Moderators: Memmem, Moderafo's
Mortlach schreef:Weer gaan sporten vandaag, was erg rustig op de sportschool, maar die leuke instructrice was er wel, dus daar heb ik even gezellig mee kunnen babbelen. Ze was verbaasd ende trots toen ik zei dat ik nu 5 keer per week sport. Ik ben benieuwd wat de scores zijn op mijn weegmoment over 3 weken.![]()
Het ergste van sporten trouwens is naderhand dat kleffe T-shirt uittrekken, voornamelijk omdat je dan je armen boven je schouders moet tillen
Evelien schreef:Hier gaat het steeds beter, ik val gewoon lekker af.Ik ga mijn man nog eens voorbij (maar die weegt ook absurd weinig hoor).
Binnenkort ga ik achter een hometrainer aan.
Anne 80 schreef:5 x per week sporten???![]()
Vindt je niet dat je een beetje te veel met je lichaam bezig bent?
Je moet je lichaam goed verzorgen, maar dit vind ik een beetje absurt...
Mortlach schreef:Ik doel niet op iemand specifiek hier, maar wil toch zeggen dat ik niet overtuigd ben dat elke dag op de weegschaal staan en elk onsje erbij of eraf in de gaten houden een goede manier van afvallen is. Naast vet verlies je ook een hoop spiermassa.
MissF schreef:salmonellavergiftiging oplopen werkt ook prima. In 3 dagen tijd 1,5 kilo afgevallen zag ik net. Toch een mooi voordeel van dat ziek zijnNu maar hopen dat het er ook nog een beetje afblijft
als ik ziek ben en ik val af dan gaat t het er meestal weer zo aan.. maar dan ga ik langzamerhand weer wat meer en beter eten....MissF schreef:salmonellavergiftiging oplopen werkt ook prima. In 3 dagen tijd 1,5 kilo afgevallen zag ik net. Toch een mooi voordeel van dat ziek zijnNu maar hopen dat het er ook nog een beetje afblijft
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten