Mortlach schreef
Ik dacht toch dat het buiten kijf stond dat Rusland.....
Dat ontken ik niet en dat betwijfel ik ook niet.
Mijn punt derhalve was en is; dat er geen stembusfraude is gepleegd. Tenminste, daar is geen enkel bewijs van. Staten waar het " to close to call " was hebben iedere stem nageteld.
In Rusland bijv. behaald Poetin met gemak 80 tot 90% van de stemmen. Dat is niet omdat men daar zo stemt maar wel omdat daar grove schendingen zijn tov tegenkandidaten, persvrijheid, en andere zaken die het licht liever niet aanschouwen.
Ik spreek nog vele Amerikanen met wie ik samengewerkt heb, met wie ik goede contacten had en nog heb die op de NAVO basis in 't Harde werkzaam waren en waar ik ook nog wel eens vanuit defensie werkzaam moest zijn. Het betreft, blanken en gekleurden, officieren en soldaten, republikeinen en democraten, van Noord tot Zuid, van Oost tot West, dus ik mag ervanuit gaan dat ik redelijk goed op de hoogte mag zijn wat er zich in de USA afspeeld.
Tenslotte nog dit en dat is mijn persoonlijke mening: de NL pers is zo anti Trump als maar kan waardoor er een erg gekleurde visie wordt weergegeven van wat er zich in de USA afspeeld. Niet alleen politiek, ook economisch rasciaal enz, enz. Tegenstanders van DT worden in het zonnetje gezet, iedere letter van DT gewogen, maar zijn achterban wordt HIER niet gehoord.
Dit is niet persoonlijk op jou, Mortlach.
Maar ik proef hier soms dat men mijn letters hier soms erg aanstootgevend vindt.
Een ieder mag zijn/haar mening uiten, en helaas zijn er mensen die het maar al te prettig vinden om meningen van anderen onderuit te halen, terwijl men dat doet met oogkleppen op!!
ongerechtigheden hadden de overhand over mij, maar onze overtredingen die verzoent Gij