Sars, Mers, Corona...

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor meribel » 01 okt 2021 13:11

lammetje schreef:Zou dit dan iemand zijn die geen antistoffen aanmaakt? En dat geldt dan waarschijnlijk voor doorgemaakte besmetting én vaccinatie :-k vind het ergens wel heel interessant, maar ik heb er te weinig verstand van om dit te kunnen gaan onderzoeken.



Oh ik zat juist te denken zou het virus alweer zo gemuteerd zijn dat we allemaal opnieuw het kunnen krijgen

Maar geen antistoffen zou mss ook kunnen

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 01 okt 2021 20:41

meribel schreef:Oh ik zat juist te denken zou het virus alweer zo gemuteerd zijn dat we allemaal opnieuw het kunnen krijgen

Maar geen antistoffen zou mss ook kunnen


Ja dat is wel een flinke groep maar dat zijn meestal wel mensen met een afweerstoornis. Dan is het wel zo dat zowel virus als vaccin zullen zorgen dat er niet of weinig afweerstoffen worden aangemaakt.

https://nos.nl/artikel/2394217-honderdd ... vaccinatie
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 01 okt 2021 20:45

lammetje schreef:Maar wie beslist wat waarheid is en niet. Kijk alleen maar naar verschillende religies. In deze situatie, dit virus, is nog zoveel onbekend. Zoveel onduidelijk. Vooral als het gaat om de werking van het vaccin. En dan vooral hoe lang... Het is gissen, maar ik verwacht ook echt weer een piek straks. En dan zonder onderscheid tussen gevaccineerd en ongevaccineerd. Vooral die de eerste ronde al gevaccineerd zijn... En ik ben bang dat je dan als ongevaccineerden de schuld in schoenen geschoven krijgt.


We kunnen bij een volgende golf toch gewoon naar de cijfers kijken en hoeveel procent gevaccineerd en hoeveel procent niet gevaccineerd is. En dan kan je ook berekenen wat de gevolgen zijn van de vaccinatiegraad? Dat is wat anders dan “de schuld in de schoenen schuiven, een zondebok zoeken etc”


In Italië moet je met coronspas naar je werk. Is dat dan de oplossing? Op die manier verplichten? Want vrije keus kun je het niet meer noemen dan. Ja, je kunt testen, maar 3 x in de week zelf betalen is voor veel mensen geen optie :-k


Nee dat is ook geen oplossing. Hier is dat gelukkig dus ook niet zo. (Ok op een paar bedrijven na die daarmee onwettig handelen en gelukkig ook uit diverse hoeken bekritiseerd worden. Ik hoop dat de overheid dat signaal ook overneemt.
Laatst gewijzigd door Marnix op 01 okt 2021 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor pindas83 » 01 okt 2021 22:00

Marnix schreef:Nee dat is ook geen oplossing. Hier is dat gelukkig dus ook niet zo.


Dat geeft toch te denken niet? Nederland is geen eilandje in de oceaan. Italië is geen bananenrepubliek (vonden we altijd).
Australië mag dan wel vol met de nazaten van Britse detineerden zitten, we vonden dat toch altijd een modern westers land met vrijheid en democratie.
Wat is daar van over? Klopjachten op positief geteste mensen, schieten op burgers die vreedzaam demonstreren.
Geen horecabezoek, geen werk, geen vervoer meer voor ongevaccineerden. Je doet niet meer mee, buigen of barsten dus..
En over China zullen we het maar helemaal niet hebben… :-({|=

En dan zeggen we hier doodleuk: ‘nee gelukkig is dat hier niet zo’, terwijl het begin ervan wel al in gang is gezet. Waar gaat dat stoppen? Wanneer zeggen mensen eindelijk: tot hier en niet verder? Als het leger de straten komt afstruinen op zoek naar dissidenten misschien? :-k
Probleem is dan dat niemand meer wat durft en dan is het te laat.
Mijn verwachting is dat dat qr code tje niet meer weggaat en dat we van drang naar dwang gaan om iedereen dat verrekte prikje maar te geven omdat dat nou eenmaal zo besloten is en we moeten en zullen gehoorzamen.

Samenvattend kan je zeggen dat degene die aan de touwtjes trekken zich absoluut helemaal niks aantrekken van de mensen waardoor ze zijn gekozen en die ze zouden moeten dienen ipv te dwingen tot medische experimenten, uit te sluiten uit het publieke leven, broodwinning te ontzeggen en al wat dies meer zij.

Zo dat is er weer uit. Slaap lekker allemaal! :-oo

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 01 okt 2021 22:31

pindas83 schreef:Dat geeft toch te denken niet? Nederland is geen eilandje in de oceaan. Italië is geen bananenrepubliek (vonden we altijd).
Australië mag dan wel vol met de nazaten van Britse detineerden zitten, we vonden dat toch altijd een modern westers land met vrijheid en democratie.
Wat is daar van over? Klopjachten op positief geteste mensen, schieten op burgers die vreedzaam demonstreren.
Geen horecabezoek, geen werk, geen vervoer meer voor ongevaccineerden. Je doet niet meer mee, buigen of barsten dus..
En over China zullen we het maar helemaal niet hebben… :-({|=

En dan zeggen we hier doodleuk: ‘nee gelukkig is dat hier niet zo’, terwijl het begin ervan wel al in gang is gezet. Waar gaat dat stoppen? Wanneer zeggen mensen eindelijk: tot hier en niet verder? Als het leger de straten komt afstruinen op zoek naar dissidenten misschien? :-k
Probleem is dan dat niemand meer wat durft en dan is het te laat.
Mijn verwachting is dat dat qr code tje niet meer weggaat en dat we van drang naar dwang gaan om iedereen dat verrekte prikje maar te geven omdat dat nou eenmaal zo besloten is en we moeten en zullen gehoorzamen.

Samenvattend kan je zeggen dat degene die aan de touwtjes trekken zich absoluut helemaal niks aantrekken van de mensen waardoor ze zijn gekozen en die ze zouden moeten dienen ipv te dwingen tot medische experimenten, uit te sluiten uit het publieke leven, broodwinning te ontzeggen en al wat dies meer zij.

Zo dat is er weer uit. Slaap lekker allemaal! :-oo


Tja we kunnen niet in de toekomst kijken dus laten we over een half jaar beginnen met een eerste evaluatie. Maar ik zie dat er hier een andere lijn wordt gekozen dan bijvoorbeeld Australie en Italie doen en dat zie je in meer landen om ons heen. En ik vind de conclusie dat als het daar gebeurt, het hier ook gaat gebeuren wat voorbarig. Ps als je het vanuit democratie probeert te benaderen is een meerderheid van de bevolking momenteel voor deze (tijdelijke) maatregel.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor schaapje » 01 okt 2021 22:58

pindas83 schreef:Dat geeft toch te denken niet? Nederland is geen eilandje in de oceaan. Italië is geen bananenrepubliek (vonden we altijd).
Australië mag dan wel vol met de nazaten van Britse detineerden zitten, we vonden dat toch altijd een modern westers land met vrijheid en democratie.
Wat is daar van over? Klopjachten op positief geteste mensen, schieten op burgers die vreedzaam demonstreren.
Geen horecabezoek, geen werk, geen vervoer meer voor ongevaccineerden. Je doet niet meer mee, buigen of barsten dus..
En over China zullen we het maar helemaal niet hebben… :-({|=

En dan zeggen we hier doodleuk: ‘nee gelukkig is dat hier niet zo’, terwijl het begin ervan wel al in gang is gezet. Waar gaat dat stoppen? Wanneer zeggen mensen eindelijk: tot hier en niet verder? Als het leger de straten komt afstruinen op zoek naar dissidenten misschien? :-k
Probleem is dan dat niemand meer wat durft en dan is het te laat.
Mijn verwachting is dat dat qr code tje niet meer weggaat en dat we van drang naar dwang gaan om iedereen dat verrekte prikje maar te geven omdat dat nou eenmaal zo besloten is en we moeten en zullen gehoorzamen.

Samenvattend kan je zeggen dat degene die aan de touwtjes trekken zich absoluut helemaal niks aantrekken van de mensen waardoor ze zijn gekozen en die ze zouden moeten dienen ipv te dwingen tot medische experimenten, uit te sluiten uit het publieke leven, broodwinning te ontzeggen en al wat dies meer zij.

Zo dat is er weer uit. Slaap lekker allemaal! :-oo

Haha hier op het forum hoor ik ze bijna allemaal snurken in een diepe slaap !
Ik heb het idee dat ze niet wakker te krijgen zijn, ze zijn zo overtuigd van eigen gelijk!
Fijn om steeds meer tegengas te lezen van verschillende onderzoekende denkers. =D>
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1472
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor hans0166 » 02 okt 2021 06:15

schaapje schreef:Haha hier op het forum hoor ik ze bijna allemaal snurken in een diepe slaap !
Ik heb het idee dat ze niet wakker te krijgen zijn, ze zijn zo overtuigd van eigen gelijk!
Fijn om steeds meer tegengas te lezen van verschillende onderzoekende denkers. =D>


als je een beetje meegelezen hebt, zou je zien dat er hier maar een paar de hakken in het zand zetten, de meesten die actief posten als pro vaxxers of echt nadenkende anti vaxxers, gaan wel degelijk mee met het voortschrijdende inzicht wat er in de loop van de pandemie aan kennis toegevoegd werd en wordt.
Je moet alleen niet aan blijven komen met de sprookjes van de "uitvinder" en "geloofsgoeroes."
En in het kader van de stappen van de eindtijd die men meent te horen in dit gebeuren?... de bijbel is er vrij duidelijk is .. die zegt overduidelijk "geloof ze niet".. als het zover is, zal íedereen het zien .. en niemand weet wanneer.
Roependen in de woestijn?.. nieuwe Mozes?... nieuwe Lot?... nee jongelui... trap niet in de valkuil.

Antoon75

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Antoon75 » 02 okt 2021 08:42

hans0166 schreef:als je een beetje meegelezen hebt, zou je zien dat er hier maar een paar de hakken in het zand zetten, de meesten die actief posten als pro vaxxers of echt nadenkende anti vaxxers, gaan wel degelijk mee met het voortschrijdende inzicht wat er in de loop van de pandemie aan kennis toegevoegd werd en wordt.
Je moet alleen niet aan blijven komen met de sprookjes van de "uitvinder" en "geloofsgoeroes."
En in het kader van de stappen van de eindtijd die men meent te horen in dit gebeuren?... de bijbel is er vrij duidelijk is .. die zegt overduidelijk "geloof ze niet".. als het zover is, zal íedereen het zien .. en niemand weet wanneer.
Roependen in de woestijn?.. nieuwe Mozes?... nieuwe Lot?... nee jongelui... trap niet in de valkuil.

ik zie veel pro vaxxers niet of nauwelijks meegaan met inzicht in de ontwikkelingen, integendeel, prikken, niet teveel nadenken en uitgaan of op vakantie gaan dat is wat je hoort van die kant
De schrift aanhalen is arbritair, alhoewel veel, heel veel dingen wijzen naar de eindtijd en 666, blijf ik voorzichtig maar sluit zeker niet uit dat de profetie 666 zich aan het voltrekken is.

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1472
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor hans0166 » 02 okt 2021 11:49

Antoon75 schreef:De schrift aanhalen is arbritair, alhoewel veel, heel veel dingen wijzen naar de eindtijd en 666, blijf ik voorzichtig maar sluit zeker niet uit dat de profetie 666 zich aan het voltrekken is.


laat ons dan niet langer in spanning... wie is het?

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor lammetje » 02 okt 2021 21:15

Uhm wat kost het nu eigenlijk, zo'n coronapas? Ik heb gehoord dat je hem voor een prikkie kan krijgen.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3471
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor benefietdiner » 03 okt 2021 06:50

lammetje schreef:Uhm wat kost het nu eigenlijk, zo'n coronapas? Ik heb gehoord dat je hem voor een prikkie kan krijgen.
:mrgreen:
Klopt en je krijgt er eventueel of onder anderen dit er gratis bij:
Veel meldingen menstruatiestoornissen na coronavaccins.
https://www.lareb.nl/nl/news/veel-meldi ... onavaccins.
Het Parool spreekt over 10.000 https://www.parool.nl/nederland/onderzo ... ~b4e5d762/

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1472
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor hans0166 » 03 okt 2021 08:13

benefietdiner schreef::mrgreen:
Klopt en je krijgt er eventueel of onder anderen dit er gratis bij:


als je even puur kijkt naar het aantal vrouwen dat normaal al grote problemen heeft met menstruatie en aanverwante klachten, is een nader onderzoek nodig. Het direct al als vaccin gerelateerd symptoom te presenteren is enigzins voorbarig.
Er zijn al meer klachten als "geen verband" gevonden door een soort van "me too" effect van bijwerkingen.
Een nadere studie zal ongetwijfeld beter licht over deze laten schijnen.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3471
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor benefietdiner » 03 okt 2021 10:37

hans0166 schreef:als je even puur kijkt naar het aantal vrouwen dat normaal al grote problemen heeft met menstruatie en aanverwante klachten, is een nader onderzoek nodig. Het direct al als vaccin gerelateerd symptoom te presenteren is enigzins voorbarig.
Er zijn al meer klachten als "geen verband" gevonden door een soort van "me too" effect van bijwerkingen.
Een nadere studie zal ongetwijfeld beter licht over deze laten schijnen.

Met andere woorden: Er zal in héél kleine lettertjes een melding gemaakt worden en vrolijk door gespoten.
Als inmiddels alle waarschuwingen op het product of bijsluiter moet staan zijn de flacons minstens halve liter flessen, anders past het etiket niet, verpakt per vier in een verhuisdoos vanwege de toelichtingen.
Oh ja, en contractueel moeten alle bestellingen worden afgenomen. (Godspe)

Berichten over artsen die afzien van de omstreden Covid-vaccinatiecampagne blijven toenemen: veel artsen kunnen het niet met hun geweten verenigen hun patiënten vaccins toe te dienen waarvan de veiligheid twijfelachtig is en die tegelijkertijd weinig doeltreffend zijn. Hoe meer tijd er sinds het begin van de campagne verstrijkt, hoe meer potentiële bijwerkingen van de vaccins aan het licht komen, bericht Report24.news. https://report24.news/zu-viele-nebenwir ... fungen-ab/

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1472
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor hans0166 » 03 okt 2021 12:12

benefietdiner schreef:Met andere woorden: Er zal in héél kleine lettertjes een melding gemaakt worden en vrolijk door gespoten.
Als inmiddels alle waarschuwingen op het product of bijsluiter moet staan zijn de flacons minstens halve liter flessen, anders past het etiket niet, verpakt per vier in een verhuisdoos vanwege de toelichtingen.


nee we zullen eerst onderzoek moeten afwachten, alleen op meldingen zonder bewijs heb je helemaal geen grotere verpakkingen nodig.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 03 okt 2021 12:14

schaapje schreef:Haha hier op het forum hoor ik ze bijna allemaal snurken in een diepe slaap !
Ik heb het idee dat ze niet wakker te krijgen zijn, ze zijn zo overtuigd van eigen gelijk!
Fijn om steeds meer tegengas te lezen van verschillende onderzoekende denkers. =D>



Als men goed onderzoek doet komt men meer en meer tot jouw standpunt, zo niet, dan zijn het blinden die alles geloven ipv onderzoekende denkers. :roll: Waarmee je al hebt aangegeven hoe overtuigd je zelf bent van je eigen gelijk. Maar blijf dat vooral anderen verwijten ;-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten