Moderators: Memmem, Moderafo's
Mortlach schreef:Altijd als ik een tijdje op hometrainers zit, 'ontdek' ik dat je niet alleen kracht kunt zetten bij het neertrappen, maar ook bij het omhooggaan. (vanwege die beugeltjes waar je voeten inzitten). Dat is fijn, maar nu doen mijn benen wel zeer
Gisteren trouwens nog 35 baantjes (van 18 meter) gezwommen.
Gerdien B. schreef:Sinds 2 weken ben ik ook weer gaan zwemmen. gewoon 1 of 2 keer per week.
We gaan het bad niet uit voor er 50 banen gezwommen zijn van elk 25 meter![]()
Zit er over te denken om het vanavond weer te doen. Kan ik daarna lekker als een blok slapen
Gerdien B. schreef:het is er toch niet van gekomen helaas. Dus volgende week weer nieuwe ronde en nieuwe kansen. Ik zwem al van jongs af aan en in redelijk aantallen baantjes. Vroeger met mijn zus en laatste jaren alleen. Heerlijk vind ik het!
Mortlach schreef:Gerdien B. schreef:het is er toch niet van gekomen helaas. Dus volgende week weer nieuwe ronde en nieuwe kansen. Ik zwem al van jongs af aan en in redelijk aantallen baantjes. Vroeger met mijn zus en laatste jaren alleen. Heerlijk vind ik het!
Nu ik aan de antibiotica zit en redelijk over mijn borstholteontsteking/longontsteking heen aan het raken ben, kan ik ook weer lekker gaan trainen, want ik mis het stiekem toch wel als ik niet kan gaan.
Ik werk zo hard dat ondertussen langzaam mijn buikspieren zichtbaar worden (als ik heul hard aanspan dan hè) en er ook langzaam een groef ontstaat over mijn borstbeen. Stoer!
schaapje schreef:Mortlach schreef:Ik werk zo hard dat ondertussen langzaam mijn buikspieren zichtbaar worden (als ik heul hard aanspan dan hè) en er ook langzaam een groef ontstaat over mijn borstbeen. Stoer!
Een "wasbord" noemen ze datstoer hoor
petra85 schreef:ik heb ook zo'n groef op m'n borstbeen
m'n litteken
Evelien schreef:Goed bezig...
Hier gelukkig nog maar 3 kilo aangekomen.
Mortlach schreef:Evelien schreef:Goed bezig...
Hier gelukkig nog maar 3 kilo aangekomen.
want zwanger? Sorry, ik volg de zwangerschaps- en kind & gezinstopics niet zo.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten