Sars, Mers, Corona...

Moderators: Memmem, Moderafo's

Antoon75

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Antoon75 » 20 aug 2021 16:52

ben db bd schreef:heb ik het nou zo mis als ik vind dat uw postings steeds agressiever van toon en minder van inhoud worden?

Daarin moet Marnix matigen om geloofwaardigheid te behouden, vaak is dit een kenmerk van mensen die wel weten dat de opponent weleens troeven uitspeelt, en dit is hun verweer dan, we moeten goed oppassen om niet meegezogen te worden en het ook te doen.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor meribel » 20 aug 2021 17:34

Dat hele vaccinatieschade en dar de verzekeraar dat niet vergoed is een heel vaag verhaal en waar baseer je dat op?

Vaccinatieschade is sowieso al een heel bijzonder begrip wat nergens gebruikt wordt maar goed. De mensen die bv een reactie hadden op vaccins, wat dan ook. Bijv myocarditis, die kregen en krijgen gewoon ziekenhuiszorg vergoed hoor


Sterker nog op dit moment ligt ee bij ons op de ic iemand met corona illegaal in nederland en dus zonder verzekering en ook die krijgt gewoon net zo’n goede zorg als jij en ik.

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor lammetje » 20 aug 2021 19:19

meribel schreef:Dat hele vaccinatieschade en dar de verzekeraar dat niet vergoed is een heel vaag verhaal en waar baseer je dat op?

Vaccinatieschade is sowieso al een heel bijzonder begrip wat nergens gebruikt wordt maar goed. De mensen die bv een reactie hadden op vaccins, wat dan ook. Bijv myocarditis, die kregen en krijgen gewoon ziekenhuiszorg vergoed hoor


Sterker nog op dit moment ligt ee bij ons op de ic iemand met corona illegaal in nederland en dus zonder verzekering en ook die krijgt gewoon net zo’n goede zorg als jij en ik.


Klopt, iedereen die acute zorg nodig heeft krijgt deze ook daadwerkelijk.

Volgens mij is het de discussie, ik heb hem ook al voorbij horen komen hier in het dorp, dat je bij blijvend letsel geen schadevergoeding krijg. Dus stel, je loopt iets op met verschijnselen zoals blijvende vermoeidheid, onvruchtbaarheid, spier/gewricht klachten, je dus geen vergoeding krijgt. (het is zelfs de vraag of ze het ooit zullen onderkennen dat het van het vaccin komt, dit soort klachten worden vaak afgedaan als psychisch)
Je doet inderdaad mee aan een experiment. Al zit het in de laatste fase, het is nog steeds een soort test fase. En daar ben ik het ook mee eens. Het is een nieuw soort vaccin, waarvan je de lange termijn bijwerkingen niet weet. Ook zijn er (eventuele zeldzame) bijwerkingen mogelijk. Dat is voor mij de reden waarom ik vind dat je niet de hele wereld moet willen vaccineren.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor meribel » 20 aug 2021 19:31

Lijkt me logisch dat je geen schadeclaims kan gaan indienen voor gevolgen die op lange termijn moeten gaan blijken. De ontwikkelaars van het vaccin weten die immers ook niet



Iedereen wel of niet inenten dar is een heel lastige kwestie. Voor de bekende kinder vaccinaties geldt nou eenmaal dat die alleen beschermd als ruim 90% het doet anders kan het alsnog uitbreken
Bij het griepvaccin zijn we nooit zover gekomen en sterven er elk jaar ook mensen aan. Het muteert ook telkens

Ja ie hoopt dat je corona eronder krijgt zoals de pokken maar ik vrees toch echt dat het een nieuwe griep is

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 20 aug 2021 21:55

Dat hele verzekeringsgeneuzel kwam volgens mij van een wappie bron de blauwe tijger en ging over een radioshow die belde naar de helpdesk van een verzekeraar en daar dus allerlei leidende vragen ging stellen en dus rare antwoorden kreeg.

Volgens sommigen dus superofficieel!... ](*,)

Maar het komt allemaal via Xandernieuws dus dan weet je dat het niet waar is.

Blijvende schade wordt volgens mij sowieso niet vergoed door een ziektekostenverzekeraar, daar krijg je gewoon een arbeidsongeschiktheidsuitkering van de overheid voor, maar ik zit daar niet zo heel diep in dus ik kan me vergissen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Antoon75

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Antoon75 » 21 aug 2021 01:20

Ik weet niet alles van zorgverzekering, wel weet ik van letsel of schade vergoeding heb het zelf meegemaakt.
als iemand een ernstig ongeluk overkomt door de bestuurder van een voertuig en de bestuurder heeft aantoonbaar de verkeersregels aan zijn laars gelapt komt er een vergoeding en stel dat het slachtoffer blijvend lichamelijk of aantoonbaar geestelijk letsel blijft houden dan is
de uitkering misschien mals, het zal je maar overkomen onvruchtbaar worden na de spuit, en de officiële instanties houden de boot af waardoor het slachtoffer in een nog dieper gat valt, je moet er niet aan denken.
Verder is het niet zo dat Xander altijd ongelijk heeft omdat het Xander is, wel zijn er een aantal artikelen die je met voorbehoud kan en mag lezen, dat doe ik ook.

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor schaapje » 21 aug 2021 06:30

Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor schaapje » 21 aug 2021 06:36

Er zijn heel wat mensen die weten waarover ze praten die veel hebben uitgezocht. Allemal wappies ! Laat me niet lacchen de wappies zijn degene die msm geloven.
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor lammetje » 21 aug 2021 09:49

Mortlach schreef:

Blijvende schade wordt volgens mij sowieso niet vergoed door een ziektekostenverzekeraar, daar krijg je gewoon een arbeidsongeschiktheidsuitkering van de overheid voor, maar ik zit daar niet zo heel diep in dus ik kan me vergissen.


Klopt, maar dat is echt geen vetpot. Als je toevallig beide arbeidsongeschikt wordt (oké, die kans is echt niet heel groot of je moet beide invalide raken bij een ongeval oid) heb je grote kans dat je kunt gaan verhuizen omdat je het niet meer kunt betalen. Bij blijvende invaliditeit moet je je huis laten aanpassen. Iets wat je ook voor een groot gedeelte vaak zelf moet bekostigen.
Dus op zich vind ik het niet heel raar dat je een schadevergoeding wil als je arbeidsongeschikt wordt nav en medische blunder, ongeval of in dit geval bijwerkingen van een vaccin.

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor gravo » 21 aug 2021 10:33

schaapje schreef:https://www.bitchute.com/video/fAWg6S7zb4pu

Nu moet je me toch eens uitleggen hoe dat nou werkt.
Je stelt in je volgende post dat je beslist niet de "mainstream media" moet geloven!
Maar nu post je een video afkomstig van het kanaal Bitchute, waarvan de Engelse Wikipedia het volgende zegt:

BitChute is a video hosting service launched by Ray Vahey in January 2017.[1] It is known for accommodating far-right individuals and conspiracy theorists, and for hosting hate speech.[a][b] Some creators who use BitChute have been banned from YouTube; some others crosspost content to both platforms or post more extreme content only to BitChute.

En ik begrijp dat jij de mensen in die video als kenners beschouwd en je vind deze video kennelijk betrouwbaarder dan wat je in de "MSM" hoort.

Mag ik vragen op welke gronden jij die "MSM" niet gelooft en de publicaties van Bitchute wel?
Meer algemeen: welke garantie kun je nu hebben dat de één betrouwbaarder is dan de andere?
Welke methode gebruik je om het één te geloven en het ander niet?

Ik snap het echt niet.

En kijk, die vraag blijft natuurlijk elke keer weer terugkomen, ook als je meldt dat je overal hoort dat de "MSM" zo onbetrouwbaar is.
Dan luidt dezelfde vraag: op grond waarvan hecht je dan waarde aan wat je overal hoort?

Dat social media en massa media leugenachtig kunnen zijn onderschrijf ik.
Maar als je weet dat er zoveel onzin en bedrog op je wordt afgevuurd, dan moet je toch uiterst kritisch worden op alles wat je hoort?
En niet zomaar alles van de ene kant geloven en zomaar niks meer van de andere kant?

Waar let jij op, bij die beoordeling?

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Dorpeling
Luitenant
Luitenant
Berichten: 682
Lid geworden op: 14 mei 2018 19:14

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Dorpeling » 21 aug 2021 10:42

ben db bd schreef:heb ik het nou zo mis als ik vind dat uw postings steeds agressiever van toon en minder van inhoud worden?
Wij allemáál worden overspoeld met MSM reclame. Maar slechts sommigen, (wel groeiend) van ons hebben al heel lang terug ontdekt dat onafhankelijke deskundigen wel de mogelijkheid hebben om eerlijke informatie te verschaffen, zonder in hun carrière geschaad te worden. Dus zonder dat het hun geld kost.
Daar heeft u niets echt op terug, waar u blijkbaar zichtbaar niet tegen kunt, afgaande op uw vijandige uitlatingen. (zie boven)

Eens. De toon hier wordt steeds agressiever, verdeeldheid ten top. Kerngezond -maar niet gevaccineerd- moet zich gaan schamen, is onchristelijk en zonder naastenliefde, gevaarlijk, verdiend een aparte behandeling, etc.
Blogs zoals van Maurice de Hond etc tonen scherp aan dat er een verdeeldheid gaande is op basis van overdreven paniek en angstzaaierij om aantallen doden, vaccinaties, mutaties, icopnames, besmettingen, boosters.. En dat blijft maar doorgaan. Steeds wordt er weer een nieuwe reden aangebracht. Maar je moet het wel willen zien natuurlijk.
Ik kan niet wachten tot het punt bereikt is dat mensen de ontmenselijking en ingrijpen van overheden genoeg vinden. Als we dat punt al niet voorbij zijn.. Ik vind het wel zorgelijk en tegelijk verbazingwekkend dat alles maar zo gedwee opgevolgd wordt.

Ik heb niets met complotten, 5G en allerlei larie, maar onderhand gaat het er op lijken dat er wel ergens een onderliggende agenda is. Want waarom kunnen we eindelijk niet eens terug naar normaal nu de gestelde doelen bereikt zijn? Waar is het eindpunt dán?
Ik begrijp daarom ook wel dat alles tegengeluiden en demonstraties wegwuiven en verbieden alleen maar het wantrouwen versterkt.

In september alles loslaten? No way. Tegen die tijd lopen de besmettingen en het repro cijfer weer teveel op en vertellen Rutte en de Jonge dat het 'het echt niet kan..' En zo gaat het maar door. Hoelang?
Laatst gewijzigd door Dorpeling op 21 aug 2021 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Zie het Lam Gods, Dat de zonde der wereld wegneemt! Joh. 1:29

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor gravo » 21 aug 2021 10:50

Antoon75 schreef:(...) neem bv. een blootmodel jong gezond en levenslustig
https://pnws.be/blootmodel-overlijdt-na ... n-foto/(...)


Ik heb nooit zo'n zin om alarmistische berichten (die mij moeten overtuigen van de waarheid van een dubieuze claim) helemaal na te lezen. Maar in dit geval toch even gedaan. En wat staat er in het artikel dat je aanhaalt betreffende dit geval?

"Op 22 mei overleed Stephanie aan een hersenbloeding, die wellicht – verder onderzoek moet dit bevestigen – het gevolg was van het vaccin. Zij was voor het vaccin kerngezond, en had geen onderliggende aandoeningen."

Wellicht, wellicht, wellicht, het stopwoordje van de riool- en roddelpers. Het is dus weer louter speculeren.
En dan sluit jij af met de angstige en suggestieve zin: "...wie zal zeggen wat ons nog te wachten staat".
Triest als je het lekker vindt om andere mensen schrik aan te jagen.

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Dorpeling
Luitenant
Luitenant
Berichten: 682
Lid geworden op: 14 mei 2018 19:14

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Dorpeling » 21 aug 2021 10:53

gravo schreef:Triest als je het lekker vindt om andere mensen schrik aan te jagen.

gravo

Want schrik houdt niet al de hele wereld zo'n 18 maanden in z'n greep?

Het is overigens gewoon de waarheid dat we in steeds grotere mate te maken krijgen met hersenbloedingen en hartproblemen. Zal dat allemaal puur 'toeval' zijn? Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Zie het Lam Gods, Dat de zonde der wereld wegneemt! Joh. 1:29

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor gravo » 21 aug 2021 10:58

Dorpeling schreef:Want schrik houdt niet al de hele wereld zo'n 18 maanden in z'n greep?

Het is overigens gewoon de waarheid dat we in steeds grotere mate te maken krijgen met hersenbloedingen en hartproblemen. Zal dat allemaal puur 'toeval' zijn? Ik denk het eerlijk gezegd niet.

Bron?
Ik geloof niemand meer. Voor hetzelfde geld ben je een wappie!

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor MoesTuin » 21 aug 2021 12:07

Zo is dat Gravo.
Dit topic is net zoals al die bla bla blaat bladen en iedereen denkt het te weten maar niemand weet het 8)
Wat vraagt de Heere in deze aan ons en onze houding hierin?
En dan in het perspectief geplaatst dat ons menselijk denken zo ienie minnie beperkt is tegenover de Alwetende alles omvattende God.
"onrustig is het hart totdat het Rust vind in God"
Gelukkig de mens die alles kan loslaten in Hem.
Ik leef mijn leven blijmoedig en weet mij beveiligd in Hem hoe dan ook.
Gewoon 2 keer gevaccineerd....3e neem ik ook wel als t moet :mrgreen:
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten