Moderators: Memmem, Moderafo's
kwebbel schreef:ik heb een hond dus wandel 3x per dag 15 min ongeveer. Prima te doenen 's avonds vlak voor hij gaat slapen een langere wandeling van 20 min.
met de sneeuw is het idd wat minder maar dan maak ik de wandeling ook niet zo lang. Meestal is z'n behoefte zo gedaan, vooral met een klein hondje. Ik probeer m zindelijk te maken dus dan zal ik er wel uit moetennonno schreef:kwebbel schreef:ik heb een hond dus wandel 3x per dag 15 min ongeveer. Prima te doenen 's avonds vlak voor hij gaat slapen een langere wandeling van 20 min.
Ik ben altijd zo blij dat ik 's avonds niet meer mijn huis uit moet! Helemaal met regen/wind/kou etc.
In mijn vorige woning keek ik uit op een vast wandelroute van veeeeeel mensen met honden. En dan genoot ik bij mijn kachel van de gedacht dat ik er niet meer uit hoefde. Had gewoon medelijden met de mensen die daar weggedoken in hun kraag of onder hun paraplu liepen.
Het lijkt mij vreselijk om 'savonds voordat je naar bed gaat nog beseft dat je je hond nog uit moet laten. De was uit de wasmachine moet halen vind ik al vreselijk (beneden is het koud).
Maar goed, ieder zn ding!
keessie schreef:Zwemmen
Goed voor de conditie, goed voor de spieren (met name de arm en beenspieren).
Wisten jullie trouwens dat zwemmen ook heel goed voor je ogen is?
pannenkoek schreef:keessie schreef:Zwemmen
Goed voor de conditie, goed voor de spieren (met name de arm en beenspieren).
Wisten jullie trouwens dat zwemmen ook heel goed voor je ogen is?
dan kun je ze zeker wassen
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten