Dorpeling schreef:Ik heb van jongsaf meegekregen nooit met een dicht raam te moeten slapen, omdat je dan met hoofdpijn wakker wordt. De keren dat ik zo eigenwijs was om dat wel te doen, om de kou of om lawaai op straat, was dat inderdaad het geval. Ventilatie wordt niet voor niets zo belangrijk geacht. Maar goed, ik neem aan dat jij zelfs met een mondkapje op slaapt tegenwoordig. En dan is het wel te vergelijken idd met een afgesloten ruimte, met in jou geval dus maar 1 of 2 man ipv een hele klas vol van 30 ll. Kun je nagaan hoe slecht het daar moet gaan qua CO2.
En bij veel mensen is het trouwens niet 'nu en dan', maar gewoon dag in dag uit, minstens 8 uur per dag. Zal het dan nog zo onschadelijk zijn?
Ja, blijkbaar kan dat gewoon. Hoofdpijn is inderdaad een beetje vervelend, maar ach, als dat nou toch alles is... Is het allemaal ideaal? Nee, natuurlijk niet. Maar Nederland is weer hard op weg naar de 10.000 besmettingen per dag. Dat is ook niet ideaal.
Ik vind het trouwens sowieso onverantwoord dat scholen nog gewoon open zijn, maar goed.