Moderators: Memmem, Moderafo's
Daatje123 schreef:Sjonge, wat vervelend als je zoveel moet slikken.
Ik heb de eerste dag ontzettend veel pijn. Als ik niet oplet tot flauwvallen toe. Gelukkig reageer ik heel erg sterk op medicijnen. 1 paracetamol is genoeg voor een hele dag en die werkt na 15 min. al!
Stip schreef:Daatje123 schreef:Sjonge, wat vervelend als je zoveel moet slikken.
Ik heb de eerste dag ontzettend veel pijn. Als ik niet oplet tot flauwvallen toe. Gelukkig reageer ik heel erg sterk op medicijnen. 1 paracetamol is genoeg voor een hele dag en die werkt na 15 min. al!
Grappig eigenlijk, want het is bewezen dat de hoeveelheid werkzame stof in 1 paracetamol eigenlijk veels te weinig is voor een lichaam en technisch gezien dus geen effect heeft. Daarom raden artsen altijd aan om er 2 tegelijk te nemen. Maar als het werkt, lekker blijven doen!
Maneah schreef:Nina, gebruik je dan de gewone Aleve?
Ik herken wat jij en Daatje zeggen, ik heb de 1e dag ook heel veel pijn.
En soms is 't zo erg dat ik m'n bezigheden moet laten voor wat 't is, en ik in de
bank of bed moet gaan liggen..Ik ga er soms ook door van m'n stokje
(maar 'k vraag me af of dat niet een andere oorzaak heeft, bloedarmoede ofzo).
Nina87 schreef:Maneah schreef:Nina, gebruik je dan de gewone Aleve?
Ik herken wat jij en Daatje zeggen, ik heb de 1e dag ook heel veel pijn.
En soms is 't zo erg dat ik m'n bezigheden moet laten voor wat 't is, en ik in de
bank of bed moet gaan liggen..Ik ga er soms ook door van m'n stokje
(maar 'k vraag me af of dat niet een andere oorzaak heeft, bloedarmoede ofzo).
Klopt ja, de gewone Aleve.
Ik weet nu ook van mezelf dat ik er absoluut niet zonder kan, soms probeer ik het weleens maar dat valt altijd tegen.
Daatje123 schreef:Stip schreef:Daatje123 schreef:Sjonge, wat vervelend als je zoveel moet slikken.
Grappig eigenlijk, want het is bewezen dat de hoeveelheid werkzame stof in 1 paracetamol eigenlijk veels te weinig is voor een lichaam en technisch gezien dus geen effect heeft. Daarom raden artsen altijd aan om er 2 tegelijk te nemen. Maar als het werkt, lekker blijven doen!
Echt? Nooit van gehoord! Vreemd, want bij mij helpt het echt. Nu scheelt het misschien wel dat ik ongeveer 6x per jaar een paracetamol slik. Echt imuun zal ik er niet voor worden. Misschien is het wel ervelijk. Mijn moeder reageerd ook supersnel op medicijnen. Soms moet ze van een pilletje 1/4 nemen omdat het anders te veel is.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten