*Annet* schreef:Meid, jij hebt altijd wat op dat gebied toch? En je bent nog zo jong. Mijn schoonzus (35) heeft pas de "binnenboel" eruit laten halen en voelt zich nu al een stuk beter maar jij bent daar echt nog veel te jong voor.
Sterkte hoor
Dat was ook het eerste wat de gyn zei, je bent veel te jong om alles weg te halen. Hoop dat de wachtlijst niet te lang is, of dat het bloeden snel stopt, óf allebei

. Heb het idee dat er ook iets op m'n blaas drukt. Heb echt een opgezette onderbuik en als ik moet plassen moet ik echt ineens rennen, zo'n druk op m'n blaas. Vooral 's nachts is het irritant. Wordt ik wakker en moet ik máken dat ik naar de wc ren. Maar goed.
Hoop dat ze verder geen al te gekke dingen tegen komen in m'n baarmoeder. 't lijkt er aardig op dat ik op m'n moeder lijk (bij haar is al jong baarmoeder en eierstokken verwijderd ook na een hoop gerotzooi.. hoop dat dat bij mij nog lang niet nodig is).
Krijg wel steeds meer het idee dat kinderen krijgen ooit lastig zal worden.. ('stomme' is dat m'n vroegere huisarts dat op mn 15e al zei. Hij zei alleen dat buikpijn er bij hoorde bij jonge meiden. Kreeg de pil en ben echt behoorlijk vaak er voor terug geweest. Hoe langer ik er over na denk, des te stommer vind ik het dat 'ie me nooit onderzocht heeft.
Maar ja...
BTW: Lief, al die reacties van iedereen, doet me goed!