Marnix mag niet kijken

Moderators: Memmem, Moderafo's
benefietdiner schreef:Marnix mag niet kijken
benefietdiner schreef:
Marnix mag niet kijken
ben db bd schreef:Artsen voor Informatie” en “Artsen voor Waarheid” hebben hun krachten gebundeld met soortgelijke groepen deskundigen over de hele wereld, in de “World Doctors Alliance”. Deze historische alliantie verbindt meer dan honderdduizend medische beroepsbeoefenaars over de hele wereld. Zij onthullen hoe de pandemie de grootste misdaad uit de geschiedenis is, en bieden solide wetenschappelijk bewijs voor deze bewering.
benefietdiner schreef:
1.
95.
Mortlach schreef:Lol @77
Zijn de bewindspersonen verslaafd geraakt aan hun machtsuitoefening?
Geeft wel een beetje het niveau van de vragen aan. 1 dwaas, 100 wijzen enzo...
Je vindt het kinderachtig, maar mijn voorspelling dat die coronapas de hele winter van kracht blijft, komt wel uit.Marnix schreef:Sorry maar dit vind ik een beetje kinderachtig. De maatregels zijn er nog geen twee weken, er is nieuws dat het mogelijk niet na een maand wordt afgeschaft en dan roep je: zie je wel, het is helemaal niet tijdelijk he, ik voorspelde het al. Als men het een paar keer verlengt en bijvoorbeeld in maart afschaft is het nog steeds een tijdelijke maatregel geweest. Ik hoop dat het niet te lang nodig is en je bedoelt zelf ook vast dat het langer duurt dan je wil / hoopt maar na een paar weken roepen dat het natuurlijk niet tijdelijk bedoeld was, ook al zei men dat, maar we hier voor altijd aan vast zitten slaat natuurlijk nergens op.
meribel schreef:Hoezo is dat bewijs dat de coronapandemie voorbij is dan?
Leg uit (want wil het graag geloven, heb er echt geen zin meer in op het werk)
Jullie gaan er allebei vanuit dat de uitspraak "de coronapandemie is weg" hetzelfde betekent als "COVID-19 is weg".Marnix schreef:Onzin, mensen komen weer dichter bij elkaar nu de anderhalve meter afstand is vervallen, is gaan weer naar kantoor, er wordt weer gesport, mensen gaan naar de film, cafe, restaurant etcetera. Allemaal dingen die de afgelopen 1,5 jaar vaak niet mogelijk waren. Om te voorkomen dat mensen een virus op elkaar zouden overdragen. Logisch dat griep nu ook weer meer rondgaat, sterker nog, dat was al wel voorspeld. En de verwachting is (je zag dat bijvoorbeeld ook al bij RS) dan door gebrek aan griep in de afgelopen 1,5 jaar, de inhaalslag wel eens wat heftiger kan zijn. Reden temeer om voorzichtig te zijn met versoepelingen. Hoe je hieruit overigens de conclusie wil trekken dat de coronapandemie voorbij is is me een raadsel. De maatregelen om een virus over te dragen zijn wat meer voorbij maar daarmee is het virus nog niet weg. Nu al, de herfst is net een beetje begonnen en de winter moet nog komen, liggen er nog 130 mensen met 1 aandoening op de IC, 17 procent van het totaaal en dat is al best veel voor een enkele aandoening. En dan gaat het dus om het coronavirus. Als de pandemie voorbij zou zijn zou corona ook niet zoveel druk op de zorg meer geven. Zie reactie van Meribel.
Hoe je het ook wendt of keert, de invoering van de coronapas komt neer op uitsluiting van het sociale leven op basis van je medische status. Daar zit dus vaccinatiedrang aan vast en een tweedeling die je ermee in de samenleving creeert. Je kunt er lacherig over doen, maar dit zijn helemaal geen wenselijke maatregelen, om allerlei redenen.Mortlach schreef:Fijn dat ze weigeren. Je hoeft ook helemaal niet naar de bioscoop of het theater.
Wel grappig dat ze aan de ene kant heel precise is over de juridische definitie van discriminatie omdat dat haar uitkomt maar wat duidelijk geen dwang is - blijkt uit haar eigen woorden- wordt dan ineens wel dwang genoemd...
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast