik anders geleerd meneer Mortlach. Wie weerlegt, voert bewijsmateriaal aan, was het niet? Bij dom tegenspreken hoeft dat niet.
Mijn posting staat vol met harde cijfers, welke hun oorsprong hebben bij de EU. (wettelijke verplichting)
Jullie links gemotiveerde aversie tegen onwelgevallige informatie uit alternatieve media is mij uiteraard reeds heel lang niet ontgaan.
Maar deze keer moet het voor u met uw forumervaring niet moeilijk zijn deze cijfers dicht op de bron te controleren.
Mogen wij, lezers, uw bewijs van onjuistheid van deze informatie (svp zonder laster) spoedig vernemen?

Ja, IVERMECTINE is van origine een middel tegen parasitaire ziekten, dat heeft u ook goed nagetrokken.
Maar dan heeft u ook gelezen dat er o.a. in Mexico (India ook wel) reeds >100 000 Corona patiënten met dit zeer goedkope, want niet aan patent onderworpen medicijn, genezen zijn.
En ja, daar kan de farmaceutische elite geen miljarden aan over houden, weten de (niét zo onnozele) complot-gelovigen onder ons.

Met dank voor uw medeleven, maar mijn volle neef is overleden, dus zijn zoon is formeel een achterneef.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 28 jun 2021 21:09

ben db bd schreef:dat heb ik anders geleerd meneer Mortlach. Wie weerlegt, voert bewijsmateriaal aan, was het niet? Bij dom tegenspreken hoeft dat niet.


Lekker gemakkelijk. Jij baseert je op een bron die alles bij elkaar liegt; ik vraag alleen om betrouwbare bronnen. Want meestal is het degene die de oorspronkelijke claim doet die hem mag onderbouwen en dan het liefst met iets meer dan bij elkaar verzonnen fantasieën van Xander.

Mijn posting staat vol met harde cijfers, welke hun oorsprong hebben bij de EU. (wettelijke verplichting)
Jullie links gemotiveerde aversie tegen onwelgevallige informatie uit alternatieve media is mij uiteraard reeds heel lang niet ontgaan.
Maar deze keer moet het voor u met uw forumervaring niet moeilijk zijn deze cijfers dicht op de bron te controleren.
Mogen wij, lezers, uw bewijs van onjuistheid van deze informatie (svp zonder laster) spoedig vernemen?


Ik ga uiteraard jouw huiswerk niet voor jou doen. Kom eerst maar eens met betrouwbare cijfers, dan praten we daarna verder.

Ja, IVERMECTINE is van origine een middel tegen parasitaire ziekten, dat heeft u ook goed nagetrokken.
Maar dan heeft u ook gelezen dat er o.a. in Mexico (India ook wel) reeds >100 000 Corona patiënten met dit zeer goedkope, want niet aan patent onderworpen medicijn, genezen zijn.


Nee, vertel eens. Meer dan 100.000 mensen! Wauw, wat een doorbraak!

En ja, daar kan de farmaceutische elite geen miljarden aan over houden, weten de (niét zo onnozele) complot-gelovigen onder ons.


Weet je wat mij altijd zo stoort aan dit soort onzin? Het mensbeeld dat je moet hebben om dit te kunnen geloven. Ik geloof direct dat de farmaceutische industrie winst probeert te maken; ik geloof zélfs dat er mensen zijn die daarvoor over lijken gaan. Maar om DIT te kunnen geloven, moet IEDEREEN in die keten, de ontwikkelaars, de regelgevers, de directie, de wetenschappers, de schoonmakers, de pers, ALLEMAAL sociopathische monsters zijn. Tienduizenden zo niet honderdduizenden mensen moeten ALLEMAAL meer om geld geven dan om miljoenen mensenlevens. Dat idee gaat er bij mij niet in, en ik kan alleen maar met triestheid kijken naar mensen die dit blijkbaar wel geloven.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 28 jun 2021 21:14

Het is ook bijzonder grappig dat farmaceuten winstbejag wordt verweten, maar wie produceert en distribueert die ivermectine? De prijs daarvan is blijkbaar ook met 1500% gestegen de afgelopen tijd. Zouden mensen echt wanhopige zieken een middel aansmeren want wat maakt het uit of het werkt nadat ze ervoor hebben betaald?
https://www.bbc.com/news/world-africa-56526632

Vaccins kunnen nooit veilig genoeg zijn en o wee de langetermijneffecten. Maar hé, laten we een antiworm-middel voor paarden gebruiken, ook al is niet bewezen dat het veilig is, ook al weten we niet wat de langetermijneffecten zijn. Ja, ik heb toevallig aandelen in een fabriek die het maakt. Vorig jaar al mijn beleggingen in Hydrochloroquine verkocht en allemaal in Ivermectine gepompt! Loopt als de bliksem!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 28 jun 2021 23:07

https://www.nytimes.com/2021/06/28/heal ... unity.html

Immuniteit door Moderna- en Pfizer-vaccins waarschijnlijk blijvend! Dat is natuurlijk geweldig nieuws. Als de varianten een beetje meewerken, denken de onderzoekers dat er géén boosters nodig zullen zijn.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23587
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 29 jun 2021 06:37

https://www.medischcontact.nl/nieuws/la ... orona-.htm

Er is na hydrochloroquine weer een nieuw waar de antivaxxers hun hoop op vestigen. Oke het is niet bewezen dat het werkt, sterker nog er zijn genoeg aanwijzingen dat het niet (echt) werkt maar als je zo achterdochtig in het leven staat geloof je toch niks behalve wat je graag wil geloven. Oh ja de bijwerkingen zijn waarschijnlijk een stuk riskanten dan bij de vaccins. Maar w
Verder wil men geen troep in hun lichaam hoor :roll:
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7930
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor StillAwake » 29 jun 2021 07:53

lammetje schreef:Belachelijk? Ik zeg niet dat het niets doet hoor, maar als het echt alleen door het vaccineren komt zouden ze in Engeland nu toch minder besmettingen moeten hebben :-k

Oh wacht, de versoepelingen gingen te snel. Tja... Of werkt het vaccin gewoon niet afdoende :roll: vaccinatie graad is best hoog in Engeland toch? Hoe dan...?

Vaccinatiegraad in Engeland is inderdaad vrij hoog (ik heb afgelopen dagen in het VK gezeten, maar de meeste mensen die ik er over gesproken heb hadden nog maar 1 prik te pakken (AZ), ik heb alleen geen idee of dat voor heel het VK geldt, of alleen voor Schotland).
De Deltavariant lijkt om zich heen te grijpen onder mensen die niet, of niet volledig, gevaccineerd zijn.

Dat is althans wat in Schotse media gemeld werd.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7930
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor StillAwake » 29 jun 2021 07:58

ben db bd schreef:Zag ik u nou in die zelfde posting een opmerking maken over voortschrijdend inzicht?
Die anti-vaxxers krijgen dagelijks voortschrijdende cijfers op hun scherm, welke er niét om liegen. (Xandernieuws):
Deze hier, een kleintje van alweer een paar weken oud, raap ik op, omdat ze toevallig voor het grijpen liggen:



We weten dat de EU deze cijfers verplicht is om te publiceren. Moesten ze dat wettelijk geen 2 jaar doen? (wet gauw schrappen dan).

Durf ook eens te kijken naar de bijzonder goede werking in andere landen van het geneesmiddel IVERMECTINE, wat ook bij ons duizenden Corona-doden had kunnen besparen, maar streng verboden is om discutabele redenen. ( €150 000 boete voor uw welwillende huisarts?)
Onze neef welke onlangs pleitte voor zijn nu dus gestorven vader, werd met geweld het ziekenhuis uit gejaagd. :(
Zullen we voor vandaag maar stoppen met de harde cijfers, ( waar ook € 0000 boete op staat als ze niet deugen? )

Xandernieuws is wellicht niet de meest betrouwbare bron ooit?
ik heb ze in elk geval nog nooit met een onderbouwing zien komen, anders dan de meest wazige filmpjes uit de krochten van Youtube....
Neem ik dus niet serieus, sorry.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7930
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor StillAwake » 29 jun 2021 08:18

ben db bd schreef:dat heb ik anders geleerd meneer Mortlach. Wie weerlegt, voert bewijsmateriaal aan, was het niet? Bij dom tegenspreken hoeft dat niet.
Wie weerlegt voert bewijsmateriaal aan. Dan heb je het niet helemaal juist geleerd, want ook degene die de oorspronkelijke claim doet levert daarvoor het bewijs, of in elk geval de aannemelijkheid aan.
Xandernieuws doet geen van beide, maar neem je wel serieus. Beetje meten met twee maten...
ben db bd schreef:Mijn posting staat vol met harde cijfers, welke hun oorsprong hebben bij de EU. (wettelijke verplichting)
Keiharde cijfers inderdaad, maar wel cijfers die ik bij de EU vooralsnog niet terugvind.
ben db bd schreef:Jullie links gemotiveerde aversie tegen onwelgevallige informatie uit alternatieve media is mij uiteraard reeds heel lang niet ontgaan.
Voor Mortlach heb je wellicht een punt met "links". Ikzelf zit wat meer rechts van het midden in het politieke spectrum, maar ben het in dezen roerend met Mortlach eens. Blijkbaar meot je wel héél rechts zijn om de onzin van Xander te slikken...
ben db bd schreef:Maar deze keer moet het voor u met uw forumervaring niet moeilijk zijn deze cijfers dicht op de bron te controleren.
Mogen wij, lezers, uw bewijs van onjuistheid van deze informatie (svp zonder laster) spoedig vernemen?
Bert en Ernie hebben Kennedy vermoord, zou ik van jou het bewijs van de onjuistheid van deze claim mogen vernemen?
Of is het andersom: moet ik voor deze claim een bewijs aanleveren, en zul jij pas daarna de moeite nemen een tegenbewijs op te tuigen?
Hetzelfde geldt voor jou, jij claimt dat (op een bevoking van 450 miljoen) 15000 doden zijn gevallen ten gevolge van vaccineren, en dat ruim anderhalf miljoen mensen met ernstige blijvende bijwerkingen rondlopen. lijkt me vreemd dat je er dan niets van hoort...
De prik is vergeleken met alle andere vaccinaties in de afgelopen 10 jaar (maar dat de absolute cijfers onvergelijkbaar zijn is Xander blijkbaar ontgaan ;-)
ben db bd schreef:Ja, IVERMECTINE is van origine een middel tegen parasitaire ziekten, dat heeft u ook goed nagetrokken.
Maar dan heeft u ook gelezen dat er o.a. in Mexico (India ook wel) reeds >100 000 Corona patiënten met dit zeer goedkope, want niet aan patent onderworpen medicijn, genezen zijn.
Klopt, ik heb het gelezen. In jouw post welteverstaan, want in de meer wetenschappelijke hoek lees ik juist het tegenovergestelde.
ben db bd schreef:En ja, daar kan de farmaceutische elite geen miljarden aan over houden, weten de (niét zo onnozele) complot-gelovigen onder ons.
Zodra de eerste geruchten kwamen over de werkzaamheid van Remdesevir en van Ivermectine stegen ook de prijzen van deze middelen met bizarre percentages. Het winst-verhaal is dus niet heel goed onderbouwd.
ben db bd schreef:Met dank voor uw medeleven, maar mijn volle neef is overleden, dus zijn zoon is formeel een achterneef.

ook mijn condoleances.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten