Sars, Mers, Corona...

Moderators: Memmem, Moderafo's

Antoon75

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Antoon75 » 19 aug 2021 10:08

Marnix schreef:Als je van het meest onwaarschijnlijke scenario vindt dat het wel eens waar zou kunnen zijn weten we wat we aan je hebben en van je kunnen verwachten. Verder zijn er in het verleden niet zoveel complotten geweest die als totaal onwaarschijnlijk werden gezien maar uiteindelijk toch waar bleken te zijn. Maar als je feiten hebt dit dat aantonen (en dat is wat anders dan: Nou ja weet het maar nooit he, het zou natuurlijk best kunnen dat de politiek wereldwijd een geheime gezamelijke agenda heeft waarbij ze opeens wel kunnen samenwerken) hoor ik ze graag.


Ten eerste ik claim niets, ik hou er alleen rekening mee dat dat kan gebeuren wat nu hoogst onwaarschijnlijk is of lijkt. ik weet ook niet zo heel veel meer dan de gemiddelde mens van de politiek, wel weet ik dat het volk weleens een rad voor de ogen wordt gehouden, ik herinner mij nog de beelden van Nederlandse soldaten van 2 koloniale oorlogen waarbij het leek dat zij alleen maar opkwamen voor de meerderheid van goedwillende inheemsen, zo werd dat gesuggereerd, de werkelijkheid was bloedig en heel anders, ik weet ook nog dat het volk en regering eensgezind was, "geen kernwapens in Nederland" nu blijkt dat ten tijde van toen er Amerikaanse atoomwapen systemen hier opgeslagen en gestationeerd werden, het volk hoorde het niet.

En Amerika dan, Irak werd aangevallen omdat er chemische wapens zouden zijn, ik herinnerde mij nog dat Amerika in de VN met foto's kwam van installaties en daardoor mandaat vroeg voor een inval, later bleek dat het om sproeiwagens tegen de hitte ging, er werden ook geen verboden wapens gevonden.
Ik kan er meer opsommen maar laat het hierbij, wel erken ik dat decimering van de mensheid verder gaat dan mijn voorbeelden toch sluit ik, voorlopig tenminste helemaal niets uit, ongetwijfeld kom ik er nog op terug en tenslotte ik leg de link tussen openbaring met doden van het ene eind van de aarde tot het andere eind met wat er nu is, met klem zeg ik dat ik nog niets als hard bewijs claim

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor lammetje » 19 aug 2021 10:49

Mortlach schreef:Kies maar:

- Wereldbevolking uitroeien/uitdunnen




Lockdown helpt hier in elk geval niet voor

https://www.rd.nl/artikel/939639-corona ... -geboorten

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23687
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 19 aug 2021 12:17

lammetje schreef:Lockdown helpt hier in elk geval niet voor

https://www.rd.nl/artikel/939639-corona ... -geboorten


Nee, hoewel de oversterfte natuurlijk hoger was dus de bevolking zal er ook niet door toenemen.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor MoesTuin » 19 aug 2021 13:42

t Blijft een divers en bijzonder topic :wink:
Ik blijf me wat verbazen over al die korte termijn denkbeelden en wellicht denk ik wat simpel maar wellicht is dat het (geloofs)vertrouwen en overgave aan de Alwetende in deze.
En dan denk ik dit mede met mijn geloofsgenoten in Christus ook hier op Refoweb dat we leven vanuit de Hoop en de Verwachting (uitzien naar het Toekomende) wat alles overtreffend en bepalend voor eeuwig is in vergelijking met het pietluttige van het heden wat eindig is.
zie de juiste verhoudingen in deze.....

want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor ben db bd » 19 aug 2021 18:35

op blue tiger studio - zijn dat ook verboden wappies? - vernam ik dat vaccinschade niet vergoed wordt door de verzekering, omdat de vaccins experimenteel zijn. (alleen voorlopig even toegestaan?) Tevens heeft de bigpharma zich los gemaakt van verantwoordelijkheid.
Heeft u dus mankementen door het vaccin, (wat vaak voorkomt) ,daar mag u dan nooit voor uitkomen, want dat gaat u geld kosten.

Hugo heeft daar ook al een oplossing voor verzonnen: er bestaat geen schade dóór het vaccin, nee die is ná het vaccin, dat geldt dus niet.
Mocht u dus vinden dat de officiële cijfers van de vaccindoden zo laag zijn, (25000 of zoiets?) dan is dát dus de oorzaak. Leuk hè?
Wie weet er een verhaal waardoor ik dit mis heb??

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23687
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 19 aug 2021 19:38

ben db bd schreef:op blue tiger studio - zijn dat ook verboden wappies? - vernam ik dat vaccinschade niet vergoed wordt door de verzekering, omdat de vaccins experimenteel zijn. (alleen voorlopig even toegestaan?) Tevens heeft de bigpharma zich los gemaakt van verantwoordelijkheid.
Heeft u dus mankementen door het vaccin, (wat vaak voorkomt) ,daar mag u dan nooit voor uitkomen, want dat gaat u geld kosten.

Hugo heeft daar ook al een oplossing voor verzonnen: er bestaat geen schade dóór het vaccin, nee die is ná het vaccin, dat geldt dus niet.
Mocht u dus vinden dat de officiële cijfers van de vaccindoden zo laag zijn, (25000 of zoiets?) dan is dát dus de oorzaak. Leuk hè?
Wie weet er een verhaal waardoor ik dit mis heb??


Het zijn wappies maar niet verboden. Gezien de onzin die ze uitkramen en jij hen blind nazegt (omdat ipv blind de mainstream media te geloven blind je alternatieve media bent gaan geloven) is dat me al wel duidelijk geworden. Want er zijn helemaal geen 25000 doden extra of nog veel meer zoals je beweert. En dat kan je in de oversterftecijfers en het sommetje van bevolkingsgroei ook gewoon terugzien.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Antoon75

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Antoon75 » 20 aug 2021 02:00

Marnix schreef:Het zijn wappies maar niet verboden. Gezien de onzin die ze uitkramen en jij hen blind nazegt (omdat ipv blind de mainstream media te geloven blind je alternatieve media bent gaan geloven) is dat me al wel duidelijk geworden. Want er zijn helemaal geen 25000 doden extra of nog veel meer zoals je beweert. En dat kan je in de oversterftecijfers en het sommetje van bevolkingsgroei ook gewoon terugzien.


Als het al Wappies zijn en ze onzin uitkramen, (ik sta niet achter elke uitspraak van hun) kan dat in ieder geval nooit zoveel zijn als de MSM uitbralt, of verzwegen wordt plus de angst die ze zaaien, dat record breken is onderhand echt niet meer mogelijk, Je wilt het niet zien Marnix met nog enkele anderen hier sluit men de ogen voor veel dingen dat is het punt.
Wil jij echt alles van de MSM geloven, dat is je goed recht, ik begrijp het zelfs maar ik ben toch bang dat je op een gegeven moment je hoofd zult stoten en inzien dat tenminste op een aantal punten een tijdje onder een steen geleefd hebt.

Besef goed dat de rituelen die de MSM in commissie van de overheid propageert geen of heel weinig effect hebben op het het virus juist vrij spel geven, er is maar een werkende oplossingen die komt uit de wappie hoek, dat is ventileren, lang heeft met het volgehouden om dat buiten de deur te houden, met resultaat veel onnodige doden, nu kunnen ze niet anders en wordt het in het rijtje geplaatst achter hun rituelen, als zij echt begaan zijn met het volk wordt het op de voorgrond geplaatst. hun zielige ego vinden ze belangrijker dan werkende oplossingen.
ik ventileer overigens al 40 jaar op de juiste manier, voor mij niets nieuws, wel zie ik nogmaals dat je voor oplossingen gewoon niet bij de MSM moet zijn.

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8859
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor elbert » 20 aug 2021 07:25

Een onderzoek van o.a. de Radboud universiteit naar de werking van het Pfizer vaccin merkt op dat dit vaccin (zoals verwacht) de immuunrespons tegen COVID-19 verhoogt, maar dat het ook de respons tegen andere virussen verlaagt. Dus ben je wellicht beter beschermd tegen COVID-19, maar misschien minder goed tegen andere virussen. Dat is iets om goed in de gaten te houden (en verder te onderzoeken) als we het hebben over booster shots en meer van dit soort plannen. Want goed beschermd zijn tegen COVID en dan minder goed tegen andere virussen, lijkt me geen winst.
‘In conclusion, the mRNA BNT162b2 vaccine induces complex functional reprogramming of innate immune responses, which should be considered in the development and use of this new class of vaccines’
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23687
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 20 aug 2021 08:15

Antoon75 schreef:Als het al Wappies zijn en ze onzin uitkramen, (ik sta niet achter elke uitspraak van hun) kan dat in ieder geval nooit zoveel zijn als de MSM uitbralt, of verzwegen wordt plus de angst die ze zaaien, dat record breken is onderhand echt niet meer mogelijk, Je wilt het niet zien Marnix met nog enkele anderen hier sluit men de ogen voor veel dingen dat is het punt.
Wil jij echt alles van de MSM geloven, dat is je goed recht, ik begrijp het zelfs maar ik ben toch bang dat je op een gegeven moment je hoofd zult stoten en inzien dat tenminste op een aantal punten een tijdje onder een steen geleefd hebt.

Besef goed dat de rituelen die de MSM in commissie van de overheid propageert geen of heel weinig effect hebben op het het virus juist vrij spel geven, er is maar een werkende oplossingen die komt uit de wappie hoek, dat is ventileren, lang heeft met het volgehouden om dat buiten de deur te houden, met resultaat veel onnodige doden, nu kunnen ze niet anders en wordt het in het rijtje geplaatst achter hun rituelen, als zij echt begaan zijn met het volk wordt het op de voorgrond geplaatst. hun zielige ego vinden ze belangrijker dan werkende oplossingen.
ik ventileer overigens al 40 jaar op de juiste manier, voor mij niets nieuws, wel zie ik nogmaals dat je voor oplossingen gewoon niet bij de MSM moet zijn.


Het idee van ventilatie komt niet uit de wappie-hoek. Verder is het schattig en aandoenelijk hoe je je presenteert als soort profeet die al weet wat het grootste deel van de mensheid niet weet, hoe de gemiddelde niet-achterdochtige burger (waarschijnlijk bewust) naar de slachtbank wordt geleidt door de overheid en medici en hun rituelen :-) maar nee, als je ziek bent moet je vooral niet naar een dokter of iemand anders die ervoor heeft geleerd gaan want die kan je niet vertrouwen, je kan dan beter op youtube of een kritische site gaan kijken…. :lol: :roll:
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Antoon75

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Antoon75 » 20 aug 2021 10:11

iMarnix ik moet maar weer corrigeren, een beetje meer leeswerk naar verschillende media van jouw kant is gewenst, nu presenteer je je als een keffertje met weinig kennis van zaken en weinig inbreng.

Ventileren komt hoofdzakelijk van Maurice de Hond en deskundigen die bij hem een podium kregen, over het algemeen werden zij door de MSM en instanties als onnozele halzen of wappies gezien die meer kwaad dan goed deden, met spotprenten en al.
Ook over andere zaken die nu uitkomen moest je veelal bij sites wezen die min of meer het regeringsgedoe ter discussie stelden en vaak toegang geweigerd werden door de MSM. dus spring jij maar niet zo hoog van de toren, je maakt geen indruk.
Ook over de doden of bijwerkingen na vaccinatie werd veelal gewezen door alternatieve sites, ik schreef het ook al nog voordat men met spuiten begon, er gaan doden vallen, hoeveel weet ik niet, kan weinig zijn maar het is onomkeerbaar. en het vaccin zal maar matig werken, blijkt nu wel.

Antoon75

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Antoon75 » 20 aug 2021 10:55

Marnix schreef:Het idee van ventilatie komt niet uit de wappie-hoek. Verder is het schattig en aandoenelijk hoe je je presenteert als soort profeet die al weet wat het grootste deel van de mensheid niet weet, hoe de gemiddelde niet-achterdochtige burger (waarschijnlijk bewust) naar de slachtbank wordt geleidt door de overheid en medici en hun rituelen :-) maar nee, als je ziek bent moet je vooral niet naar een dokter of iemand anders die ervoor heeft geleerd gaan want die kan je niet vertrouwen, je kan dan beter op youtube of een kritische site gaan kijken.


Je hebt gelijk ik en veel andere nadenkers weten wat veel mensen niet weten, overigens kan jij dat ook, maar je moet wel willen lezen van iedereen en daarna een logische conclusie trekken.

Ik beweer niet dat je bij een ziekte altijd de dokter buitenhuis moet houden, er kunnen gevallen zijn dat het gewenst is, opmeten van diverse dingen zoals bloeddruk, longen, gehoor en dergelijke dingen doe ik ook, punt blijft dat mensen voor meer dan 50 procent hun eigen dokter kunnen zijn.

Maar waarom wordt er nu weinig ingegaan op de vaccinatie doden hier, in de MSM trouwens ook, het was toch zo belangrijk om doden door Corona te voorkomen, als je nu nog niet ziet hoe doorzichtig dat allemaal is, dan lijkt het mij beter dat ik Lol gebruik.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23687
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 20 aug 2021 11:43

Antoon75 schreef:Je hebt gelijk ik en veel andere nadenkers weten wat veel mensen niet weten, overigens kan jij dat ook, maar je moet wel willen lezen van iedereen en daarna een logische conclusie trekken.

Ik beweer niet dat je bij een ziekte altijd de dokter buitenhuis moet houden, er kunnen gevallen zijn dat het gewenst is, opmeten van diverse dingen zoals bloeddruk, longen, gehoor en dergelijke dingen doe ik ook, punt blijft dat mensen voor meer dan 50 procent hun eigen dokter kunnen zijn.

Maar waarom wordt er nu weinig ingegaan op de vaccinatie doden hier, in de MSM trouwens ook, het was toch zo belangrijk om doden door Corona te voorkomen, als je nu nog niet ziet hoe doorzichtig dat allemaal is, dan lijkt het mij beter dat ik Lol gebruik.


Omdat er niet zoveel vaccinatiedoden zijn. Er is al maanden om bewijs gevraagd en dat is nooit geleverd.

Overigens heb ik een paar keer en tv-programma gezien over mensen die in complotten, elfjes, aliens etc geloven en die roepen allemaal om het hardst roepen dat ze beter kijken en nadenken en daardoor meer weten dan de gemiddelde Nederlander. Het is in ieder geval we komisch dus ga vooral door! Verlicht ons, domme mensen die op de adviezen van experts varen…. :roll:
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor hans0166 » 20 aug 2021 13:25

Antoon75 schreef:
Maar waarom wordt er nu weinig ingegaan op de vaccinatie doden hier, in de MSM trouwens ook, het was toch zo belangrijk om doden door Corona te voorkomen, als je nu nog niet ziet hoe doorzichtig dat allemaal is, dan lijkt het mij beter dat ik Lol gebruik.


Als het écht zoveel doden zouden zijn, hadden de begrafeniscijfers dat moeten laten zien, of hebben ze ze stiekum zomaar ergens in een donker bos of achtertuin begraven zonder dat iemand het weet?
Ook zouden er in ieders omgeving een massa aan mensen verdwenen moeten zijn, die echt wel op zou vallen. Is dat gebeurd? Nee.

Bij situaties als deze moet je zowieso al de hogere sterftekans voor kwetsbaren meenemen in je cijfers.. ook bij vaccinatie, want het vaccin doet niets tegen onderliggende kwetsbaarheden. Een hoger sterftecijfer dus, onder de kwetsbare gevaccineerden is heel logisch omdat hun kans ook zonder vaccinatie/covid al veel groter is.

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor ben db bd » 20 aug 2021 16:04

Marnix schreef: Omdat er niet zoveel vaccinatiedoden zijn. Er is al maanden om bewijs gevraagd en dat is nooit geleverd.
Overigens heb ik een paar keer en tv-programma gezien over mensen die in complotten, elfjes, aliens etc geloven en die roepen allemaal om het hardst roepen dat ze beter kijken en nadenken en daardoor meer weten dan de gemiddelde Nederlander. Het is in ieder geval we komisch dus ga vooral door! Verlicht ons, domme mensen die op de adviezen van experts varen


heb ik het nou zo mis als ik vind dat uw postings steeds agressiever van toon en minder van inhoud worden?
Wij allemáál worden overspoeld met MSM reclame. Maar slechts sommigen, (wel groeiend) van ons hebben al heel lang terug ontdekt dat onafhankelijke deskundigen wel de mogelijkheid hebben om eerlijke informatie te verschaffen, zonder in hun carrière geschaad te worden. Dus zonder dat het hun geld kost.
Daar heeft u niets echt op terug, waar u blijkbaar zichtbaar niet tegen kunt, afgaande op uw vijandige uitlatingen. (zie boven)

De officiële vaccinatiedoden zijn voor een paar jaar verplichte Europese cijfers, waar u niet op terug kunt hebben.
Dat die cijfers - de landelijke cijfers bij elkaar opgeteld - lager zijn dan de werkelijkheid, heeft grote logica. Snapt u dat echt niet?
Omdat de vaccinatieschade niet gedekt is door de zorgverzekering vanwege het experimentele karakter van de vaccins, worden zo mogelijk steeds andere doodsoorzaken opgegeven dan de werkelijke. (toch niet zo bevreemdend toch?)
En dat is precies het omgekeerde van de coronadoden zelf, welke steeds geflatteerd waren, zoals regelmatig uitlekte. (al was je al stervende aan je hartkwaal of de kanker bijvoorbeeld, onderliggend lijden genoemd, de corona kwam als reden in de berichten, waar wel íéts in zit, omdat een andere seizoensgriep dat ook altijd doet. )

De hele 'crisis' heeft achterliggende mondiale bedoelingen. Heeft u los van of u dat erkent (herkent) dat nog steeds niet bestudeerd?
kent u echt prof. Klaus Schwab, WEF en volgelingen met hun BBB enz. nog niet? Vele meelezers op dit forum hebben dat wel hoor.
Als de Heere het niet verhoedt, wat Hij reeds enkele keren heeft gedaan in de geschiedenis, dan gaan we nu verder het dal van de Apocalyps in, waarna het Vrederijk beloofd is !!, en zullen nu de weinig batende (want méér maatschappelijk schadende!) lock downs als gevolg van de 'mutaties' in het najaar weer beginnen, waarvan de Duitse plannen reeds zijn uitgelekt.
Eén ding werkt aldus als een tierelier, het opdringen van een slaafse gehoorzaamheid, waarmee we tegen elkaar uitgespeeld worden.

M.i. kunnen de NWO-krachten het nooit meer verliezen, menselijkerwijs gesproken, want virussen zullen altijd blijven, de slaafse MSM zal de ernst zeker blijven opkloppen. En ja, voor wie geleerd heeft het Bijbelboek Openbaring als profetisch geschrift te lezen, i.p.v. als een 'damp' 'wegwaaiende' 'vergeestelijking', die herkent de technische gereedheid van de ontwikkelingen t.b.v. de komst der antichrist.
De coronacrisis zal daar dan een zeer probaat wapen in zijn, door de meesten van ons onderworpen geaccepteerd, zonder te herkennen.

Antoon75

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Antoon75 » 20 aug 2021 16:45

hans0166 schreef:Als het écht zoveel doden zouden zijn, hadden de begrafeniscijfers dat moeten laten zien, of hebben ze ze stiekum zomaar ergens in een donker bos of achtertuin begraven zonder dat iemand het weet?
Ook zouden er in ieders omgeving een massa aan mensen verdwenen moeten zijn, die echt wel op zou vallen. Is dat gebeurd? Nee.

Bij situaties als deze moet je zowieso al de hogere sterftekans voor kwetsbaren meenemen in je cijfers.. ook bij vaccinatie, want het vaccin doet niets tegen onderliggende kwetsbaarheden. Een hoger sterftecijfer dus, onder de kwetsbare gevaccineerden is heel logisch omdat hun kans ook zonder vaccinatie/covid al veel groter is.

De doden vallen niet bij bosjes neer, de begrafenis ondernemer heeft geen handen vol werk, dat weet ik, maar iedere dode is er een teveel bij de vaccinatie voor een aandoening waarvan bijna niemand ook meer enige last heeft.
neem bv. een blootmodel jong gezond en levenslustig
https://pnws.be/blootmodel-overlijdt-na ... ccin-foto/

Neem de man in mijn woonplaats gezond en levenslustig die bijna meteen daarna dood ging
https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20 ... um=organic

En zo volgt een heel lange rij, statistisch zet het geen zoden aan de dijk, maar het is niet nodig, en wie zal zeggen wat ons nog te wachten staat


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten