Welke sport beoefen je en waarom (niet)?

Moderators: Memmem, Moderafo's

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 10 apr 2008 17:24

Giovannino schreef:
Loucom schreef:Last van mijn knieën heb ik sowieso al, maar nee probeer niet te overrekken hoor.
Maar van school kregen we tip mee om neus in te ademen, mond weer uit. Omdat je zo je adem warm krijgt. Die ademhaling wil bij mij niet zo goed lukken daarin. En merk eigenlijk wel dat het moet omdat ik na de tijd dinsdag gigantisch hoestaanval had.

Enn giga hoestaanval? Hoe komt dat? Heb je dat ook op andere momenten (door astma ofzo)?

Denk doordat de lucht te koud was ofzo. Had later echt idee dat mijn longen gewoon koud waren. Ik heb geen astma ofzo, heb geloof ik wel eens na zwemmen gehad als omstandigheden niet goed waren of te warm of te koud.
Leef je droom.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 apr 2008 20:14

Morgen op de markt heel veel lopen. Ik hoop dat het heel druk word, dan er weinig tijd is voor pauze, zodat ik niet zoveel gelegenheid heb om te roken. Ik werk dan vanaf vannacht 4 uur tot 's avonds half 6. Da's een aardig dagje sporten :P

Maar ik wil sowieso gaan wandelen en fietsen, voorlopig om de sigaretten te omzeilen.

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 10 apr 2008 20:22

Ga je stoppen Smurffie?

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 11 apr 2008 18:00

Giovannino schreef:Ga je stoppen Smurffie?

Zie topic 'stoppen met roken' :wink:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 11 apr 2008 18:21

Ga dan ook zeilen (het rookt ook niet makelijk op een snelle kleine boot)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 11 apr 2008 18:43

Hehe, waar? In de Graafstroom? :mrgreen:

Ik wil gewoon een hometrainer. Iets waarin ik mijn toevlucht kan zoeken als ik zin krijg in een peuk, in plaats van te gaan snaaien ook. Ik ben erg bang om dik te worden nu ik stop met roken.
Als de kilootjes eraan vliegen, dan ga ik per direct weer roken.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 11 apr 2008 19:55

Nee joh.

Ten eerste kan jij er best een paar kilootjes bij hebben; ten tweede is het normaal en gezond dat je nu je gestopt bent weer wat meer trek in eten krijgt, moet je gewoon doseren maar het is niet erg om ietsjes meer te eten. Doe gewoon ook meer aan lichaamsbeweging, dan is er niks aan de hand ;)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 12 apr 2008 20:04

Ik heb het tot vanmiddag 14:00 volgehouden.. :?db

*schaamt* :oops:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 apr 2008 22:24

Omdat we woensdag niet konden kickboxen, zijn we vanmorgen maar naar bootcamp geweest. We wisten helemaal niet wat het was, maar wat een ramp!
Een uur lang continu spieroefeningen doen. 20 x opdrukken, springtouwen, gewichtheffen, weer 20 x opdrukken, laag opdrukken, hoog opdrukken.
Ik dacht echt dat al mijn spieren eruit vielen ofzo. Het is best lekker als je je spieren voelt na sporten, maar ik heb nu al de hele dag het idee dat ik niet kan lopen, en ik kan amper iets tillen en zak steeds door mijn benen.
Best lekker, maar niet iets om altijd te doen volgens mij voor mij. Geef mij het kickboxen maar :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 12 apr 2008 22:57

Wij hebben zo'n dvd van bootcamp, ook gigantische spierpijn na gehad. Maar als je vaker doet komt dat vanzelf wel goed.
Leef je droom.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 13 apr 2008 09:40

MissF schreef:Omdat we woensdag niet konden kickboxen, zijn we vanmorgen maar naar bootcamp geweest. We wisten helemaal niet wat het was, maar wat een ramp!
Een uur lang continu spieroefeningen doen. 20 x opdrukken, springtouwen, gewichtheffen, weer 20 x opdrukken, laag opdrukken, hoog opdrukken.
Ik dacht echt dat al mijn spieren eruit vielen ofzo. Het is best lekker als je je spieren voelt na sporten, maar ik heb nu al de hele dag het idee dat ik niet kan lopen, en ik kan amper iets tillen en zak steeds door mijn benen.
Best lekker, maar niet iets om altijd te doen volgens mij voor mij. Geef mij het kickboxen maar :)

Klinkt als de lieve variant van BodyPump :mrgreen: Na een uur pumpen kan ik ook mijn armen niet meer bewegen. (gelukkig kan je het wel zo licht of zwaar maken als je zelf wilt)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 13 apr 2008 11:45

Jo'tje schreef:Fitnessen is meer dan fietsen hoor ;)
Ik vind juist de combinatie van zoveel dingen leuk, en het feit dat je heel resultaatgericht kunt trainen is voor mij wel motiverend.
En ik kan gaan hoe vaak en wanneer ik maar wil.

Maar samen sporten is gezelliger en heeft zeker mijn voorkeur.

Gelukkig zit het tennisseizoen er weer hard aan te komen.

Eh Henkie, lees je dit subforum ook? Alweer zin in een potje? ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 14 apr 2008 19:23

Giovannino schreef:Ladies, waarom fittnessen jullie dan als jullie dat saai vinden?

Ik heb nu een aantal keer m'n eigen muziek meegenomen en moet zeggen; dit bevalt stukken beter!
Vind het nu gewoon héérlijk!

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 15 apr 2008 10:25

Marnix schreef:Eh Henkie, lees je dit subforum ook? Alweer zin in een potje? ;)

Ik heb je al gesmst voor een afspraak, Nadal!
De tennisbanen zijn opnieuw aangelegd en nog zo traag als ***. Ideaal dus voor ons speltype. :mrgreen:

Maar om de topicstartert een antwoord te geven: ik tannis dus ook nog wel eens naast de edele wielrensport en dat komt omdat het wel een aardig spelletje is en je er erg bruin van wordt als de zon schijnt.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 15 apr 2008 11:17

Nou, Marnix heeft binnenkort een week vrij, dus dat móet lukken :P
pobody's nerfect

Terug naar “Psychologie & Gezondheid”