Tja, dan ben ik misschien hard, maar als je echt wilt, dan moet je toch wel gaan bewegen en gezond koken. En dat hoeft helemaal niet duur te zijn. Ik koop mijn groenten echt niet duur, en doe met een zak aardappelen heel lang. Bij de AH koop je trouwens een kilozak aardappels, die krijg je vast wel op.
En een bloemkool niet te groot kopen, en dan gewoon 2 dagen hetzelfde eten. Nu eten we hier wel met zijn 2,5en, maar als er iets over blijft gaat het de koelkast in en eens per week eten we restjes. Dus we eten 2 keer per week witlof ofzo, soms. Als je dat gewend bent is er niks ergs aan. En dan is het ook niet duur, doordat je 1 dag niks hoeft te kopen. Toen wij trouwens net getrouwd waren kookte ik elke dag voor 5 euro voor ons samen, inclusief vlees. Als je dus 2 dagen hetzelfde zou eten in een week, kom je dus op 2,50 per dag uit. Dan is een beetje pizza duurder

gezond leven is hier zelfs goedkoper, want ik koop geen koekjes enzo meer, minder melk, minder vla. Scheelt allemaal toch ook weer.
Dus je kunt wel zeggen: bewegen lukt niet, gezond koken niet. Maar nee, dan val je niet af. En als je af wilt vallen moet je doorzetten.
Ik val nog best lekker af. Bijna een kilo per week gemiddeld, al is het einde nog niet helemaal in zicht. Nog 7 te gaan, en liefst 9. Dus ff doorgaan nog
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...