Moderators: Memmem, Moderafo's
Jannoek schreef:ik had donderdag ook al een reactie getypt, maar die is door de storing verdwenen... poging 2
Ik had ook altijd last van bloedverlies tussen menstruaties in.. Op dat moment menstrueerde ik ook om de twee weken, en met een week had ik dus al weer tussentijds bloedverlies. Schijnbaar had ik een kleine bloeding tijdens de eisprong. Ik ben daar ook mee naar de huisarts geweest en heb toen de pil voorgeschreven gekregen (ik was toen nog maar 15 ofzo). Daar ben ik na 2 jaar mee gestopt en toen ging het eigenlijk aardig goed. Maar na een poosje begon ik weer steeds onregelmatiger te menstrueren, het bleef maaaanden weg, (waarmee ik ook naar de huisarts bent geweest, maar waar ze niks aan deden 'want je bent jong') en toen kwam het terug. 4 weken achter elkaar, super hevig. Ik was k-a-p-o-t. Heb toen ook medicijnen gekregen om het te stoppen, want uit zichzelf zou het niet meer stoppen omdat het één of ander foutje was (kweet geen naam of zo). Na die medicijnen bleef het weer lang weg, en daarna kwam het weer lang terug. Ik heb toen (vorig jaar) weer de pil voorgeschreven gekregen, voor min. 4 jaar. In november begon ik weer te rommelen (ik had doorbraakbloedingen terwijl ik midden in de 1e strip zat). Nu een nieuwe pil, en eindelijk gaat het wat beter . Wel menstrueer ik nog heel heftig en altijd min. 8 dagen...
@ topicstarter: ik weet niet wat het bij jou precies kan zijn... maar ga iig naar je huisarts! 't komt vaker voor dan je misschien denkt.. Succes!
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten