StillAwake schreef:2G houdt in dat een herstelbewijs ook voldoende is voor een "groen vinkje" De hele clou is dat het aantoonbaar moet zijn.
Dat is het nu net. Als je het niet kunt aantonen, of je herstelbewijs verlopen is wil dat niet zeggen dat je niet (meer) beschermd bent. En daarom zou het meetellen van een antistoffen test als toegang ook in aanraking moeten komen. Dat is vast een goedkopere oplossing dan al dat testen steeds.
De grap is dat die 15% momenteel juist de 85% gijzelt met de plannen voor een lockdown. Een beetje nuance mis je wel
Die 15% staat echt niet te springen om een bepaalde bescherming oid hoor, al gooien ze het nu daarop.
Mi is het gewoon een pressiemiddel om het aantal prikken op te krikken. En maar die bangmakerij en stemmingsmakerij. Lampje!!
Mortlach schreef:Wat een belachelijke stunt van die ouders. Die weten toch van te voren dat ZIJ niet naar binnen mogen. De kinderen dan wel sturen terwijl je weet dat die hulp nodig hebben bij het omkleden en dan gaan lopen janken dat het zwembad zo gemeen is... Je moet het maar durven.
Een belachelijke stunt van de overheid. Die weten toch van tevoren dat er kinderen alleen naar binnen en weer naar buiten moeten. Andere optie is van zwemles halen. En dat in een waterrijk land als Nederland... Je moet het maar durven. Zwemles is niet voor je lol hè!!
lammetje schreef:Nee joh dat meen je nietis het echt zo ver dat je gewoon je kind niet mag afdrogen binnen? Sorry maar ik vind dit echt te triest voor woorden. Vooral omdat het nu wel overduidelijk is dat vaccinatie niet voldoende helpt.
Exact, dat is waarom ik twee keer per week mag testen. Morgen weer.. absurd dit. En dan maar hopen dat het een keer raak is. Want anders moet mijn kind ook buiten staan kleumen en mag ik in de auto zitten wachten terwijl mijn kind binnen weet ik wat uithaalt en gevaar van verdrinking loopt. Ouders letten doorgaans op hun eigen kind en helpen waar nodig. Wat nu verhinderd wordt. Personeel heeft wel wat anders te doen (oa codes scannen) en helpt niet. Daarnaast hebben zij ook geen 10 paar ogen. Het is erop wachten dat het ergens goed mis gaat..
Overigens hoor ik ook al van zwembaden dat kinderen niet eens meer alleen naar binnen gelaten worden. Leidt tot gevaarlijke en ongewenste situaties. Die kinderen worden dus gedwongen van zwemles gehaald. Belachelijke situatie en triest ook vooral. Over de ruggen en veiligheid van kinderen de ouders overhalen tot vaccinatie. Hoever ben je dan gezakt.
Cijfers kloppen inderdaad niet meer, dat is wat ik ook al probeerde aan te geven. Maar het is maar net wat je wilt geloven, hè..