Moderators: Memmem, Moderafo's
pannenkoek schreef:Ik snap niet hoe jullie dat volhouden.
3 wk geleden bij de diëitste geweest. de eerste week ging het goed, maar als ik dan een zwak moment heb, dan blijft dat doorgaan. Na 1 wk stond mijn weegschaal nog op het zelfde gewicht en daar baal ik ook van. Ik wil gewoon resultaat zien. Als ik een halve liter water drink moet ik dat gewoon kunnen zien.
@Stip, hoe doe jij het? Er moet eerst maar eens 10 kilo af, maar het lijkt wel een berg waar ik niet over kan......
pannenkoek schreef:Om ff jou rijtje langs te gaan Schelpje:
Ik ben 40.
Ja, fietsen zou goed zijn, maar het waait hier altijd hard op het platteland. Ik fiets wel graag maar ben dan een 'mooiweerfietser'
Ja, zwemmen is heerlijk. Afgelopen zomer 3x per wk een half uur gezwommen. En ik ben juist geen mooiweerzwemmer. Maakte mij niet uit of dat het regende of niet. Dan is het juist lekker rustig. En nat word je toch..... Maar nu het buitenbad dicht is moet ik er een half uur voor rijden. En aangezien ik 3 dagen 's morgens en 's middags 2 uur op het bedrijf aan het werk ben blijven er 2 dagen over. Die ik nodig heb voor het huis en de boodschappen. Die 3 gebroken dagen vliegen zo om. ff dit en ff dat, en dan kun je al weer aan het koken.
Ik heb genoeg beweging, daar ligt het niet aan. Maar als ik eenmaal de mist in ga blijft dat. Het is wel zo dat als ik niet aankom het ook goed is, maar ik wil juist afvallen.
Vorige wk fam. foto gemaakt, en dan zie je jezelf staan en denk je 'vreselijk...'
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast