Afslanken deel 4

Moderators: Memmem, Moderafo's

kirsten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1163
Lid geworden op: 28 jul 2007 16:54

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor kirsten » 18 okt 2010 16:36

Ik vind het heerlijk dat mijn eetpatroon veranderd is. Voel me echt veel beter.
Van de week wel een stuk taart op. Morgen ben ik jarig, dus ik ga precies genoeg appelflappen bakken, want dan moet je ze verplicht opeten. Wel ga ik morgen lekker er van genieten en ook wat lekkere hapjes maken. Maar woensdag weer normaal eten hoor.

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor Spons » 18 okt 2010 17:21

Mortlach schreef:
Spons schreef:zo ik heb er 7 kilo af, gaat langzaam maar gestaag, zit nu op 92 , kilo, nog minimaal 7 te gaan !


Hee, we zitten zo'n beetje in dezelfde situatie.

Voor ik naar Ierland ging woog ik 97,5. Toen ik begon met sporten op de sportschool nog 95. Nu na 6 weken sporten is het 92,2 kg. Mijn vetpercentage is in 6 weken van 25,4 naar 22,6 gegaan. 3 kilo vet eraf gefietst in 6 weken. :mrgreen:

Ik heb nu het 'huiswerk' mee gekregen meer te strekken, want mijn spieren en pezen in mijn benen staan zo strak als pianosnaren. En zeer dat dat strekken doet....


Tsja , benieuwd hoe je er dan uit ziet als je straks nog meer bent afgevallen ! Ga je met dat vet de slootjes in Berkenwoude vullen ....

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor Mortlach » 18 okt 2010 17:43

Spons schreef:
Mortlach schreef:Voor ik naar Ierland ging woog ik 97,5. Toen ik begon met sporten op de sportschool nog 95. Nu na 6 weken sporten is het 92,2 kg. Mijn vetpercentage is in 6 weken van 25,4 naar 22,6 gegaan. 3 kilo vet eraf gefietst in 6 weken. :mrgreen:

Ik heb nu het 'huiswerk' mee gekregen meer te strekken, want mijn spieren en pezen in mijn benen staan zo strak als pianosnaren. En zeer dat dat strekken doet....


Tsja , benieuwd hoe je er dan uit ziet als je straks nog meer bent afgevallen ! Ga je met dat vet de slootjes in Berkenwoude vullen ....


Hoe ik er dan uitzie? Behoorlijk sexy mag ik hopen :wink: Een vetpercentage van rond de 15 zou ideaal zijn. Dan zou ik nog 9 kilo vet kwijt moeten raken. Minder als ik meer spier aankweek, en ik vind dat wel mooi, lekker brede schouders en zo'n groef tussen je navel en je borstbeen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor Mortlach » 21 okt 2010 16:20

Ondertussen is mijn trainingsschema aangepast, wat meer gericht op spieren kweken. Op eigen verzoek, uiteraard. Dat is allemaal erg leuk maar behoorlijk intensief en ik was even vergeten hoeveel spierpijn je ervan krijgt.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor Evelien » 21 okt 2010 17:31

k heb deze week een behoorlijke baal week, voel me mega moe (al een tijdje). Niet dat ik chocola enzo ben ga eten maar qua beweging niet zo. Weinig energie om naar buiten te gaan fietsen. k Ben niet aangekomen (dat scheelt weer). Misschien vanavond nog even fietsen.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23566
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor Marnix » 22 okt 2010 12:52

Dat kan. Je moet jezelf over die drempel heen werken... en dan krijg je van energieke dringen doen weer nieuwe energie. Wat dat betreft is energieke dingen doen een investering die zich dubbel en dwars terugbetaalt. Succes!!!!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor Evelien » 22 okt 2010 13:28

Ik twijfelde vandaag of ik met de auto of met de fiets naar m'n werk zou gaan. Toch maar de fiets gepakt en lekker gewandeld. Straks maar even met de fiets boodschappen doen.

k stond vanochtend op de weegschaal. =D> (7,9 kg kwijt).

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor Evelien » 27 okt 2010 10:55

k sta nu echt stil, k begrijp het gewoon niet. Eet gezond en beweeg zeker meer dan half uur tot een uur per dag (soms nog meer).

Ik ga vanaf nu gewoon bij houden wat ik eet en drink.

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor kwebbel » 27 okt 2010 11:19

ik stond ook even stil hoor, dat is echt helemaal normaal. Als je volhoudt dan zal het zeker wel lukken! Succes!!!
ik heb sinds gisteren de wii active (geen wii fit) met allerlei oefeningen, heb al een uur gesport in 2 dagen en al over de 200 caloriën verbrand!! :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor cornelia77 » 27 okt 2010 13:02

Jaha....een nieuwe weegschaal. Leuk is dat...Dacht dat een kilootje of zeven afvallen wel genoeg was, geeft die nieuwe weegschaal vijf kilo zwaarder aan!
Hij geeft ook een indicatie van je vetpercentage, was schandelijk hoog.
Hmmm, leuk zo'n nieuw ding.

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor kwebbel » 27 okt 2010 13:06

uit het raam smijten dat ding :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor jamillah » 27 okt 2010 13:19

De weegschaal van mijn ouders gaf ook minder aan, ik was de eerste dag van mijn huwelijk drie kilo gegroeid. :mrgreen:

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor kwebbel » 27 okt 2010 13:49

dat doe je goed :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor MissF » 27 okt 2010 15:19

Heerlijk he Kwebbel, ik blijf het ook leuk vinden. Ik stel hem dan in op 150 kcal verbranden, en doe dat dan elke dag. maar met een beetje flink dansen, haal ik die kcal makkelijk binnen de 10 minuten. Dat doe ik wel elke dag, en op vrijdag in de sportschool dan een uur lang. Echt heerlijk voel ik me erdoor!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor Evelien » 27 okt 2010 16:12

Wat is het verschil tussen die Wii's?

Als ik het zo lees enzo op internet, ik begrijp er niks van. Maar dan heb je ook een (groot) beeldscherm/tv nodig? of kan het ook via een laptop (misschien een domme vraag).


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten