Moderators: Memmem, Moderafo's
Boerin schreef:Ik vind dat zo'n raar dieet, geen graan. Vroeger had je gewoon het brooddieet. De ene dag normaal eten, de volgende dag brood. Daar heb ik wel wat mensen van zien afvallen. Zelf deed ik het 1000 calorieëndieet, maar dat werkte niet echt, want ik smokkelde als ik ze optelde. Oh de ellende als ik eraan terugdenk, en ik nam natuurlijk alleen maar lightdranken en zoetstof. Om toch aan m'n suikerbehoefte te komen had ik toen de 50 pakken kitkat die in de aanbieding waren in een kluis van het universiteitsgebouw tegenover m'n studentenkamer gestopt en elke avond haalde ik er een op.
mohamed schreef:*Pakt schelpje haar zak spekjes, trekt hem op en deelt met Boerin*.
Boerin schreef:inspirerend zo'n afslanktopic
Boerin schreef:Ik vind dat zo'n raar dieet, geen graan. Vroeger had je gewoon het brooddieet. De ene dag normaal eten, de volgende dag brood. Daar heb ik wel wat mensen van zien afvallen. Zelf deed ik het 1000 calorieëndieet, maar dat werkte niet echt, want ik smokkelde als ik ze optelde. Oh de ellende als ik eraan terugdenk, en ik nam natuurlijk alleen maar lightdranken en zoetstof. Om toch aan m'n suikerbehoefte te komen had ik toen de 50 pakken kitkat die in de aanbieding waren in een kluis van het universiteitsgebouw tegenover m'n studentenkamer gestopt en elke avond haalde ik er een op.
hubert schreef:Ik heb slechts 1 oliebol gegeten. Knap hè?
pol schreef:Zoals Hubert heb ik het ook gedaan en het scheelde 12 kilo!! Nu de laatste weken niet, dus ik denk dat er wel wat bij zit... maar 2-4 kilo afvallen is nog te doen. Ook moet ik vlg wk weer naar school fietsen, dus weer meer beweging...
pol schreef:bewegen gaat heel goed... maar in de vakantie is er anderhalve kilo bijgekomen, maar je hangt meer, manlief is een oliebolbakker, en elk pondje gaat door het monde he...![]()
dus volgende week weer, op zijn hoogst nog 5 kilo en dan proberen stabiel te blijven. dat lijkt me nog het moeilijkst
hubert schreef:Ik heb slechts 1 oliebol gegeten. Knap hè?
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten