Moderators: Memmem, Moderafo's
essieee schreef:Okay...dus alleen een zogenaamde herstel of conditie training...red het vandaag nog niet zonder pijnstillers...en die neem ik normaal al nooit!
Mortlach schreef:
Hola, wacht. Als je pijnstillers nodig hebt tegen de spierpijn, dan durf ik je geen advies meer te geven., want zo heftig heb ik het nog niet meegemaakt. Dan moet je je toch eens afvragen wat je precies hebt gedaan en zou ik inderdaad gewoon wachten tot het overgaat (als het na een dag of 2-3 nog aanhoudt is er iets meer aan de hand).
parsifal schreef:Na een maandagavond squatten rond de 65 kg (waar ik mijn vorm met heel veel moeite kon houden) is het geen goed idee om op dinsdagmorgen 6 km te rennen. Ik kan amper traplopen nu. Misschien moet ik toch maar overwegen om of het hardlopen of het squatten uit het programma te gooien.
essieee schreef:Ben gisteren voor het eerst wezen hardlopen, en vandaag....ongekend wat een spierpijn!
Als dat morgen zo nog is is het dan beter het hardlopen uit te stellen of kunje met wat spierpijn best rennen?
Mortlach schreef:Nee, uiteraard, maar een beetje beweging is wel beter dan stil blijven zitten. Daar raakt alles alleen maar vaster van.
paprikameisje2 schreef:iemand tips tegen kramp? HEb al van alles geprobeerd.. Gister had ik enom veel zin, lekker weer een avond er flink tegenaan! en was het gewoon nodig.
Ik ben nog geen kwartier bezig, na een lange warmingup... en tjakka, kramp in mn kuiten... dus de kramp wegfietsen....na een kwartier ging het weer, maar toch niet, na vijf min was het weer mis...
tot tien min voor de tijd.. afstappen is tegen mijn principes.... rustig maar rond getrapt, laatste tien min volle, volle bak.. en net voro het eind ging het weer mis!
Dus.. een prut avond en ik kom meer sjago thuis dan dat ik ben gegaan, zo sporten is niks aan!
Marloes1g schreef:@Mortlach, ik had mijn zoon van 20 jouw "uitslooffilmpje" van 25 aug. laten zien.
Gisteravond heeft hij zich ook "uitgesloofd"maar dan met 20kg vertelde hij helemaal trots.
3 setjes van 10![]()
Pffffffffffff en ik vind het niks die keiharde spierballen.
Mens schreef:
De enige tip tegen kramp is ervoor zorgen dat je niet zo intensief traint. Uit je bericht maak ik op dat je jezelf enorm pusht en het uiterste van je lichaam vergt. Dat kun je natuurlijk wachten op kramp. Voortaan gewoon verstandiger (= minder intensief) trainen!
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten