Wij hebben een partner abbo en betalen per persoon 34,95 voor onbeperkt sporten (per maand) en hij is 6 dagen in de week open een heel jaar (op feestdagen na denk ik)
Vanavond gaan we weer heb er echt zin in.
Moderators: Memmem, Moderafo's
*Annette* schreef:Hoe gaat het met onze sporters? Wat doen jullie allemaal tijdens het sporten?
Cardio, krachttraining enz.
Wat voor soort sportbroek dragen jullie, ik bedoel dan meer wat voor soort stof?
Ik wil een nieuwe sportbroek, die ik nu heb vind ik zo onprettig zitten met al dat
gezweet. Ik zweet namelijk behoorlijk...
TheKeimpe schreef:Voor de rust in mijn hoofd, als ik me even goed inspan, stopt mijn hoofd met denken, heerlijk, even niet denken.
Petra777 schreef:Sinds een tijdje volg ik lessen body pump. Heel fijn. Ik doe krachttraining om een beetje aan te komen,
met body pump ga je al je spiergroepen langs. Ik wist niet eens waar triceps zaten, maar nu weet ik ook
dat je daar behoorlijk spierpijn kunt krijgen.
Petra777 schreef:Helemaal met je eens! En je wordt inderdaad behoorlijk door de mangel gehaald. Ik merk wel dat het veel meer effect
heeft dan de apparaten. Ik zie zowaar iets van spierballen verschijnen. Mijn hele lichaam voelt gewoon strakker aan en
ik kan het nu ook makkelijker volhouden.
Ik ben ook totaal niet van het dansen en dan is dit ideaal. Bij ons doet er maar één man aan mee. Terwijl je juist bij BodyPump meer mannen zou verwachten....Vind het zelf best stoer, verstand op nul en gewoon doooorgaan. Helpt wel dat er een instucteur bij staat die zegt dat je het best nog acht keer kan.....
Petra777 schreef:Precies, de eerste les had ik ook echt teveel gewicht er aan hangen.. de volgende dag hoefde ik maar naar mijn borstspier te wijzen of het deed al pijn. En als de instructeur zegt: voor meer resultaat kun je bij de lunges ook je voet op de step zetten, dan doe ik dat natuurlijk. Vooral dat: alsjeblieft, laat het ophouden... heel herkenbaar.
Ik sta meestal gewoon te trillen op mijn benen als de lunges en squats geweest zijn. En dan komen de buikspieroefeningen nog. Niet mijn sterkste kant, ik doe meer met mijn rug dan met mijn buik, dus ik doe die wat rustiger en probeer me echt te concentreren op hoe ik ze doe.
Voor snel veel spieren is het niet goed, maar het schijnen wel meer duurzame spieren te zijn? Bij ons deed een keer zo'n wat opgeschoten jongen mee, behoorlijk gepsierd, maar hij hield het echt niet vol. Dat terwijl hij er niet eens zoveel aan had gehangen.
Het is afzien, maar fijn en het resultaat is er inderdaad ook vrij snel. Haal mijn doel ook: ben eindelijk wat aangekomen en dat zit vermoedelijk toch echt in spierweefsel
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast