Petra777 schreef:@mortlach dat is inderdaad ambitieus, maar met trainen gaat het vast lukken. Hoe gaat het met de push-ups
Erg goed, minder dan 700 nog en ik heb ruim de tijd om dat te doen.
Moderators: Memmem, Moderafo's
Petra777 schreef:@mortlach dat is inderdaad ambitieus, maar met trainen gaat het vast lukken. Hoe gaat het met de push-ups
Afat82 schreef:He Mortlach, ff off-topic...woon je in Cork zelf?? Ik ben in juni 12 dagen in Ierland en kom ook nog in Cork (county en city)...
Afat82 schreef:Gaaf!
Afat82 schreef:Ja, ik woon in een gehuchtje in de provincie Utrecht, maar werk wel in Utrecht-city.
Woon je in het centrum van Cork of wat meer buitenaf? Ben vorig jaar in de International Youth Hostel geweest, weet de straatnaam ff niet meer uit mijn hoofd, maar in ieder geval redelijk dichtbij de City Gaol. Ben al tijdje gefascineerd door de vroegere Magdalene laundry dat daarachter staat, maar kan helaas niet op fotografeerbare afstand komen, dus dit jaar maar weer een poging wagen...
ajl schreef::lol: Dat is inderdaad een probleem. Ik erger mij er ook aan. Helemaal als ze met zn 3en zijn en dan nog breeduit langzaam naast elkaar gaan zwemmen en vervolgens aan de kant enorm gaan beppen, zodat er geen ruimte is om je af te zetten aan de rand.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten