Sars, Mers, Corona...

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 15 aug 2021 18:03

meribel schreef:Dat is een bijzondere theorie die je neerlegt ook wel wat conplotdenkerig hoor


Ik zie dat totaal niet; het is 'gewoon' zoals men politiek bedrijft. Je houdt zo lang mogelijk je kruit droog.

Maar in maart hadden ze nog een rapport waarin de ze kans onwaarschijnlijk achtten en nu na onderzoek van het virus niet meer. Dus china politiek lijkt er los van te staan. Want china had dan al kunnen zeggen ‘ in maart vonden jullie het geen optie ‘


'Onwaarschijnlijk' is niet hetzelfde als 'geen optie'
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor ben db bd » 15 aug 2021 18:04

dit wil ik ook nog even overgenomen hebben, wellicht voor later?:
ADE’s zijn historisch zo ongeveer de ergste nachtmerrie voor virologen, omdat je eigen immuuncellen geïnfecteerd raken en virusdragers worden, waarmee precies het tegenovergestelde wordt veroorzaakt als waar het ‘vaccin’ voor bedoeld is. De Covid-19 injecties maken veel mensen dus extra kwetsbaar voor (ernstige) ziekte en voor levensbedreigende (auto-)immuunreacties.

( Antibody Dependent Enchancement (ADE) van een infectie is een veiligheidskwestie voor vaccin strategieën,)
Het originele Wuhan virus wekte in vitro (in een lab) ADE’s op, maar (nog) niet in vivo (in mensen). Dat originele (veronderstelde) virus – waartegen sinds begin dit jaar ‘gevaccineerd’ wordt – is echter allang verdwenen.

ik wil er nog één ding over nazeggen, verder moeten jullie je zelf maar met kennis verrijken, inzake de 'achterkant' van het gelijk:
Wat blijkt nu: versterkende antilichamen blijken veel eerder op te treden bij de huidige Delta varianten, omdat ze de binding van het spike eiwit – waar iedere vaxxer er dankzij de injecties biljoenen van in zijn bloed en organen heeft – aan de celmembranen versterken. Daar waar de balans tussen neutraliserende en bevorderende antilichamen in vaxxers bij het Wuhan virus in het voordeel van de eerste (en daarmee veilige) soort was, blijkt bij de huidige Delta varianten het omgekeerde het geval.
Het gaat echt steeds verder hoor. Wat kan een lab-virus strategisch zijn in een BBB- 'oorlog' hè? In wat voor een eindtijd leven we...

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 15 aug 2021 18:08

ben db bd schreef:bedoelt u nou echt niet te zeggen, dat u! mijn schrijven hypocriet acht te zijn.? (u, reeds zo veel op het forum gezegd hebbende).
Was u het zelf overigens niet, die vertelde dat Ivermectine al een heel oud paardenmiddel (letterlijk) is? (anders was het Mortlach).


Als je mij toch noemt... Ik wacht nog steeds op een bron uit de mainstream media over die 'torenhoge boetes' die de overheid nepnieuws zou gaan opleggen. Heb je nog niks kunnen vinden?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 15 aug 2021 18:25

ben db bd schreef:ik wil er nog één ding over nazeggen, verder moeten jullie je zelf maar met kennis verrijken, inzake de 'achterkant' van het gelijk:
Wat blijkt nu: versterkende antilichamen blijken veel eerder op te treden bij de huidige Delta varianten, omdat ze de binding van het spike eiwit – waar iedere vaxxer er dankzij de injecties biljoenen van in zijn bloed en organen heeft – aan de celmembranen versterken. Daar waar de balans tussen neutraliserende en bevorderende antilichamen in vaxxers bij het Wuhan virus in het voordeel van de eerste (en daarmee veilige) soort was, blijkt bij de huidige Delta varianten het omgekeerde het geval


Het blijft grappig dat je meerdere malen van harte erkent geen enkel verstand te hebben van virussen en het immuunsysteem, om vervolgens met de grootste nonsens te komen over virussen en het immuunsysteem.

Ik kan je vertellen dat er in mijn bloed geen enkel spike-eiwit meer te vinden zal zijn hoor. Want het immuunsysteem heeft die dingen al lang opgeruimd. Zelfs als wat je daar aan larie bralt waar zou zijn, wat het niet is.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor meribel » 15 aug 2021 20:54

ben db bd schreef:dit wil ik ook nog even overgenomen hebben, wellicht voor later?:

( Antibody Dependent Enchancement (ADE) van een infectie is een veiligheidskwestie voor vaccin strategieën,)
Het originele Wuhan virus wekte in vitro (in een lab) ADE’s op, maar (nog) niet in vivo (in mensen). Dat originele (veronderstelde) virus – waartegen sinds begin dit jaar ‘gevaccineerd’ wordt – is echter allang verdwenen.

ik wil er nog één ding over nazeggen, verder moeten jullie je zelf maar met kennis verrijken, inzake de 'achterkant' van het gelijk:
Wat blijkt nu: versterkende antilichamen blijken veel eerder op te treden bij de huidige Delta varianten, omdat ze de binding van het spike eiwit – waar iedere vaxxer er dankzij de injecties biljoenen van in zijn bloed en organen heeft – aan de celmembranen versterken. Daar waar de balans tussen neutraliserende en bevorderende antilichamen in vaxxers bij het Wuhan virus in het voordeel van de eerste (en daarmee veilige) soort was, blijkt bij de huidige Delta varianten het omgekeerde het geval.
Het gaat echt steeds verder hoor. Wat kan een lab-virus strategisch zijn in een BBB- 'oorlog' hè? In wat voor een eindtijd leven we...


Nou dit klinkt ingewikkeld maar ik kan er geen touw aan vastknopen


Ik dacht dat je vroeger bouwvakker was trouwens maar misschien toch infectioloog?

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23592
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 15 aug 2021 21:09

[-X
meribel schreef:Nou dit klinkt ingewikkeld maar ik kan er geen touw aan vastknopen


Ik dacht dat je vroeger bouwvakker was trouwens maar misschien toch infectioloog?


Als je een beetje kan metselen weet je natuurlijk ook alles over de bouwstenen van het menselijk lichaam :-)

Ben db bd schreef: In wat voor een eindtijd leven we...


Als je alle onzin van Xandernieuws gelooft is het idd verschrikkelijk! Als je iets meer in feiten geinteresseerd bent is het ook wel pittig maar niet zo extreem zwaar. Daarom proberen we je met feiten te overtuigen, omdat we het beste met je voorhebben…
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23592
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 15 aug 2021 21:17

ben db bd schreef:bedoelt u nou echt niet te zeggen, dat u! mijn schrijven hypocriet acht te zijn.? (u, reeds zo veel op het forum gezegd hebbende).


Ja want een vaccin dat uitgebreid getest is op veiligheid en veilig gebleken verwerp je en een paardenmiddel met dubieuze bijwekingen ga je aanprijzen….:


Was u het zelf overigens niet, die vertelde dat Ivermectine al een heel oud paardenmiddel (letterlijk) is? (anders was het Mortlach).
Inzake de beproeving van de nieuwe mRNA injecties verschillen we mogelijk grotelijks van mening. Tenminste als we de inmiddels bekende huidige schadegevallen nog niet openlijk openbaar wensen te erkennen.
Waren ze ook niet nog slechts tijdelijk toegestaan, zonder verantwoording nemen van de bigFarma? (zoiets las ik wel)
(en probeert u nou ook eens 'vind' te schrijven i.p.v. uw eeuwige 'is' ?) En wat is de 'doorgaande' mening? De verplichte mainstream?
En ja, deze discussie valt buiten mijn competentiegebied, dus i.p.v. 'een beetje over nadenken', luister ik liever naar onafhankelijke deskundigen. Zou dat voor u nou ook niet zinniger zijn, dan dom achter de massa aan te hobbelen? (dat is wél om over na te denken.)


We willen feiten. Waar zijn die vele slachtoffers door de vaccinaties? Dat moet in de bevolkingsgroei / sterftecijfers te zien zijn he. Maar dat is niet zo. Ik kan heel veel mensen die zijn gevaccineerd en niemand die opeens is overleden of allerlei dubieuze klachten heeft gekregen. Je kan wel vanalles roepen maar we willen bewijzen zien die niet op dubieuze sites vol leugens staan maar verifieerbaar zijn. Zolang je die niet kan geven hoop ik inderdaad dat is het ene was wat je ons hier nog wilde nageven en het daar bij laat.
Laatst gewijzigd door Marnix op 16 aug 2021 06:51, 1 keer totaal gewijzigd.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor gravo » 15 aug 2021 22:22

=;

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 15 aug 2021 23:45

Ik ben de naam even kwijt, maar er is een bekende psychologische bias, een vooringenomenheid, om als er iets groots en schokkends gebeurt, mensen geneigd zijn te om daar kwade opzet achter te zoeken. Het kan niet zomaar gebeuren; er MOET wel een menselijk handelen achter zitten. En er is niet veel groters en schokkender dan een wereldwijde pandemie met talloze slachtoffers en sociale onrust.

Complot-sites maken handig gebruik van deze bias, omdat mensen nu eenmaal geneigd zijn hun complot te geloven over het scenario dat het gewoon domme pech/iets natuurlijk was.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Antoon75

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Antoon75 » 16 aug 2021 05:17

Het is pertinent niet waar dat Xander allemaal onzin verkoopt, wel zijn er aardig wat uitschieters dat zij dingen zien die er niet zijn, er is weleens excuses.
Zij participeren ook op deskundigen van velerlei slag, zij halen ook voorbeelden en onderzoeken aan, een ding weet ik zeker, als er geen alternatieve sites waren hadden veel mensen niet de kennis die er nu is om weerstand te bieden tegen het virus en hoe gezond te blijven, zij komen gewoon vaak met concrete onderbouwde inhoud en tips, ook zagen zij vaak van tevoren wat er mis zou gaan.
Iedereen moet maar weten waar hij of zij zijn info haalt, bedenk wel dat van overheidswege de ene ramp na de andere kwam met hun walgelijke onzin besluiten zoals binnenblijven waardoor het virus vrij spel had , zij zijn verantwoordelijk voor veel doden, Maurice de Hond bv. was wakker van het begin af aan en hoeveel hoon heeft hij niet gehad, nu moeten ze hem wel gelijk geven inzake de besmettingskansen, ongelooflijk zielig, ze zijn absoluut niet begaan met je gezondheid maar meer met hun eigen ego

Complot-sites maken handig gebruik van deze bias, omdat mensen nu eenmaal geneigd zijn hun complot te geloven over het scenario dat het gewoon domme pech/iets natuurlijk was.
Zo zit het niet, ik zal je even uit de droom helpen, door hun wispelturige besluiten van regering en instanties kunnen veel mensen niet anders meer denken dan dat er een complot is, de instanties werken het zelf in de hand, dus zo gek is het nog niet om dat te denken.
Mortlach ik zou als ik jou je vooringenomenheid maar even laten varen en de zaak van 2 kanten bekijken.

Ja ik ben Antoon van vroeger, door die rare reclame bleef ik weg, nu ben ik er weer , of ik veel kom weet ik niet, ik heb het op studeren en niet op reclame, reclame die overigens niet bij Xander is.
Je zal ook je ogen open moeten doen beste jongen inzake vaccindoden en een beetje minder arrogant graag
https://pnws.be/blootmodel-overlijdt-na ... ccin-foto/
ook wordt nu toe gegeven dat er veel doden zijn na het vaccin van enkele weken tot een paar dagen tot een uur na het toedienen, ik heb het gevoel dat je het wel weet maar verdringt.
Laatst gewijzigd door Antoon75 op 16 aug 2021 06:08, 2 keer totaal gewijzigd.

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Memmem » 16 aug 2021 05:35

meribel schreef:Er zijn serieuze studies naar ivermectine gaande hoor net als in het begin ook naar hydroxychlorequine een bekend anti malaria medicijn. Ons ziekenhuis deed mee aan die studie en het was echt troep. Mensen werden niet sneller beter en ze kregen afgrijselijke nachtmerries en angsten. Ja en diaree. Dat was echt niet leuk
Oh en er was ook een studie of het tb vaccin zou werken heeft ons ziekenhuis ook aan meegedaan onder alle verpleegkundigen maar bleek ook niets te doen volgens mij
En remdesivir hebben we ook een tijd gegeven

Maar goed in het ziekenhuis proberen ze alles hoor maar wel in klinische studies en tot nu toe weinig bewijs voor ivermectine en veel bewijs voor corticosteroiden en dat is in ieder geval standaard samen met hoge dosis anticoagulantia, sinds dat startte voorkwam ook veel complicaties



Maar er schijnen mensen online in azie ivermectine te bestellen. Onbegrijpelijk voor mij als je dat in durft te nemen maar niet het vaccin. Ik zou dat niet durven in ieder geval, weet jij veel of er in die stripjes zit wat er opstaat

https://www.isala.nl/nieuws/hydroxychloroquine-mogelijk-wel-effectief-tegen-corona/

Antoon75

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Antoon75 » 16 aug 2021 05:54

Ja want een vaccin dat uitgebreid getest is op veiligheid en veilig gebleken verwerp je en een paardenmiddel met dubieuze bijwekingen ga je aanprijzen….: aldus Marnix
Geloof je het zelf, dit kan dus niet het is niet goed getest en zeker niet voor de lange termijn. kan ook niet, er kleeft dus een risico aan. Medicijnen vertrouw ik ook niet altijd, maar er zijn goede resultaten.

vraagje aan de moderatie, kunnen jullie mijn oude account verwijderen indien dat nog bestaat, ik kwam er niet in daarom heb ik opnieuw geregistreerd.
bij voorbaat dank


Antoon75

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Antoon75 » 16 aug 2021 08:16

Hydroxychloroquine, ik heb er niets mee gewoon omdat ik een uitstekende weerbaarheid heb, ook homeopathie zegt mij niets, maar ik ben niet iedereen, mensen die wel vatbaar zijn en om de een of andere reden niets kunnen of willen doen met de aangeboren weerstand raad ik wel medicijnen aan boven een vaccin waarvan we niet alles weten.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23592
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 16 aug 2021 09:24

Antoon75 schreef:Ja ik ben Antoon van vroeger, door die rare reclame bleef ik weg, nu ben ik er weer , of ik veel kom weet ik niet, ik heb het op studeren en niet op reclame, reclame die overigens niet bij Xander is.
Je zal ook je ogen open moeten doen beste jongen inzake vaccindoden en een beetje minder arrogant graag
https://pnws.be/blootmodel-overlijdt-na ... ccin-foto/
ook wordt nu toe gegeven dat er veel doden zijn na het vaccin van enkele weken tot een paar dagen tot een uur na het toedienen, ik heb het gevoel dat je het wel weet maar verdringt.


We hadden het volgens mij over "veel doden". Maar ik ken er geen een. Dat er een paar voorbeelden zijn (op miljoenen prikken) van bloedproppen is bekend en het is een van de redenen dat jonge mensen geen AstraZeneca meer krijgen. En als jij daar dan een voorbeeld van weet te vinden (waarbij nog niet eens vaststaat of het vaccin de oorzaak is en of er andere onderliggende oorzaken zijn, prima. Maar het staaft totaal niet het idee dat er heel veel doden vallen als gevolg van de vaccinaties... wat grote onzin is. Ik ken er geen een. Overigens wordt dat heel exact bijgehouden, die cijfers zijn bekend en dan weet je dat het heeeeeeeel sporadisch voorkomt. En sinds met daarom geen AstraZeneca meer aan jongere mensen geeft wordt dat alleen maar minder....

Hydroxychloroquine, ik heb er niets mee gewoon omdat ik een uitstekende weerbaarheid heb, ook homeopathie zegt mij niets, maar ik ben niet iedereen, mensen die wel vatbaar zijn en om de een of andere reden niets kunnen of willen doen met de aangeboren weerstand raad ik wel medicijnen aan boven een vaccin waarvan we niet alles weten.


Van het vaccin weten we een stuk meer dan van Hydroxychloroquine als middel tegen corona.... :roll:

Ja want een vaccin dat uitgebreid getest is op veiligheid en veilig gebleken verwerp je en een paardenmiddel met dubieuze bijwekingen ga je aanprijzen….: aldus Marnix
Geloof je het zelf, dit kan dus niet het is niet goed getest en zeker niet voor de lange termijn. kan ook niet, er kleeft dus een risico aan. Medicijnen vertrouw ik ook niet altijd, maar er zijn goede resultaten.


Ik spreek je nog wel een keer als je ziek wordt of zo... En als je denkt dat je de lange-termijn-bijwerkingen van een vaccin pas na een mensenleven weet heb je duidelijk niet zoveel van vaccins / medicijnen gegrepen.... :roll: Welkom terug trouwens :-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten